Ja toch, mijn idee ook.quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
nee, rammend kaal is da shit .
ja inderdaad !quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ja toch, mijn idee ook.
Lekker zacht en glad.....![]()
Heb je het tegen mij??quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok, laat eens een foto zien van je kale kop dan, heeft ook geen functie, is smerig en er gaat vuiligheid inzitten.
Karig kutargument dus.....
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...quote:En oh ja, dit is pas topic 3243242342365432 erover. Maar ff serieus, ik merk wel dat kaal echt goed op zijn retour is. Als ik zo de reacties hier lees, zijn er serieus mensen die de voorkeur geven aan behaard. Vergelijk dat eens met 2 jaar geleden toen kaal gewoon de norm de trend etc was.....
Geylquote:
Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij??
Okay er van uitgaande dat je het tegen mij hebt..
Nee mijn hoofd is niet kaal. Want dat heeft namelijk een functie voor me...
Het maakt me mooi, het zorgt ervoor dat ik kan spelen met mijn uiterlijk...
Om over haren trekken maar niet te beginnen...
Haar op je hoofd kan je makkelijk wassen, nou ik zie mezelf niet met shampo wassen van onderen...auw auw auw..
quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.
Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.
Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.
Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.
Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbadquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
Ik wil best met kontverhalen komen, zolang deze ook maar haarloos is!!quote:Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.
Al met al komen al jouw argumenten gewoon neer op wat je mooi vindt of lekker vindt zitten. Zeg dat dan gewoon in plaats van met kontverhalen te komen over evolutie en hygiene.
Kon het niet beter zeggenquote:Op maandag 12 december 2005 19:00 schreef Aurelium het volgende:
kaal kaal kaal!!
Haren tussen je tanden!!!!
Check die leuter van die tweede van linksquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |