Nog even terugkomend op de vraag hoe Chiara en Yoram nu bij rozengeur kwamen, een copy and paste:
Een vriendin van mij staat ingeschreven bij een castigbureau en voor een opdracht had ze me eens meegenomen, vervolgens raadde ze me aan om me ook in te schrijven, dus ik had mezelf ingeschreven bij een castingbureau, en kinderen kon je ook inschrijven, dus ik had Chiara en Yoram ook ingeschreven. Zij had in speelfilms als oceans 12 enzo meegespeeld, ik zag mezelf ook wel zitten in een parkje met de kinderen, ik had er eigenlijk helemaal niets meer van verwacht. En toen werd ik dus op een gegeven moment gebeld door een mevrouwtje van het castingsbureau en ze vertelde dat ze Chiara op het oog hadden voor een scene in Rozengeur en wodka Lime, ik kreeg het er warm van. Maar ik moest eerst hals over kop oppas regelen, anders zou het niet door kunnen gaan. Toen belde ze na het weekend weer en zei ze dat Yoram ook wel mee kon doen als broertje van Maria, Wolf dus. Dus ook Yoram mee, kon ik de oppas die ik via internet had geregeld ook weer afbellen. En zo kwam ik op de set. Chiara had een klein rolletje, ze moest in de armen van Isa Hoes slapen, met dr hoofdje op de schouders, dat deed ze heel goed. Yoram lag gewoon in de MC. En werd de set net zo hard weer afgetild als dat ie er op kwam.
Na de opnamens ging ik de kinderen weer omkleden en toen kwam er zo'n mannetje naar ons toe, en hij vertelde dat ze zo blij waren met Chiara en dat het zo goed ging en zo dat ze graag nog een scene wilde opnemen met haar. Chiara vond het ook erg leuk, want ze wilde Maria's kleren nog niet uit doen dus zij nog een keer met text ("mama" ) de set op. Die scene ging ook erg goed, Isa Hoes is echt een schatje, ze was erg lief met Chiara en gaf dr steeds complimentjes, was heel leuk. Binnen 2 uur stonden we weer buiten en zijn we weer naar huis gegaan.
Ze hebben beiden wat gecashd en dat hebben we gestort op hun spaarrekeningen.
En ik ben trots op ze, het lijkt me echt hartstikke leuk om ze terug op TV te zien.
Het voelt goed hè?
A je to!