abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38718572
Hieronder een trailer van Eight Days (PS3), preview gepresenteerd op de E3 in LA. Het is een ander spel, maar wie weet brengt GTA-IV dezelfde mate van detail.

http://www.game-reviews.ca/news_1146.htm

Meer:
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149519&pid=932982
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:44:59 #127
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_38718690
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef Keromane het volgende:
Hieronder een trailer van Eight Days (PS3), preview gepresenteerd op de E3 in LA. Het is een ander spel, maar wie weet brengt GTA-IV dezelfde mate van detail.

http://www.game-reviews.ca/news_1146.htm

Meer:
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149519&pid=932982
WOW.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_38719064
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

WOW.
Vergeet niet dat het filmpje vrijwel zeker (voor een groot deel) pre-rendered was.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:01:33 #129
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_38719088
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het filmpje vrijwel zeker (voor een groot deel) pre-rendered was.
Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_38719117
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Weet ik, maar de schietscenes met crosshair en het racegedeelte toch niet?
Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......
pi_38719595
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:02 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat men een nep-interface plakt op een pre-render......
Mocht het wel echt ingame zijn dan ben je een mooi uitziende interactieve film aan het spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38723675
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:41:19 #133
102128 Daviddude
Live vanuit Thailand!
pi_38728545
Voor diegene die het nog niet wist:
GTA1 & 2 zijn gratis te downloaden.

http://www.rockstargames.com/classics/
pi_38728820
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
Dat kan ook wel next-gen heten.
pi_38733017
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef menesis het volgende:
Ook wel heel apart hoe het 'bestuurde' character beweegt. Elke move is anders... beetje nep denk ik
Stel dat je per beweging -- zoals bijv. lopen, rennen, kruipen, duiken -- 20 verschillende 'basismoves' hebt waarbij je verder nog variabelen kunt inbouwen en dingen kunt combineren. Dan is geen enkele move meer hetzelfde, zonder dat het uiteindelijke resultaat (wat de speler eigenlijk wil en verwacht) eronder lijdt.

Ingewikkeld is het niet. Je vraagt een acteur om twintig keer op een andere manier te vallen. Of te lopen, rennen, of whatever. Uiteindelijk zijn het slechts een handvol coordinaten waarop de gamecharacter wordt geprojecteerd. In-game zelf ga je bij een actie niet naar één voorgekauwde beweging maar kies je uit een 'array' van bewegingen. En eventueel ben je nog een keer extra creatief. Bijv. door te kijken naar de context waarin de speler zich begeeft (is ie dronken, is het donker, is het glad) en/of door moves van dezelfde klasse te combineren.

Niet alleen graphics worden beter, ook bewegingsmodellen. Over een paar jaar wil je niets anders meer dan dat een character zich 'levensecht' gedraagt bij het lopen of bij een actie. Scripting valt dan direct op terwijl je op dit moment juist de niet-gescripte bewegingen zullen opvallen.

Zolang er nog zaken gescript worden kan er nog ontwikkeld worden.
pi_38733714
Het valt alleen op wanneer een filmpje van een aankomende game enorm uit de pas loopt bij wat gangbaar is onder andere aankomende next-gen games. Je weet wel, net zoals Killzone PS3. Geloof wat je wil, maar ik geloof er niks van dat een filmpje dat zo perfect 'klopt' qua animaties, textures, gebeurtenissen etc. gewoon ingame gedaan wordt.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:42:43 #137
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38735915
Hmm.. ik meen dat filmpje toch echt ook een keer zonder die interface gezien te hebben. MMaar ik ben er niet helemaal zeker van.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 18 juni 2006 @ 04:19:51 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_38963584
quote:
Rockstar heeft bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV gebruik zal gaan maken van de Rockstar Advanced Game Engine (kortweg RAGE). Deze engine is gebruikt bij Rockstar's laatste game Table Tennis. In Rockstar Games prestents Table Tennis is bijvoorbeeld veel aandacht besteed aan details zoals zweet dat langs gezichten druppelt, t-shirts die bijna echt wapperen en gezichtsuitdrukkingen. In de toekomst zal Rockstar vaker van deze engine gebruik gaan maken.

Op 19 oktober 2007 zal de nieuwe Grand Theft Auto IV uit komen op de PlayStation 3 en Xbox 360. In eeste instantie liet Microsoft doorschemeren dat de game exclusief op de Xbox 360 zou uitkomen, maar al snel bleek het spel gelijktijdig voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 uit te komen. Voor de console van Microsoft zal wel exclusieve downloadbare content verschijnen.
http://www.gamer.nl/doc/33035
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_38963881
Goede reden om dat spelletje Table Tennis te halen.
  zondag 18 juni 2006 @ 08:27:18 #140
138914 Slappy
ambtenaar
pi_38963893
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, net als LCS. Maar dan krijgt het dus weer een 80ies sfeer en dat zou super zijn. VC was sowieso veruit de leukste GTA.
Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vet
Van mij mogen ze in Gta 4 heel Miami nabouwen in de jaren 80 sfeer
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_38963898
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

Jaren 80 sfeer was zzzzzzzzzzzzoooooooooo vet
Van mij mogen ze in Gta 4 heel Miami nabouwen in de jaren 80 sfeer
Wat is dan het verschil met Vice City?
  zondag 18 juni 2006 @ 08:33:28 #142
138914 Slappy
ambtenaar
pi_38963913
Miami=Vice city he.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_38965373
schijnt dat GTA4 met dezelfde engine word gemaakt als dat Pingpong spellletje, mooi dus
pi_38970850
Het is moeilijk om te bedenken wat nu eigenlijk het mooiste zou zijn voor GTA IV. Met III, VC en SA hebben ze al zoveel verschillende dingen aan de orde gebracht en het was allemaal zo leuk dat je aan de ene kant weer helemaal verrast wilt worden en aan de andere kant hoopt dat ze deze games nog eens uitbrengen met nog betere graphics en engine. Uiteindelijk mogen ze over 10 jaar een GTA uitbrengen met III, VC en SA revisited waarin alle steden zitten met tussenland etc. GTA IV moet voorlopig iets nieuws brengen.
pi_38972277
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:33 schreef Slappy het volgende:
Miami=Vice city he.
Dus jij wil dat GTA IV slechts een grafische upgrade wordt voor Vice City?
  zondag 18 juni 2006 @ 19:23:41 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38978528
NYC Style lijkt me wel wat
pi_38978624
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef Blinker het volgende:
NYC Style lijkt me wel wat
Pff, en dat is Liberty City.

Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
  zondag 18 juni 2006 @ 19:36:56 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38978931
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Pff, en dat is Liberty City.

Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 18 juni 2006 @ 19:39:12 #149
61587 Retuobak
My oh my!
pi_38978994
Ik weet niet of ik Japan wel zou vinden passen bij GTA.
Sowieso is Amerika ideaal omdat je dan makkelijker verschillende culturen door elkaar heen kunt hebben.
Europa net zo.
In Japan heb je dat niet zo, en dat kan erg hakken in de variatie van het spel.
pi_38979345
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom alleen Amerika? Ik wil japan zien, het liefst tokyo
Oh iets anders mag van mij ook hoor. Buenos Aires/Rio de Janeiro/Bogota combi zou ik ook heel mooi vinden, met veel Shakira en Los Lobos op de radio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')