En je had niet zoiets van: Voltje doorschuiven met je telefoonnummer en dan erop geschreven: Biertje ? of toch NEUKEN!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef sanger het volgende:
Open Zaanstad 2 jaar terug. Mieke de Boer zit aan de tafel bij ons. Best gezellig overigens. We hadden het over mannen en relaties. Zegt ze: er komt nou nooit eens en lekkere gozer naar me toe die vraagt of ik wil neuken.
Vorige 2 keer had Barney gewonnen, nu taylor weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Taylor is dus nog steeds superieur aan Barney?
Vandaag wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Taylor is dus nog steeds superieur aan Barney?
Het zou de ex zijn van Daryl Fitton, en dat is zeker wel watquote:Op woensdag 1 november 2006 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoorde dat Barney een nieuwe chick aan de haak had geslagen... Is ut wat???
quote:Geruchten rondom Raymond en Sylvia onzin!
zaterdag 28 oktober 2006
Sinds 18 oktober j.l. hebben verschillende weekbladen het nodig gevonden om onzin te publiceren omtrent het huwelijk van Raymond en Sylvia. Raymond zou de echtelijke woning reeds hebben verlaten, waarbij ook de echtscheiding zou zijn aangevraagd. Nogal pijnlijk als hier een radioprogramma melding van maakt, terwijl je gezamenlijk aan het ontbijt zit.
Ondanks het feit dat iedereen er zich wel van bewust is, dat dit soort weekbladen alleen maar op sensatie uit zijn, vinden wij het belangrijk om u via deze weg te informeren dat het tussen Raymond en Sylvia prima gaat. Zo zal Sylvia begin november mee afreizen naar Schotland om Raymond te ondersteunen in de UK Open (regional finals) en het PDPA Championship. Vervolgens zullen zij samen gaan genieten van een welverdiende vakantie naar Thailand.
15 dartertje, netjes hoor. Nu nog continue kunnen doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:49 schreef WEST het volgende:
ik was vanmiddag lekker op dreef![]()
kwam na 9 pijlen op 190 en toen weer 135 kwam ik op 55 met singel 15 en tops in 2 pijlennu hopen dat ik die vorm naar vanavond kan door zetten.
![]()
Bekend probleemquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Lennox het volgende:
Gooide gisteren met oefenen een 14 darter en miste daarbij nog 1 pijl op dubbel 12. Begon met 180/140
Morgen weer competitie wedstrijd, maar daarin laat ik het nog maar weinig zien
welke bond en divisie?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 meldt zich ook maar even als competitiegooier.
KDO (Eindhoven) en op dit moment in de 3e divisiequote:
DVK, eerste divisiequote:Op donderdag 2 november 2006 10:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
KDO (Eindhoven) en op dit moment in de 3e divisie
Welke bond speel jij ?
Mooie site van jullie bondquote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef sanger het volgende:
[..]
DVK, eerste divisie
Wel gezellig hoor
Op de DORA de grootste dacht ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mooie site van jullie bond. Grote competitie ook.
Speelde telt nietquote:Op donderdag 2 november 2006 11:27 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u speelde TDV 1ste divisie.
Vergis je ook niet in de KDO.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de DORA de grootste dacht ik.
Site valt wat tegen vind ik zelf. Kijk maar eens bij de DORA.
DVK is 1600 spelende leden groot, DORA tegen de 1800.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vergis je ook niet in de KDO.
Ik weet niet hoe groot jullie zijn en hoe groot DORA is, maar KDO is zeker ook niet klein.
Welk spelletjequote:Op donderdag 2 november 2006 11:47 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u speelt eredivie in de hobbykamer.
Als ik naar het aantal divisies kijk, is KDO in ieder geval groter dan DVK.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef sanger het volgende:
[..]
DVK is 1600 spelende leden groot, DORA tegen de 1800.
elk spelletje! wordt dit jaar weer kampioen!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk spelletje![]()
Ik train ook eredivisie. En speelde vorig seizoen ook eredivisie overigens.
Dat kan. Wij hebben indd 14 teams per divisie.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als ik naar het aantal divisies kijk, is KDO in ieder geval groter dan DVK.
Maar DVK heeft 14 teams per divisie en KDO 12.
Dus zal niet zoveel schelen wat omvang betreft.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
elk spelletje! wordt dit jaar weer kampioen!
Dat heb ik een keer gehad op 179. Wilde hem goed wegzetten op tops. Gooide ik 177quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef WEST het volgende:
ik heb vanmiddag een historische feit mee gemaakt. tijdens een wedstrijdje darten op me werk stond ik op 182 ik zei voor de gein tegen een collega ik wil hem hoog weg zetten en een 180'er zou lekker zijnen toen ik gooide hem ook nog voor het eerst
![]()
:´)quote:Op woensdag 8 november 2006 07:46 schreef Spooky4u het volgende:
Zo heb ik ooit bij de tegenstander iemand zijn 1ste 180 zien gooien, hij heel het cafe rondrennen, juichen, rondje beloven.....stond ie op 179..
eitje zeg.....quote:Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Spooky4u het volgende:
Hij had niet gekeken op hoeveel die nog stond.
Maar hij vond het wel achterlijk dat die 180 niet officieel geschreven werd.
Als ik op 3 sta, en de 1ste in de T20 gooi ga ik ook door voor de 180 of 170quote:Op woensdag 8 november 2006 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
Ja juist, we hebben hem overtuigd met het feit dat ie zo ook een 180 kon gooien terwijl hij op 3 stond. en dat die dan ook niet geschreven wordt.
Puur voor de statistiek dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |