IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik werd op een gegeven moment wel moe van die nigga-style. Volgende keer maar weer een andere setting
Niks over bekendquote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)
Dat was GTA III (Liberty City)quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
IV speelt zich geloof ik af in New York achtige stad in de jaren '90 (weet dit niet zeker meer)
Maar dat was niet jaren 90.quote:
Zeker welquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dat was niet jaren 90.
Echt veel karaktertistieke steden zijn er niet overgebleven in de VS. Misschien kun je nog iets doen met Washington en een Orlando of een San Diego, maar dan houdt het ook wel ongeveer op. Chicago vond ik al deels terugkomen in Liberty City.
Van New Orleans is weinig meer overquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar dat was niet jaren 90.
Echt veel karaktertistieke steden zijn er niet overgebleven in de VS. Misschien kun je nog iets doen met Washington en een Orlando of een San Diego, maar dan houdt het ook wel ongeveer op. Chicago vond ik al deels terugkomen in Liberty City.
Edit: sorry, New Orleans en Boston zijn er ook nog![]()
Pre-hurricane natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Van New Orleans is weinig meer over.
Tuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |