Tis niet juist nee, ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]bannen mensen die met dit soort 'geintjes' leuk proberen te zijn, als het aan mij lag had ie al lang en breed op de blacklist gestaan ...
Ja, en ook beter geschreven... vaak en veel....quote:
Opa was verliefd in die tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef pindapinda het volgende:
[..]
Haha wat grappig allemaal jongens, jullie zijn zulke grote mannen. Echt iets om trots op te zijn.
Leuk verhaal voor de kleinkinderen:'Opa vond het erg leuk om mensen op de stang te jagen door iets respectloos te zeggen over een gehandicapt meisje, opa zei dat hij haar wilde neuken en iedereen werd boos op opa. Wat een leuke tijd was dat zeg. Nou kinderen eerst je tandjes poetsen voor het naar bed gaan, slaap lekker!'.![]()
![]()
![]()
Opa kan maar beter niet vertellen dat opa geen enkele andere vrouw kon vinden die hem leuk vond...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Opa was verliefd in die tijd.
Maar kromme en vooral conservatieve mensen keurden deze liefde af omdat ze het raar vonden.
Ik zat te denken aan die houten spaak constructies die je vroeg vaak zag op kinder fietsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef crackhead het volgende:
Je moet d'r meenemen naar een duur 3-sterren sondevoeding-restaurant. Daar vallen alle meisjes voor.
Als je dan ook nog een setje boemlauwe spinners voor d'r rolstoelwielen als verrassing achter de hand hebt kan jouw avond alvast niet meer stuk denk ik.
Als er bepaalde zinnen weg waren gehaald in je topic, had ik je nog geloofd ook. Zelfs nog respect voor je gehad. Maar nu....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Opa was verliefd in die tijd.
Maar kromme en vooral conservatieve mensen keurden deze liefde af omdat ze het raar vonden.
Geen enkele andere vrouw dan de vrouw van wie hij onvoorwaardelijk hield sinds zijn 19e levensjaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Opa kan maar beter niet vertellen dat opa geen enkele andere vrouw kon vinden die hem leuk vond...
Ik heb daarintegen zelden zuurdere users als jij gezien...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:55 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, en ook beter geschreven... vaak en veel....
Mogelijk. Zorg je wel voor bijpassende kleur op de banden? Ik kan je de rode "BadYear EverRoll" aanraden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan die houten spaak constructies die je vroeg vaak zag op kinder fietsen.
Nu ook vaak bij baanwielrenners.
Een dichte velg met hout en op dit stuk hout een disney afbeelding o.i.d.
Is dit prijzig?
zie je dan niet dat ik mijn onzekerheid verhul door mij grappig en stoer op te stellen ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef pindapinda het volgende:
[..]
Als er bepaalde zinnen weg waren gehaald in je topic, had ik je nog geloofd ook. Zelfs nog respect voor je gehad. Maar nu....
Dan wordt het tijd om dit forum eens goed op zuurheid door te spitten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:03 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb daarintegen zelden zuurdere users als jij gezien...
zie je dan niet dat je gewoon heel saai en vervelend begint te worden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
zie je dan niet dat ik mijn onzekerheid verhul door mij grappig en stoer op te stellen ?
Je ziet me niet lachen ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:03 schreef ioko het volgende:
Ik ben blij dat TS dit zelf erg grappig vind, ik vind het namelijk behoorlijk smakeloos !
Je hoeft niet mee te lezen hoor ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
zie je dan niet dat je gewoon heel saai en vervelend begint te worden?
Je begint leuk, maar het einde is vooral onzin, en een goedkope manier om reacties uit te lokken, maar ik ben blij dat je zo kritisch naar jezelf kunt kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je ziet me niet lachen ?
Is er een reactie hier waar je me kunt betrappen dat ik me kostelijk vermaeck ?
druk maken om kercentrales, hongersnood of oorlogen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef Jeff89 het volgende:
Ik vind 't overigens nog best netjes.. Het zit wel grappig in elkaar (nee het is geen literair hoogstandje nee, want 't is gepost op Fok!forum, door Bendeleider notabene) en het is vooral fijn hapvoer, wel leuk.
Ga je om iets ernstigers druk maken , kerncentrale's, hongersnood en oorlogen ofzo..
Het ontgaat je volledig hé.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:12 schreef poepeneesje het volgende:
Owja... Vergeten te zeggen misschien is het verstandig dat je dit "verliefde gevoel" op zij zet en op iemand verliefd wordt waarvan dat wederzijds is. Of hou je niet van vriendinnen met een eigen mening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |