Leugens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Hoe kom je erbij dat er een anale rage is. De vaginale rage is veel groter.
Sodomie is altijd al een beetje de underdog in de hemelse roosterplanning geweest, m.a.w. IST VERBOTEN.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:21 schreef B-FliP het volgende:
Volgens mij is het iets wat al tot in de oudheid beoefend wordt, alleen is t in de meeste landen
vrij kontroversieel (bewuste typo) gemaakt ivm homosexualiteit en het verbod daarop in veel
religies...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar weken ook 24 van KPN, en daar heb ik nog geen anale sex gezien...
Of zeggen dat je een SOA hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Collega van mij had het gisteren over standje "dolle stier"
Dan moet je je vriendin dus van achteren nemen terwijl zij dus op knieen en ellebogen zit en dan met je handen over haar schouders in haar borsten knijpen en zeggen dat dat wijf dat je gisteren neukte dat ook zo lekker vond. En dan kijken hoelang je erop kan blijven.
Ik moest hard lachen....quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Dan moet je je vriendin dus van achteren nemen terwijl zij dus op knieen en ellebogen zit en dan met je handen over haar schouders in haar borsten knijpen en zeggen dat dat wijf dat je gisteren neukte dat ook zo lekker vond. En dan kijken hoelang je erop kan blijven.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Idd. Iedereen die ooit anaal heeft gedaan (bijna iedereen dan) zal beamen dat het heerlijk is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Het is lekker, daar komt het vandaan.
is het niet eerder:quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef Tranceptor het volgende:
... uit een diep donker hol
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Haha, dat is ook een goede kandidaatquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef BigBadPete het volgende:
Ik denk Hans van Willegenburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |