eigenlijk ben je er al 3 jaar mee bezigquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef PAA-053 het volgende:
Deze vraag stel je NU!?
Ik ben al een maand geleden begonnen, faalangst he
volgens mij is die gewoon donderdag hoor? mnO of is da bij VWO zoquote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben al een week of 2 bezig (weliswaar rustig), maar ben pas vandaag begonnen met M&O. Dat ik vrijdag heb.
*zucht*
Ik ook, met M&O. Maar dan ga ik vanaf nu wel keihard studeren, althans de bedoeling. Deze week, dus voor vrijdag wil ik Geschiedenis, AK en M&O kennen. Zodat ik economie in het weekend kan doen, en de rest is toch eitje. Behalve wiskunde maar daar heb je 7 leerdagen voor. En tja M&O, ik heb eigenlijk een vier ingepland maar een 7 op me examen moet ook goed te doen zijn, gewoon je GR volstouwen en wat examens doen.quote:
http://rapidshare.de/files/20433112/Examens.rar.htmlquote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef riX- het volgende:
Jaa! ik zoek ook een Geschiedenis + Aardsrijkskunde samenvatting.
Vorige week ben ik begonnen met examens maken, moah 2 sommetjes per dag ;P Vandaag begonnen met echt leren..
ik ook zo iets.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
ligt er maar net aan, nederlands en engels ga ik dus echt niet leren en de rest paar daagjes van te voren denk ik ofzo
Havo met N&G toevalligquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Fentoozler het volgende:
ideaal rooster, tussen elk vak zit minstens 2 dagen.. en 1x twee vakken achterelkaar, waarvoor ik vier dagen ervoor heb..
![]()
Denk dus dat ik deze dagen optimaal ga benutten, maar ik ken de basisstof al redelijk voor elk vak, nu alleen nog veel oefenen met oude examens..
Ahahah ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef PAA-053 het volgende:
Deze vraag stel je NU!?
Ik ben al een maand geleden begonnen, faalangst he
Wiskunde begin ik volgende week wel mee..is pas laatste examen en zitten veel vrije dagen tussenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:04 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ahahah ik hoop dat je een grapje maakt!.
Ikzelf ben gister begonnen met Geschiedenis en WiskundeA12
jep, is echt ideaal voor mij tenminste, heb nu voor ieder examen 2 dagen tussendoor, en meestal is een dagjefulltime leren wel genoeg voor mij om een voldoende te halenquote:
*knikt meequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
jep, is echt ideaal voor mij tenminste, heb nu voor ieder examen 2 dagen tussendoor, en meestal is een dagjefulltime leren wel genoeg voor mij om een voldoende te halen
Mjeh, ik heb dus dinsdag al Wiskundequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef reconnect het volgende:
[..]
Wiskunde begin ik volgende week wel mee..is pas laatste examen en zitten veel vrije dagen tussen
Ik heb ook havo met n&gquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
jep, is echt ideaal voor mij tenminste, heb nu voor ieder examen 2 dagen tussendoor, en meestal is een dagjefulltime leren wel genoeg voor mij om een voldoende te halen
zekersquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik heb ook havo met n&gIs zeker relaxed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |