Ik zag je PI heel groot.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
Er gebeuren hier vreemde dingen.
Ik zag heul mn posts niet terug!quote:
Met uitjes en curry, om mee te nemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
Lepra.
Wil je er een servetje bij?quote:
Ik wel, mn F5 knop werkt niet meer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
Ik ervaar geen eigenaardigheden meer, m.b.t. Fok!, trouwens.
Control-alt-F6-min1 will do the trick.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wel, mn F5 knop werkt niet meer..
Ja bedankt. Ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Control-alt-F6-min1 will do the trick.![]()
Altijd die helpende hand. Zo aardig en kloek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Control-alt-F6-min1 will do the trick.![]()
Mijn pa rijdt al erg lang Volvoquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mn pa reed altijd Audi. Tot hij overstapte opVolkswagen
.
Nee, maar het begon teveel op te vallen.quote:
Ik ga het Dago mailen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar het begon teveel op te vallen..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar het begon teveel op te vallen..
mijn pa rijdt in een grijze auto. Daarvoor een blauwe. En binnenkort krijgt hij een nieuwe leaseauto. Mijn ma rijdt ik rij een rode.quote:
Zo vlieg jij in een vleigtuigje met vleugelsquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mijn pa rijdt in een grijze auto. Daarvoor een blauwe. En binnenkort krijgt hij een nieuwe leaseauto. Mijn ma rijdt ik rij een rode.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[BeF] #13 - Nu met anthem!
Ah, het was Mr-Z die dat zei!
Neeeeeeeeee, doe het niet!quote:
In die OP staat een pijnlijke d/t-fout.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[BeF] #13 - Nu met anthem!
Ah, het was Mr-Z die dat zei!
Ik druk nú op verzenden.quote:
Je bent gemeen, intens geméén!quote:
ja!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo vlieg jij in een vleigtuigje met vleugels![]()
Oldschool.quote:
quote:
Hó, verkeerde e-mailadres ingevoerd. Nogmaals.quote:
Stuur maar naar misstique@dago.net. Dan is het in goede handen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Hó, verkeerde e-mailadres ingevoerd. Nogmaals.
WStZ.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stuur maar naar misstique@dago.net. Dan is het in goede handen.
doen, denken, evalueren, corrigeren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
Sorryhoor.
Zaterdag schijn jij in Breda te zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Buikpijn zuigt. Net als MSN.
Komen je berichten weer niet aan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Buikpijn zuigt. Net als MSN.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef Litso het volgende:
Kan iedereen even kappen op mijn notes te geilen
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Ik wou m'n lame Jambers-grap uitleggen maar dat lukte maar niet. Inmiddels heb ik de pogingen gestaakt.quote:
Wie is CC dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik.
[..]
Ik wou m'n lame Jambers-grap uitleggen maar dat lukte maar niet. Inmiddels heb ik de pogingen gestaakt.
Wat een vreemde zin. Er klopt geen hout van.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geilen is een groot woord. Net als die kut een grote spleet betreft.
quote:
quote:Steven zegt:
Welke CC komt zaterdag ook?
KiP. zegt:
De turkse
KiP. zegt:
Misschien
Steven zegt:
Ze weet van niks
KiP. zegt:
O. Dat is vreemd
KiP. zegt:
Ze gaat eerst winkelen met moemoe en daarna wellicht naar Beda
Hihi. Hihi. Haha. Haha.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik. Denk ik. Maar ik heb gezegd dat ik er héél misschien ben, maar de kans erg klein negen.
Hihi, mallerd. Maar inderdaad, ik moet eerst al een dag doorbrengen met moemoe (dat slaat in om je geestelijke welzijn, wil je niet wéten) en had al iets afgesproken met een vriend van me. Zodoende weet ik niet of ik er ben.quote:
En als ik zeg dat we dan weer gaan zoenen. Wat dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, mallerd. Maar inderdaad, ik moet eerst al een dag doorbrengen met moemoe (dat slaat in om je geestelijke welzijn, wil je niet wéten) en had al iets afgesproken met een vriend van me. Zodoende weet ik niet of ik er ben.
Because seven eight nine.quote:
Dat is verdulle chantage!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
En als ik zeg dat we dan weer gaan zoenen. Wat dan?
quote:
als je werkelijk nog kunt praten tijdens het zoenen, doe je echt iets verkeerd!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat zijn nog maar online-zoentjes. In het echt staat er een zoen te wachten, dat je slechts het miraculeuze woordje "wow" kan uitspreken.
[wijst naar Litso en lacht. Hard. Hahahahaha. Haha. Ha. Hmm...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
[insert willekeurige jaloerse bedreigingen aan het adres van Stofje]
Daarna, oetlul. Daarna.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je werkelijk nog kunt praten tijdens het zoenen, doe je echt iets verkeerd!
Die PI!quote:
quote:
zullen we een actiefront tegen stofje oprichten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
Nee, Stofje is okay. Als hij maar met zijn godvergeten tengels van mijn meisje afblijftquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
zullen we een actiefront tegen stofje oprichten?
Over dat gedeelte van de koffiemeet had je nog niet verteldquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry Stof, zomaar in het wilde weg met Jan en Alleman zoenen is inmiddels verleden tijd.
JOUW meisje?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, Stofje is okay. Als hij maar met zijn godvergeten tengels van mijn meisje afblijft
Er kan ook nooit eens iemand wat zeggen zonder dat een ander (of meerdere anderen) jaloers wordenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
Ik meen dat toch helemaal niet. Ik ben al in love en gelukkig.Mijn relatie met litso is me veel meer waard dan een zoen van c_c. Litso is namelijk
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Over dat gedeelte van de koffiemeet had je nog niet verteld
Vlegel! Dat vindt Puss nooit goed! En Lits ook niet!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
Haha, stelletje losers, c_c is van mij, bhwahhahahaha [insert evil laugh en pakt c_c bij haar billen en geeft 'r een zoen vol op 'r snuffert]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |