WOW.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef Keromane het volgende:
Hieronder een trailer van Eight Days (PS3), preview gepresenteerd op de E3 in LA. Het is een ander spel, maar wie weet brengt GTA-IV dezelfde mate van detail.
http://www.game-reviews.ca/news_1146.htm
Meer:
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149519&pid=932982
Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het filmpje vrijwel zeker (voor een groot deel) pre-rendered was.
Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?
Mocht het wel echt ingame zijn dan ben je een mooi uitziende interactieve film aan het spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......
Dat kan ook wel next-gen heten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
Stel dat je per beweging -- zoals bijv. lopen, rennen, kruipen, duiken -- 20 verschillende 'basismoves' hebt waarbij je verder nog variabelen kunt inbouwen en dingen kunt combineren. Dan is geen enkele move meer hetzelfde, zonder dat het uiteindelijke resultaat (wat de speler eigenlijk wil en verwacht) eronder lijdt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
http://www.gamer.nl/doc/33035quote:Rockstar heeft bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV gebruik zal gaan maken van de Rockstar Advanced Game Engine (kortweg RAGE). Deze engine is gebruikt bij Rockstar's laatste game Table Tennis. In Rockstar Games prestents Table Tennis is bijvoorbeeld veel aandacht besteed aan details zoals zweet dat langs gezichten druppelt, t-shirts die bijna echt wapperen en gezichtsuitdrukkingen. In de toekomst zal Rockstar vaker van deze engine gebruik gaan maken.
Op 19 oktober 2007 zal de nieuwe Grand Theft Auto IV uit komen op de PlayStation 3 en Xbox 360. In eeste instantie liet Microsoft doorschemeren dat de game exclusief op de Xbox 360 zou uitkomen, maar al snel bleek het spel gelijktijdig voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 uit te komen. Voor de console van Microsoft zal wel exclusieve downloadbare content verschijnen.
Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, net als LCS. Maar dan krijgt het dus weer een 80ies sfeer en dat zou super zijn. VC was sowieso veruit de leukste GTA.
Wat is dan het verschil met Vice City?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vet![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij mogen ze in Gta 4 heel Miami nabouwen in de jaren 80 sfeer![]()
Dus jij wil dat GTA IV slechts een grafische upgrade wordt voor Vice City?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:33 schreef Slappy het volgende:
Miami=Vice city he.
Pff, en dat is Liberty City.quote:
Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyoquote:Op zondag 18 juni 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pff, en dat is Liberty City.
Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
Oh iets anders mag van mij ook hoor. Buenos Aires/Rio de Janeiro/Bogota combi zou ik ook heel mooi vinden, met veel Shakira en Los Lobos op de radio.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |