Ernie: Watskebert?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef cerror het volgende:
Hippe moeders bij de wasmand: "Watskekleurt?!"
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef cerror het volgende:
Hippe moeders bij de wasmand: "Watskekleurt?!"
In Friesland: Watske, beurt?quote:
Dat moet je ook anders aanpakken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er vallen geen kontkeuringen in te doen.
syndroom?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
Down!
Weet ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:50 schreef cerror het volgende:
Trouwens, DL is jarig.
Ja, ik ga je mijn geheim verklappen, zeker? Dan heb ik nog meer concurrentie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel, ik heb nog ideeen nodig.
Heuj, chocomel was heerlijk..quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heuj, hoe smaakte de chocomelk? Telefoongesprek viel langer uit dan verwacht.
Systeem.quote:
I couldn't be botheredquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:50 schreef cerror het volgende:
Trouwens, DL is jarig.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik ga je mijn geheim verklappen, zeker? Dan heb ik nog meer contcurrentie.
Ach.. aard van het beestje.quote:
Ik denk toch niet dat we het bij dezelfde personen toe gaan passen dus ach.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik ga je mijn geheim verklappen, zeker? Dan heb ik nog meer concurrentie.
Mooi zo!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heuj, chocomel was heerlijk..
Vandaag werd ook een geweldige dag..zonnetje, 14 graden.. heb net een uurtje (zonder jas!!) buiten gezeten
![]()
Ja, maar na 'de operatie' had je hem toch nog beloofd je bifi op te sturen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, ik zou je inderdaad mailen, Dago.
Maar je hád mijn tieten toch al?.
JDude heeft wel een spange ass. Yo.quote:
Je mág het niet eens meerquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk toch niet dat we het bij dezelfde personen toe gaan passen dus ach.
Haha, ja. In een potje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar na 'de operatie' had je hem toch nog beloofd je bifi op te sturen?
Tijd voor de halfjaarlijkse check-up.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, ik zou je inderdaad mailen, Dago.
Maar je hád mijn tieten toch al?.
quote:
Is die niet wekelijks?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijd voor de halfjaarlijkse check-up.
Ik ben al blij als ik een forum kan vinden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef Litso het volgende:
En, dago. Heb je nog FA's bij lurven gegrepen?
Da's de reguliere, ik ben de second opinion.quote:
Heeft ie dat jou ook al wijs gemaakt?quote:
Ik merk het wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een forum kan vinden.
Echt niet te vertrouwen, die Dago.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeft ie dat jou ook al wijs gemaakt?.
Onder anderen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Hallo. Gaat het hier over tieten?
Wat? Bij de rest is het dagelijks?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
voor Chow dan.
WLitsZquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
Het is hier trouwens goed vertoeven opeens. Vanmiddag was het toch wat rustiger enzo.
Het komt gewoon door Dago
Vierkante, weliswaar. Je moet ervan houden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Hallo. Gaat het hier over tieten?
Ik stel zelden eisen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vierkante, weliswaar. Je moet ervan houden.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Was it something I said?
Welkom, dan.quote:
Vierkante wielen, vierkante tieten, en het is nog niet eens herfst!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
Vierkante, weliswaar. Je moet ervan houden.
Kom hem hier kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt me even een dvd-drive brengen? De mijne is kapot en ik wil een film kijken. Je zou zeggen 'kijk gewoon op je dvd-speler', ware het niet dat m'n broer die geleend heeft. Zonder toestemming. Kutturken. Dieven, allemaal!
Toch ook een beetje door mij he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
Het is hier trouwens goed vertoeven opeens. Vanmiddag was het toch wat rustiger enzo.
Het komt gewoon door Dago
Good for you is het hè?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef cerror het volgende:
Zeg Q. is dat radiostation van jou?
Zelfs al vierkante gehaktballen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Vierkante wielen, vierkante tieten, en het is nog niet eens herfst!
De tieten vallen nu reedsch van de bomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Vierkante wielen, vierkante tieten, en het is nog niet eens herfst!
Ze liggen voor het grijpen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De tieten vallen nu reedsch van de bomen.
Leuke film? Ik heb een DVD speler hier staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt me even een dvd-drive brengen? De mijne is kapot en ik wil een film kijken. Je zou zeggen 'kijk gewoon op je dvd-speler', ware het niet dat m'n broer die geleend heeft. Zonder toestemming. Kutturken. Dieven, allemaal!
Ach het is naar ik begreep daar toch warm genoeg om het zo te noemen..quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan loop ik even naar de bomen toe. Naar de hel loop ik morgen wel weer.
Haha. Nee joh, één april!!!1111!1!EINS!!1!ZWEI!!1~!!@~!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach het is naar ik begreep daar toch warm genoeg om het zo te noemen..
HEY!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
Ik ga morgen naar Zwolle. Dat is ook een soort hel.
Ik was je voorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuke film? Ik heb een DVD speler hier staan.
Oh, mooi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha. Nee joh, één april!!!1111!1!EINS!!1!ZWEI!!1~!!@~!!!!![]()
;d;
; :d ;:'( ;D ;"D ;D ;'D;
.
Er liggen eigenlijk gewoon hele lagen sneeuw.
Kijk je wel eens Will & Grace? Ik moet overigens nog een dvd van De Lullo's kijken, ooit geleend van Rens.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom hem hier kijken
Althans. Als het geen Ice Age is.
Het zal eens niet.quote:
En terecht!quote:
Ghehehe, die zijn gaaf.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet overigens nog een dvd van De Lullo's kijken, ooit geleend van Rens.
Zwolle is hendig sjiek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
En terecht!
Kijk, eindelijk iemand met smaak.quote:
Pas op of we eten zaterdag uit een doosjequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je gaat gewoon, je hebt niks te willen.
En tof, je vergeet tóf!quote:
Hehehe je zei 'doosje'.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op of we eten zaterdag uit een doosje.
Ballen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
Wat is het verschil tussen een betrekkelijk en een aanwijzend voornaamwoord?
Aanwijzend voornaamwooordquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
Wat is het verschil tussen een betrekkelijk en een aanwijzend voornaamwoord?
Vroeger was het inderdaad leuker. Daarom heb ik seizoen 1 op DVD.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef Litso het volgende:
Ik kéék wel eens Will & Grace, c_c
Google is your friend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:46 schreef Thin_Man het volgende:
Vermeld dan tenminste ook je CTRL+C bron, die het wel leesbaar weergeeft..
http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_24.html
Dat is een goeie eigenschap voor een vrouwquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverredomme. Waarom kan ik nou NOOIT eens gewoon 'nee' zeggen tegen mensen.
Ja nou ja, dat heeft ook z'n grenzen hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is een goeie eigenschap voor een vrouw.
Excuus. MSN hoereerde en ik werd geacht mijn spannende avonturen van de dag te vertellen, en dus kon ik het niet repareren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef JDude het volgende:
Chowi! Zomaar offline gaan, wat is dat voor gedrag?
Apologies accepted.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
Excuus. MSN hoereerde en ik werd geacht mijn spannende avonturen van de dag te vertellen, en dus kon ik het niet repareren.
Kleine moeite! Volgende keer zelf even Googlen, hm?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef Chowi het volgende:
Bedankt voor de daverende uitleg van de voornaamwoorden, overigens, heren.
Jeetje. Ik breng tenminste gespreksstof.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Kleine moeite! Volgende keer zelf even Googlen, hm?
En we zijn je er dankbaar omquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jeetje. Ik breng tenminste gespreksstof.
Zal ik vreemdgaan? Dan beleven we tenminste wat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Nounou, spannend avondje.
Oh, sorry. Ik ga wel weer van 'm af.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Nounou, spannend avondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |