abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2006 @ 15:06:24 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37709159
quote:
Als het aan sportverslaggever Bas Ticheler van NOS Langs de Lijn ligt wordt Radio hetzelfde als Radio 5 Live van de Engelse BBC. Dat zegt hij in Broadcast Magazine. Hij stoort zich aan de manier waarop op Radio 1 wordt omgegaan met de sport. "Bij het Radio 1 Journaal gaat het de laatste tijd goed. Maar ik zit ook wel eens bij de NPS of de TROS en dan word ik aangekondigd met de tekst: 'Wij gaan er nu even uit'. Later hoor je dan 'U bent weer terug bij Kunststof'. Alsof we weg waren bij Kunststof, wat is dat nou voor gelul. Mafkezen!"

"Een bericht over Balkenende moet gewoon worden gevolgd door nieuws over een Feyenoorder die geblesseerd is. De luisteraars maken zelf toch wel uit wat ze belangrijker vinden, dat hoef jij toch niet te bepalen?"

Ticheler is ook fel over het onderbreken van uitzendingen voor doelpunten. "Ja, onzin! Daar moet je morgen mee stoppen. Wat kan mij het nou schelen of bij Roda-Ajax de stand na 23 minuten 1-1 is geworden. Dat is wel leuk om te weten, maar dat nieuws kan toch ook wel drie minuten wachten? Daar hoort wel tegenover te staan dat je op een aantal momenten ruimte vor ons creëert. Als je alles lekker door elkaar laat lopen, krijg je de mooiste radio."

Ook de humor moet terugkomen bij de sportrubriek van de NOS, vindt de sportverslaggever. "Ik heb ooit wel eens iemand op de vraag wat hij het liefst bij Langs de Lijn zou willen veranderen, horen antwoorden: 'Het verbod op humor opheffen.' Het stomme is dat het maken van grapjes ineens veel makkelijker is als je in een ander programma zit. Ik begrijp niet goed hoe dat komt. Bij Langs de Lijn kan alles en mag alles, maar het gebeurt gewoon niet."
bron Radiofreak

hij heeft gelijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:08:35 #2
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_37709211
eensch
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2006 @ 16:25:11 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_37711105
Ik blijf langs de lijn een geweldig programma vinden. Kan ook vaak genoeg lachen om een verslaggever. Het moet ook weer niet te lollig worden. Daar zijn andere programma's voor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:46:30 #4
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37711710
Wat een vaag stukje tekst.

Wat mij betreft is er ook niets mis met Radio 1.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:51:47 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37713503
Vind langs de lijn ook prima. Iets wat goed is hoef je niet te vernieuwen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37732814
quote:
Ticheler is ook fel over het onderbreken van uitzendingen voor doelpunten. "Ja, onzin! Daar moet je morgen mee stoppen. Wat kan mij het nou schelen of bij Roda-Ajax de stand na 23 minuten 1-1 is geworden. Dat is wel leuk om te weten, maar dat nieuws kan toch ook wel drie minuten wachten?
Nee Bas, dat kan dus niet 3 minuten wachten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 mei 2006 @ 12:22:17 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37732911
inderdaad, doelpunten meteen melden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:24:28 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37732950
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee Bas, dat kan dus niet 3 minuten wachten.
Nee inderdaad, dat is nu exact de charme van het programma, wat ik dus mis wanneer ik naar dat verrekte Tele2 zit te kijken. Daar durven ze regelmatig eerst vijf minuten een doelpunt te analyseren, om vervolgens een doelpunt wat viel vlak na het begin van die analyse daarna pas te doen.

Flikker op, ik wil het gelijk zien/horen!
pi_37733141
5 Live is goed, maar doelpunten idd altijd meteen melden.

In Italie heb je vele radiozenders die gewoon popzender zijn maar het voetbal brengen als Radio 1.
Die draaien dus popmuziek, maar zodra er een goal is schakelen ze en tussen de nummers door ook uitgebreid schakelen naar elk stadion.
Alsof je de sport, naast aan Radio 1, ook nog aan Radio 3, 538, caz etc geeft.
Eigenlijk kun je op de Italiaanse radio niet om voetbal heen, of je moet naar een klassieke muziekzender luisteren
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 20:07:10 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_37745238
Ik luister ook naar Radio-5. Daarom wil ik wel zeggen dat als ze een doelpunt later melden je het krijgt te horen alsof het live is. Ze lullen dus gewoon door terwijl ze niet in de ether zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')