quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
Wie de kut niet scheert is het likken nie weerd
boven de leeftijds grens van 20 denk ik? Of je bent ouderwets opgevoed. Ik kan namelijk niemand verzinnen die dat niet 'geil' vind van de meiden die ik ken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef Natalie het volgende:
Een kerel mag best wat haar hebben, vind ik. Van zo'n gladde schaamstreek krijgt ik het echt niet warm.
Ben idd boven de twintig, maar niet ouderwets opgevoed. Ieder z'n smaak is anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:47 schreef jvdh het volgende:
[..]
boven de leeftijds grens van 20 denk ik? Of je bent ouderwets opgevoed. Ik kan namelijk niemand verzinnen die dat niet 'geil' vind van de meiden die ik ken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef kluivie het volgende:
Heeft het met leeftijd te maken dan, ben 38 mag je dan het nog wel of niet hebben dat wil ik dan wel is weten.... ik vind het niks al dat haar bij beide niet en man en vrouw niet
waarom associeert iedereen een geschoren schaamstreek met kinderen? Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Of heb je een trauma in je jeugd gehad?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:34 schreef capo-ela het volgende:
zo'n kinderkutje? nee nix voor mij..
juistquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:34 schreef capo-ela het volgende:
zo'n kinderkutje? nee nix voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |