Je hebt groot gelijk, je lijkt meer op je hond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet te raken door dit soort onzin.
Ik wilde alleen mijn mening even geven en ben blij dat gedaan te hebben.
Ik ook !quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet te raken door dit soort onzin.
Ik wilde alleen mijn mening even geven en ben blij dat gedaan te hebben.
Maar mijn waarde, uw sig:quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:48 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ook !
Constructief of niet ik zal het meenemen in mijn afweging.
Als ik het niet doe kunnen wij misschien een keer wat gaan drinken ?
quote:Zoekt een knappe rijke vrouw...
.........die mij geen genegenheid terug kan geven.........houden zo, aso sukkels verdienen geen genegenheid, je moeder zal ook blij met je zijn, ze had je moeten verzuipen in t eerste badwater.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het ontgaat je volledig hé.
Ik heb iemand lief die mij geen genegenheid terug kan geven.
Onvoorwaardelijke liefde aan iemand die dit wel zo ervaart maar onmogelijk kan teruggeven.
Je weet half niet hoe moeilijk dit voor me is.
en dan Killer_Mom heten ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je moeder zal ook blij met je zijn, ze had je moeten verzuipen in t eerste badwater.
Dat was jammer ja, tot dan tuinde in er ook inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
En vanaf hier geloof ik niet meer dat dit een serieus topic is.
Dit heet nou meedenken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:50 schreef Skinnymike het volgende:
Ik hoop voor de TS dat ze aan de onderkant/in-uitgang niet lichamelijk gehandicapt is
Doodsverwensing....quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
.........die mij geen genegenheid terug kan geven.........houden zo, aso sukkels verdienen geen genegenheid, je moeder zal ook blij met je zijn, ze had je moeten verzuipen in t eerste badwater.
echt hequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
.........die mij geen genegenheid terug kan geven.........houden zo, aso sukkels verdienen geen genegenheid, je moeder zal ook blij met je zijn, ze had je moeten verzuipen in t eerste badwater.
met zo' n zoon had ik alleen maar killer geheten, ik zou vroeg kinderloos geweest zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]bannen mensen die met dit soort 'geintjes' leuk proberen te zijn, als het aan mij lag had ie al lang en breed op de blacklist gestaan ...
Heb onlangs mijn gehandicapte vriendin begraven. Ze was zwaar ziek en ze heeft het niet overleefd. Ik heb het hele proces "mogen" meemaken. Jij bent ziek en het liefst wens ik je een plekje in de hel. Bedankt hiervoor he? Klootzak.quote:
Ik win jou respect nog wel .quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
met zo' n zoon had ik alleen maar killer geheten, ik zou vroeg kinderloos geweest zijn.![]()
Relativeren is een kunst. Een kunst die slechts weinigen bezitten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef discomagic het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn gehandicapte vriendin begraven. Ze was zwaar ziek en ze heeft het niet overleefd. Ik heb het hele proces "mogen" meemaken. Jij bent ziek en het liefst wens ik je een plekje in de hel. Bedankt hiervoor he? Klootzak.
Wat is een handicap ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef discomagic het volgende:
[..]
Heb onlangs mijn gehandicapte vriendin begraven. Ze was zwaar ziek en ze heeft het niet overleefd. Ik heb het hele proces "mogen" meemaken. Jij bent ziek en het liefst wens ik je een plekje in de hel. Bedankt hiervoor he? Klootzak.
Life sux & then u die.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef discomagic het volgende:
[..]
Ik ga hier niet over in als je het niet erg vindt. Als dit een grap wens ik je een gruwlijke dood. En aj, waarom is dit niet verplaatst?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat is een handicap ?
Visueel gehandicapt ? rolstoel ?
Gecondoleerd en hopelijk zie jij als insider in hoe moeilijk deze weg voor mij is.
Je hebt ook al op de NSB-knop geklikt zekerquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:04 schreef Skinnymike het volgende:
Ik zet Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl vast ff in mn favorieten![]()
Waarom ben jij niet verplaatst? Naar het Viva-forum of iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef discomagic het volgende:
[..]
Ik ga hier niet over in als je het niet erg vindt. Als dit een grap wens ik je een gruwlijke dood. En aj, waarom is dit niet verplaatst?
Zeg bal gehakt, ik houd wel van een potje rellen op een forumquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt ook al op de NSB-knop geklikt zeker?
Die heet niet voor niets zo weetje dat?
Inhoudelijk reageren desondanks het joviaal geschreven verhaal is niet mogelijk ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef discomagic het volgende:
TS, je hebt geen idee. Laat ook maar.......
Een ban omdat jullie volk mijn vraag verkeerd opvatten ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Zeg bal gehakt, ik houd wel van een potje rellen op een forumDesondanks 10 tegen 1 dat TS een bann krijgt
![]()
ik wens jou een goed leven. en ik spreek je nog wel als JIJ iemand mag begraven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet verplaatst? Naar het Viva-forum of iets dergelijks.
Ga toch heen man, dwaas.
Oh ja, weltrusten.
Trusten BrauNquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet verplaatst? Naar het Viva-forum of iets dergelijks.
Ga toch heen man, dwaas.
Oh ja, weltrusten.
haha, oke, duidelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Zeg bal gehakt, ik houd wel van een potje rellen op een forumDesondanks 10 tegen 1 dat TS een bann krijgt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |