abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:24:37 #1
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37707969
Er was nog geen nieuwe open, dus bij deze, een zonnebankje.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:29:44 #2
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37708100
Nog even terugkomend op de vraag hoe Chiara en Yoram nu bij rozengeur kwamen, een copy and paste:
Een vriendin van mij staat ingeschreven bij een castigbureau en voor een opdracht had ze me eens meegenomen, vervolgens raadde ze me aan om me ook in te schrijven, dus ik had mezelf ingeschreven bij een castingbureau, en kinderen kon je ook inschrijven, dus ik had Chiara en Yoram ook ingeschreven. Zij had in speelfilms als oceans 12 enzo meegespeeld, ik zag mezelf ook wel zitten in een parkje met de kinderen, ik had er eigenlijk helemaal niets meer van verwacht. En toen werd ik dus op een gegeven moment gebeld door een mevrouwtje van het castingsbureau en ze vertelde dat ze Chiara op het oog hadden voor een scene in Rozengeur en wodka Lime, ik kreeg het er warm van. Maar ik moest eerst hals over kop oppas regelen, anders zou het niet door kunnen gaan. Toen belde ze na het weekend weer en zei ze dat Yoram ook wel mee kon doen als broertje van Maria, Wolf dus. Dus ook Yoram mee, kon ik de oppas die ik via internet had geregeld ook weer afbellen. En zo kwam ik op de set. Chiara had een klein rolletje, ze moest in de armen van Isa Hoes slapen, met dr hoofdje op de schouders, dat deed ze heel goed. Yoram lag gewoon in de MC. En werd de set net zo hard weer afgetild als dat ie er op kwam.
Na de opnamens ging ik de kinderen weer omkleden en toen kwam er zo'n mannetje naar ons toe, en hij vertelde dat ze zo blij waren met Chiara en dat het zo goed ging en zo dat ze graag nog een scene wilde opnemen met haar. Chiara vond het ook erg leuk, want ze wilde Maria's kleren nog niet uit doen dus zij nog een keer met text ("mama" ) de set op. Die scene ging ook erg goed, Isa Hoes is echt een schatje, ze was erg lief met Chiara en gaf dr steeds complimentjes, was heel leuk. Binnen 2 uur stonden we weer buiten en zijn we weer naar huis gegaan.
Ze hebben beiden wat gecashd en dat hebben we gestort op hun spaarrekeningen.
En ik ben trots op ze, het lijkt me echt hartstikke leuk om ze terug op TV te zien.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:32:08 #3
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37708167
Dat je dan thuiskomt he... Chagerijnig maar vol goede moed. Dat er dan een envelop in de brievenbus ligt waarvan je het handschrift niet herkent. Dat je hem openmaakt en tot tranen toe geroerd bent van de gelukspoppetjes en het lieve kaartje wat erbij zit. Dat maakt dat ik het zo leuk en fijn vind om hier mee te posten...
Githa
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:33:23 #4
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37708203
Ja dat is superbijzonder he?
Ik ken het
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:34:08 #5
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37708233
Trouwens nog bedankt voor de leuke reacties op Chiara in RGWL!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:39:38 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_37708411
leuk zeg melonovy, nu alleen nog zien te voorkomen dat die 2 naast hun schoenen gaan lopen omdat ze nu tv sterren zijn Weet je ook al wanneer ze op tv komen want dat is natuurlijk iets wat bewaard moet worden.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:41:43 #7
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37708486
afegelopen maandag zat Chiara in de allerlaatste scene "save the best for last"
ik vermoed dat ze aanstaande maandag er beiden in zitten (ik hoop het eigenlijk)
en dan komt er nog een aflevering, met ze, maar daarvan heb ik geen idee wanneer die wordt uitgezonden. Dus ik blijf trouw kijken naar RGWL, alhoewel ik er niet zo heel veel aan vind
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37708694
ik heb de rest overgeslagen, hihi. maar het stukje met Chiara was zeker de moeite waard!

lief lishe (en githa natuurlijk) . trek je 't nog een beetje?
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:53:05 #9
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37708782
Chiara was niet te missen!

Jawel. Een beetje. Nah ik heb nu maar besloten dat we doen wat we kunnen (beetje verven buiten, gesprekken met bank, zallen in prijs) en dat het vast goed moet komen. Maar alle aanschaffen worden pas gedaan op de dag dat het verkocht is.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:57:44 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37708914
Sterkte met al die stomme dingen, Lishe. Niet leuk.
Oh en ik wilde je nog bedanken voor het cadeau dat Luchtbel aan me gaf!
Wat heel erg leuk is ie toch! Ik had echt ook dat van die tranen van ontroering erdoor. Dus ook voor jou:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:07:33 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37709185
Wat lief, ik was zo zenuwachtig! Fijn dat je het leuk vond, die lieve Luchtbel denkt ook aan alles!

Kreeg ik zaterdag van mijn vriendinnetje een lakentje in delftsblauw stof voor Luuke. Met kantje! moest ook meteen aan jouw kamer denken. Dus mocht je stof-met-delfts-blauw-print nodig hebben, ik weet het te vinden!
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:10:10 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37709261
Hihihi, nee, dat heb ik niet nodig. Ik doe steeds ons dekbedovertrek met tegeltjesprint in de was, in de droger en er 's avonds weer op.

Maar zenuwachtig? Je wist toch wel dat ik die héél leuk vind?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37709269
wat was dat dan lishe/sugar? ben nu wel erg nieuwsgierig! (anders nooit hoor. ).

op www.kinderdingetjes.nl zag ik trouwens ook een paar leuke delftsblauwe spullen, maar achterlijk duur. bijvoorbeeld een luiertas voor 125 euro.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:11:42 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37709306
Het delftsblauwe kleierijtje kreeg ik!!!!
pi_37709390
aah, leuk!!! fotooo.

en deze is wel iets voor jou lishe! (maar ook te duur vind ik, niet meer op kijken die site. )
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:15:49 #16
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37709412
Op de stippensite staat een lijstje in het blauw Bix.

Ja, dat wist ik wel, maar in het echt ziet 'ie er natuurlijk wel handgemaakter uit dan op een foto. Enzo. Gewoon.

Oeh, Bix... inderdaad leuk, maar duur! Man, dan kruip ik toch maar liever zelf achter het machine. Ik heb voor Luuk d'r nieuwe kamer ook al vanalles uitgezocht, oranje met witte stippen zeil voor knuffelzakken en bekleding van de speelgoedkist. Raak steeds meer in twijlef of ik er geen blauw bij zal doen. Maar dan kan mijn muurschildering weer niet. Tsjonge, het is maar goed dat ik de plannen noog voor me uit moet schuiven. Is dat geen positieve insteek?
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:17:42 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37709461
Is het erg als ik een beetje stress vanwege afstuderen? Ik stress. Namelijk.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:17:59 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37709469
Ja, prachtig koffertje. Die verkopen ze ook in de winkel waar wij 'hangen'. Vond net op jouw site ook coole ouderwetsche koffertjes... Ik verzamel voor luuke allerlei eerste dingetjes, zoals de (plastic) versiering van dr eerste verjaardagstaart, 1e pakje, allerlei maten luiers enzo. Maar de 1e 2 koffertjes zitten vol. Mag ik vast binnenkort eens nieuwe uitzoeken.
pi_37709478
haha ooh arme lishe. komt vast goed hoor, ga maar gerust door met plannen maken.

en ojaaa natuurlijk had ik 'm al eens gezien, dat delftsblauwe kleiereitje, heel erg leuk! ik begin zelf een (kleier)eitje te worden.

die ouderwetse koffertjes vind ik ook erg snoezig ja.
pi_37709484
ow.. ik voel me net alsof ik in een heel persoonlijk gesprek 'inbreek' nu
Maar ik lurk hier altijd mee, en ik ben ook héél erg geïntereseerd in die Delfts Blauwe stof!
Wij gaan binnenkort verhuizen naar Kenia, en ik wil graag wat dingetjes maken en meenemen die herinneren aan 'thuis'. En nu wonen we in Delft, vandaar...
Ik heb laatst nog eens alle bankjes (nou ja, veul!) na zitten pluizen omdat ik me kon herrinneren dat het een tijdje geleden hier eens genoemd was, maar ik kon het niet vinden...
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:19:16 #21
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37709497
Dat hoort er toch bij? Bij afstuderen? Stress? Maarehm even voor de goede orde: Je gaat het gewoon ruim op tijd en met grote lof afkrijgen. Namelijk.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:19:51 #22
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37709516
Waar woon je Elvy?
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:21:29 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37709560
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef elvy het volgende:
En nu wonen we in Delft, vandaar...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37709564
ah sugar, logisch!!! veel succes! en lishe heeft helemaal gelijk, dat gaat je prima lukken hoor!

elvy, wat spannend zeg! voor hoelang ga je daar wonen? of weet je dat nog niet.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:21:44 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37709566

Sugar stress hoort, goedkomen hoort ook. Gaat gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')