Ja. Deze was iets eerder, die van jou zit al op slotquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:53 schreef Terreros85 het volgende:
was jij eerst?
ja, ik zag het. Geen puntquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Deze was iets eerder, die van jou zit al op slot
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand met mij ruilen:
#11: Stadion Köln
#30:Bernd Schneider (Dui)
#39: Jervis Drummond (Crc)
#174: Gabriel Heinze (Arg)
#305: Loco/Delgado (Ang)
#315: Pantsil/Pappoe (Gha)
#390: Renato (Bra)
#428: Cahill (Aus)
#497: Choi Jin-cheul (Zko)
#515: Akoto (Tog)
#549: Oekraïne teamfoto
#571: Clayton (Tun)
#576: Yahia (Tun)
Van Nistelrooy ruilen? Heb heel veel dubbele, noem er eens een paar die je heeeeel graag wilt, kijk ik FF of ik die voor je hebquote:
Ik wil natuurlijk met je ruilen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ruilen? Heb heel veel dubbele, noem er eens een paar die je heeeeel graag wilt, kijk ik FF of ik die voor je heb
Al heel langquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand Messi al?
Ik heb 2-3 & die gare postzegel.quote:
Ah dan wil ik 4 ook van je. Ja postzegel... linksonderaan op de eerste pagina... Die heb ik ook dubbel trouwensquote:
Heb jij misschien 303 of 228 (Edwin vd Sar), 239 (Dirk Kuyt) of 240 (Arjen Robben)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk met je ruilen!
Eerst even volstikkeren. Ik kom zo terug met een verzoekje
Jij nummer 4, ik postzegel? Deal?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah dan wil ik 4 ook van je. Ja postzegel... linksonderaan op de eerste pagina... Die heb ik ook dubbel trouwens
Prima. De rest heb ik helaas niet. Nog meer suggesties ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Knoekie op 10-05-2006 21:40:03 ]
Stuur maar op via m'n mail, staat in m'n pro.quote:
Heb je Koln, Dortmund, Ronaldinho, Renato, Cannavaro,. Thuram, Nesta, Deco al?quote:
Top dan wordt het Koln & postzegel voor nummer 4 en Van Nistelrooy. Mail je gegevens maar FF, dan stuur ik ze morgen nog op.quote:
Je hebt mail.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Top dan wordt het Koln & postzegel voor nummer 4 en Van Nistelrooy. Mail je gegevens maar FF, dan stuur ik ze morgen nog op.
Werd er tijdens het plaatjes kopen ook al op aangesprokenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:16 schreef Tomhoog het volgende:
Jullie zijn gek, maar succes
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Werd er tijdens het plaatjes kopen ook al op aangesproken![]()
dat werd idd ook al in de winkel gezegdquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:16 schreef Tomhoog het volgende:
Jullie zijn gek, maar succes
Nouja, ik kwam zo die boekhandel binnen: Ik wil graag 40 pakjes voetbalplaatjes.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam zo die boekhandel binnen: Ik wil graag 40 pakjes voetbalplaatjes.
Die vrouw keek me echt zo aan van:Vertelde me ze er alleen kleine kinderen ze kochten. Toen ik zei dat ik van binnen nog een klein kind was moest ze lachen.
En vandaag snel ff met de auto langs een andere boekhandel gereden. Vroeg ze kan ik u helpen: Ja heeft u van die voetbalplaatjes. Zegt ze: van die kinderplaatjes ja.Ik: doe er maar 20
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam zo die boekhandel binnen: Ik wil graag 40 pakjes voetbalplaatjes.
Die vrouw keek me echt zo aan van:Vertelde me ze er alleen kleine kinderen ze kochten. Toen ik zei dat ik van binnen nog een klein kind was moest ze lachen.
En vandaag snel ff met de auto langs een andere boekhandel gereden. Vroeg ze kan ik u helpen: Ja heeft u van die voetbalplaatjes. Zegt ze: van die kinderplaatjes ja.Ik: doe er maar 20
Ik heb Messi ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand Messi al?
Whaha geweldigquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef X-fi het volgende:
[..]! Geniaal!
Zo'n kleine uk die voor mij stond, mag ik 4 zakjes
Ik aan de beurt, doe voor mij maar 40Die ogen van dat kleine mannetje ->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |