Ow ja...bedankt mensen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vooral omdat PC games niet goed verkopen. OA door piraterij.
Dat zou zo gaaf zijn!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
die was er toch al een keer..quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als het zich in London af gaat spelen, dan zou het ook nog wel eens een jaren '60 thema kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd.
Van Vice City's zonnige stranden naar San Andres zijn country gebiedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vice City was qua sfeer echt de beste tot nu toe IMHO alleen is het een beetje vroeg voor een remake en de speelwereld is ook veel te klein nu.
Nee geen flauw idee en kan er nu ook niks meer over terugvinden dus ik denk dat het onzin was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Entonie het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijn!!
Weet je misschien nog waar je dit vernomen hebt?![]()
Komt er ook al aan, GTA: Vice City Stories voor de PSPquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Vice city.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat me iets bij dat deze GTA zich zou afspelen in een futuristisch Tokyo?
Ja, zoiets hoop ik ook, Londen, Parijs en Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gehoord dat GTA 4 zich in een aantal europese steden zou afspelen.
Inderdaad die jaren 80 sfeer van Vice city was briljantquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Vice city had inderdaad veel sfeer, maar het was maar een kleine en eentonige wereld.
Een beetje pc doet nu ook al niet onder voor de huidige consoles hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
vind dat ze de pc wel wat eerder mogen bedienen, pc's van oktober 2007 zullen zeker niet meer langzamer zijn dan de huidige consoles..
Er is niks dat je belet een PC aan te sluiten op een 40" HDTV hoor....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Evil_Jur het volgende:
En dat de meeste PC's zijn aangesloten op een 17"monitortje, en de Xboxen op breedbeeldschermen van minimaal 2 keer zo groot.
Dan heb je dus geen argument, top dat we het eens zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:16 schreef Evil_Jur het volgende:
dat zeg ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |