je raakt besmet waasr je mee omgaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het maar onzin dat kale gedoe.
Ik heb haar, op m'n zak, om m'n lul heen, op m'n borst, m'n buik en onder m'n armen. Ik vind het mannelijk staan en m'n vrouw vind het ook mooi ! En zij is ook niet kaal.
Dat is toch iets persoonlijks lijkt mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
je raakt besmet waasr je mee omgaat.
Je zou er waarschijnlijk anders over denken als zij wel kaal zou zijn.
dat zou heel goed kunnen, maar als vrouwlief zegt, haal dat eraf of geen sex. zeker te weten dat het er dan binnen no-time af is hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch iets persoonlijks lijkt mij.
Weet ik niet. Ik ben _nogal_ behaard, en het lijkt me een hel om dat telkens te scheren.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
je raakt besmet waasr je mee omgaat.
Je zou er waarschijnlijk anders over denken als zij wel kaal zou zijn.
Misschien. Maar als je net een relatie hebt met iemand en diegene knapt alleen al op je af omdat je daar beneden wat haar hebt, zou ik dat wel een afknapper vinden. Mag toch zeker wel zelf weten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen, maar als vrouwlief zegt, haal dat eraf of geen sex. zeker te weten dat het er dan binnen no-time af is hoor![]()
anders toon je ff geen ruggegraatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen, maar als vrouwlief zegt, haal dat eraf of geen sex. zeker te weten dat het er dan binnen no-time af is hoor![]()
Dan kan ik het helemaal begrijpen! het moet natuurlijk ook wel bij je passen. Als je behaard bent, en je schaamstreek is ineens een kale lege sahara vlakte, dat ziet er natuurlijk ook een beetje vreemd uit!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben _nogal_ behaard, en het lijkt me een hel om dat telkens te scheren.
En ik vind het mannelijk staan. Echte mannen hebben haar op hun borst.
ikzelf vind haar totaal geen enkel probleem hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien. Maar als je net een relatie hebt met iemand en diegene knapt alleen al op je af omdat je daar beneden wat haar hebt, zou ik dat wel een afknapper vinden. Mag toch zeker wel zelf weten.
Gewoon doen waar je zelf het prettigst bij voelt.
Geen haartjes! 2x per week gaat de Mach3 over m'n zaakjequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef kluivie het volgende:
Oke hier dan maar verder ik heb hem gesloten dus mag ik verderschaamhaar, ja of nee?
Ja... jij doen.quote:
sinds tijdje ik ook, en bevalt prima!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
helemaal kaal... heb ik wat te doen onder de douche
Hmmm, dat ik daar nooit opgekomen ben :pquote:
gewoon rustig doen en geduld hebben, dan is er niets aan de handquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Hmmm, dat ik daar nooit opgekomen ben :p
Kvrees da ze mij nie ga betrouwen eigenlijk...
(ik kan soms nogal onhandig zijn)
Jij weet ook niet wat je wilt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
gewoon rustig doen en geduld hebben, dan is er niets aan de hand, en zorgen dat de haartjes kort zijn.
Als je beetje gespierd bent, is haar wat dat verbergt niet echt een optie voor mij, dus scheren die hap.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dan kan ik het helemaal begrijpen! het moet natuurlijk ook wel bij je passen. Als je behaard bent, en je schaamstreek is ineens een kale lege sahara vlakte, dat ziet er natuurlijk ook een beetje vreemd uit!
Haar op de borst is idd mannelijk
Kolere zeg, had niet verwacht meteen je kale doos te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:00 schreef badlittlegirl het volgende:
KAAL... dan komen m'n piercingen veel mooier uit...
Intieme Piercing II
en voor hem... als z'n ballen niet kaal zijn dan worden ze ook niet gelikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |