Wat een geluk, wij moeten er namelijk 4 per jaar maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:16 schreef Repeat het volgende:
Voortgangstoets, ik ga er zometeen heenDie maak je 3 keer per jaar en dan moet je of de eerste 2 halen, of de 3e, of alledrie natuurlijk.
Ja, die redenering is onzin natuurlijk. De voortgangstoetsen meten wat je over het algemeen al over de geneeskunde weet. In welke volgorde en op welke manier de vakken op de verschillende uni's worden behandeld doet er dan niet toe. Immers, misschien weet jij met je Leidse opleiding op dit moment het antwoord op vraag 2 niet en die op vraag 4 wel, terwijl ik die op vraag 2 wel weet en op vraag 4 niet, met mijn Groninger opleiding.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef Repeat het volgende:
Maar ik vind die voortgangstoets sowieso belachelijk. Wij zitten hier in Leiden een toets te maken met vragen van andere universiteiten, Leiden zorgt zelf niet voor vragen. Dus stel dat ze op andere universiteiten andere boeken hebben, andere manieren, andere vakken, dan krijgen wij daar wel de vragen over
Oh ja? Nou dat werkt dus niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef intoxicated het volgende:
Het doel is (naast kunnen vergelijken van faculteiten), de student vertellen waar hij nog aandacht aan moet besteden.
die 4e jaars norm halen heeft toch alleen zin als je je ook voor de 4e jaars test hebt ingeschreven?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef mol_air het volgende:
ik had lekker 134 vragen ingevuld....alleen wist ik er like...ehm...2 zekergaat helemaal goedkomen nietwaar?
ach, was toch nutteloos, had de anderen al gehaald, dus deze voor 3e jaars norm gedaan. misschien haal ik ook wel 4e jaars norm...
...of niet...
Ik was ook volkomen ongeinteresseerd met 3x goed op mijn vorige toetsenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef mol_air het volgende:
ik had lekker 134 vragen ingevuld....alleen wist ik er like...ehm...2 zekergaat helemaal goedkomen nietwaar?
ach, was toch nutteloos, had de anderen al gehaald, dus deze voor 3e jaars norm gedaan. misschien haal ik ook wel 4e jaars norm...
...of niet...
...moeten jullie je inschrijven voor de voortgangstoetsen??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Repeat het volgende:
die 4e jaars norm halen heeft toch alleen zin als je je ook voor de 4e jaars test hebt ingeschreven?
ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:26 schreef Bhai het volgende:
Waarom hebben er zoveel zich voor de 3e toets ingeschreven (iig intoxicated, Repeat, mol_air)?
Had je de eerste 2 niet gehaald?
ligt eraan wie het geschreven heeftquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22geile+neukseks&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ligt eraan wie het geschreven heeft
te safe, je denkt van ik vul er 20 in die ik 100% zeker weet, maar dan heb je er alsnog 6 fout ofzo
Je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Repeat het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22geile+neukseks%22+site%3Ageenstijl.nl&btnG=Zoeken&meta=
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22geyle+neuqseks%22+site%3Ageenstijl.nl&btnG=Zoeken&meta=
dus laten we er maar vanuit gaan dat jouw spelling de juiste is, maar ze gebruiken wel degelijk 4 keer die van mij!
edit: bij jouw spelling zit het allemaal in het commentaar man, niet in het originele bericht!!!![]()
![]()
Ik ben er uitHoxha gebruikt geile neukseks en fleischbaum geyle neuqseks
tot zover mijn nuttige besteding van mn woensdagmiddag
Nee, wordt toch niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |