abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:34:28 #176
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38625467
Berichtje van mij weer
Ik heb van de week een brief gekregen dat ik mijn baantje kwijt ben..
(simpel bezorger gedoe, maar goed, brengt toch een extra doel in je level en geld )
contract door ander bedrijf overgenomen enzo
welke eigen bezorgers hebben..
Wat voor baantje zal ik nu eens nemen
verder gaat het slapen ook nog steeds heel erg slecht.
toch echt bijna elke dag rond half 3 tot 5 uur snachts in slaap vallen en rond 8 uur toch weer weg kunnen
Life sucks
pi_38625576
ik voel me redelijk ok eigenlijk. het weer doet me goed en ik blow minder, dat scheelt ook stukken.
ook heb ik weer 10 vrouwen op het oog dus ik date me een ongeluk.
nu nog een baan...
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:39:40 #178
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38625595
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:24 schreef Robbiej het volgende:
God hey, als ik jullie verhalen zo lees. heb ik gewoon niks meer aan toe te voegen. daarom ben ik ook zo stil hier

hebben jullie trouwens net als ik ook last van stemmingswisselen?
, Meestal toch wel heel erg beinvloedbaar door mijn omgeving.
Zelfs als iemand iets via 't internet (MSN Fok! ect.) tegen mij zegt kan ik mij daar toch door laten beinvloeden kwa stemming
Zo kan ik bijv ook niet tegen complimeten..
zulke dingen vind ik doorgaans gewoon irritant
pi_38625653
Ik heb het juist andersom, ik kan niet tegen kritiek!!
PS4 online: micro_nl
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:44:14 #180
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38625694
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb het juist andersom, ik kan niet tegen kritiek!!
Dat heb ik dus ook (Was dat niet duidelijk ? )
Ik heb het gewoon alletwee
pi_38625813
Ik hou wel van complimentjes, maar weet er soms niet zo goed mee om te gaan!!
pi_38625907
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik hou wel van complimentjes, maar weet er soms niet zo goed mee om te gaan!! [afbeelding]
dat snap ik niet. ik ben altijd erg blij met complimenten, die kunnen mijn dag verbeteren.
pi_38626234
Ik kan ook niet tegen complimenten. Kritiek heb ik mee om leren gaan, maar als mensen me complimenten geven denk ik vaak dat ik in de maling genomen word. Of ik ben het er niet mee eens. Of ik heb er gewoon niks op te zeggen en dan zeg ik iets als "ja, weet ik" en dat is voor zover ik kan inschatten ook niet het gewenste antwoord.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:23:49 #184
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38628266
hallo,

Nou zal een poging doen om het zo duidelijk mogelijk te omschrijven,

Ik heb sinds kort de diagnose ADHD OLE OLE, Heb ritalin gekregen, op dit moment is dat 80 mg per dag, ik weeg 60 kilo, daarnaast krijg ik ook nog REMERON 30 MG
In het begin voelde ik me helemaal toppie met ritalin, ik ging weer dingen doen enz.. maar nu bah bah ik kan mezelf tot niets zetten, en dan nog maar niet te beginnen over het slapen, om 02.00 zit ik nog naar het plafond te staren... maar als ik eenmaal slaap dan word ik niet meer normaal wakker de wekker is dan al 15 x gegaan en ik hoor dat ding pas... (er gaat om de 10 minuten een heel iri geluid af ) Verder ga ik ook niet meer naar een discotheek of kroeg, omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij aan zit te kijken word paranoia, en krijg dan hartkloppingen en dan het gevoel dat ik flauw ga vallen.. en relatie's net als jochem meyjer zegt IS NET ALS MC DONALDS, Begin er dus nie meer aan, want het zal toch wel weer mislukken..En ik las verder nog ergens hier op dit forum, Dat iemand gauwer bij een ander ging werken, dan bij zijn eigen huis dat heb ik ook, Ga bij een ander de boel opruimen, verfen of wat dan ook, terwijl het hier een bende is....soms denk ik wel eens wat heeft het allemaal voor zin nog, zal het ooit beter worden, of moet ik gewoon van de ritalin afblijven.. weet iemand hier een verklaring voor, of tips...
Groetjes... janet...
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:24:45 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38628305
En gelukt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:44:26 #186
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38629004
OH complimenten.... ben achterdochtig dus tja geloof er geen bal van... vaak denk ik dat ze het maar zomaar zeggen, en ik word onzeker ervan.... tjonge ben benieuwd wat ik nog meer heb hahaha
pi_38629120
Erg herkenbaar oh_nee_he_1979!!
Ook dat van niet naar de disco durfen, als ik de deur uit ga heb ik het gevoel dat iedereen me aankijkt,
erg onzeker over mun uiterlijk soms.
maarja gelukkig heb ik een knop die zegt, nou boeien dan ben je maar lelijk, je bent zoals je bent!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:50:51 #188
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38629235
dat is het niet echt, want ik krijg genoeg aandacht, maar ik stel me gewoon op zo van... kom maar niet in de buurt... ik weet gewoon niet hoe ik een gesprek moet voeren met mensen ben ook snel uitgelult met mensen van mijn eigen leeftijd.. maar met ouderen en kinderen kan ik weer heel goed opschieten... pffffffffffffffffffffffffffff
pi_38629310
Ook erg herkenbaar, vooral als je van die bijdehandte vrienden hebt die op de universiteit zitten, en overal wel een weer woord over hebben!
zelfs over de dingen waar ze geen verstand van hebben
verder wel aardig hoor
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:55:54 #190
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38629429
Ik heb inmiddels weinig vrienden over van mijn eigen leeftijd, en ik ga daar in tegen ook makkelijker met kerels om dan met vrouwen,... Vast omdat ik nog al een ruig typje ben hahaha.. tja waar moet je over praten met vrouwen sieraden party's en tupperware, kerels zijn wat makkelijker.... slaat ook nergens op.. maar jah tis mooi kloten soms...
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:13:06 #191
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38630028
Nu ik het terug lees wat ik schrijf, denk ik dat ik onzeker word, als ik met een vriendin samen ben of in een grote groep.. en WAAROM tja dat weet ik niet... gadverdamme.....! wat een k* DAG
pi_38630280
onzeker zijn in grote groepen ken ik.
ik vind het vervelend als er veel mensen te gast zijn. al helemaal als dat verschillende groepen vrienden zijn.

volgens mij past alles eigenlijk wel bij elkaar: onzeker, niet sociaal, moeite met relaties, diepe 'dips', etc.
ik denk dat ik zonder ritalin beter af ben, zal het eens laten nakijken door een prof.
pi_38630341
dat alles zo op en neer gaat is nog het vervelendste. je weet nooit van te voren of je het ergens naar je zin gaat hebben of niet. denk aan vrienden, bezoek, werk, etc.
als je er niet over nadenkt valt het altijd wel mee en kun je intens gelukkig zijn,
maar zodra je je gaat afvragen hoe je je voelt gaat het vanzelf minder.

stelling: als je nu een date hebt, slik je dan ritalin of niet?
ik heb een aantal voor- en tegenargumenten:

voor: je kunt geconcentreerd luisteren, je zit stil, je doet niks 'doms' (dingen omstoten, praten voordat je denkt, etc.), komt waarschijnlijk redelijk slim over, emoties zijn gedempt.

tegen: je bent minder gevoelig, minder spontaan (lijkt me erg belangrijk), onrustig, emoties minder onder controle, verward en vergeetachtig.

slikken jullie op zo'n gelegenheid, of niet, of de helft?
persoonlijk zou ik niet slikken en wat alcohol nuttigen.

[ Bericht 34% gewijzigd door mighty_myte op 07-06-2006 17:29:13 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:24:55 #194
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38630444
jah, van horen zeggen is dit het misschien..... Ik ben zelf jong uit huis gegaan 15/16 jaar, ben gelijk gaan samen wonen en hele toestanden eromheen blah blah problemen... ben ik als kind gelijk naar een ouder gegaan, ben dus nie volwassen geweest.... normaal gesproken ben je eerst kind, dan volwassen en dan een ouder.. die tussen tijd van het volwassen zijn ken ik niet, dus waarschijnlijk dat ik daardoor niet met mensen om kan gaan van mijn eigen leeftijd... huh volg je het nog...? maar goed leuk hoor zo'n theorie maar wat moet ik er mee..... 19 juni heb ik een eerste afspraak bij de ggz ben benieuwd misschien mag ik gelijk wel blijven hahaha....
pi_38630563
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef oh_nee_he_1979 het volgende:
jah, van horen zeggen is dit het misschien..... Ik ben zelf jong uit huis gegaan 15/16 jaar, ben gelijk gaan samen wonen en hele toestanden eromheen blah blah problemen... ben ik als kind gelijk naar een ouder gegaan, ben dus nie volwassen geweest.... normaal gesproken ben je eerst kind, dan volwassen en dan een ouder.. die tussen tijd van het volwassen zijn ken ik niet, dus waarschijnlijk dat ik daardoor niet met mensen om kan gaan van mijn eigen leeftijd... huh volg je het nog...? maar goed leuk hoor zo'n theorie maar wat moet ik er mee..... 19 juni heb ik een eerste afspraak bij de ggz ben benieuwd misschien mag ik gelijk wel blijven hahaha....
je moet niet te veel naar het verleden kijken. dat is geweest en je moet er nu maar het beste van maken.
dat je in je jeugd een hoop shit had herkennen de meesten hier waarschijnlijk wel.
belangrijker is dat je jezelf leert vergeven en accepteert dat het allemaal niet 100% je eigen schuld was.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:40 #196
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38630840
Het is ook nie zo dat ik er spijt van heb, Want dat is geweest... Het is meer zo, dat ik er flauw van ben dat ik anders ben, en dat ik er grote moeite mee heb om in groepen te zijn, en dat ik ook niet gewoon een relatie kan hebben, of dat ik gewoon es gezellig bij vriendinnen kan kletsen over van alles en nog wat, ik weet nie hoe dat moet, en ik voel me anders, niet geaccepteerd, onzeker, ben achterdochtig, enz enz.... Hulp is onderweg... Ik vraag me af of meer mensen dat zo ervaren als mij.. Het achterdochtig zijn enz want dat is toch wel 1 van de erge dingen vind ik zelf... oh en doemsenario's als ik wat heb.. en daarvoor naar de dokter moet dan ben ik mijn begravenis al aan het plannen bijvoorbeeld terwijl het niets voorsteld...
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:34:50 #197
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_38634359
@oh_nee_he; Welkom bij de club.
Welkom bij de chaotische, ongeorganiseerde en af en toe (zo lijkt het wel) wereldvreemde eenden in bijt

Jouw verhaal is heel herkenbaar, dat in groepen aanwezig zijn ook hier. Dat beter om kunnen gaan met kerels ipv met vrouwen. Dat getut over nagelak, bikini's en de rest van de onzinnige dingen is voor mij volslagen irritant, vervelend en ik word er doodnerveus van. Vind het tijdverspilling. Daarentegen kan ik gerust uren met een kerel liggen miepen over auto's, computers en ander onzinnig geneuzel
En ja soms zou ik ook graag tussen het kliekje vrouwen in willen passen, maar aan de andere kant ook weer niet. Overigens zag ik in je profiel nog een overeenkomst, een van jouw 'ruigere' hobby's beoefen ik ook.

In elk geval is hier genoeg plek om allerhande zin/onzin/ellende/leuke dingen etc neer te planten. Soms krijg je ineens talloze reacties en soms is het weken stil

Nogmaals welkom.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_38647293
Relaties hebben wel zin hoor
Ben een behoorlijk typisch gevalletje van rampzalige ADHD, maar het nu meer dan drie jaar een relatie en ga trouwen volgend jaar
even om te troosten
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:10:58 #199
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38647980
Jeetje ik zie dat om me heen wel vaker en dan denk ik, waarom kan ik dat niet.. waarom ga ik als iemand te dicht bij komt het afkappen, Ben ook nog nooit verliefd geweest, heb wel al 3x samengewoond... ben 27 jaar.... Ik zocht relatie's zelf op, waarbij ze mij niet zo veel vragen, en waarbij ze zelf problemen hadden, die ging ik dan weer oplossen omdat ik zo niet aan mijn eigen hoefde te denken... het zorgzame typje het altijd alles voor een ander willen doen en mezelf vergeet.. Ik vind het vreemd dat ik nog nooit verliefd ben geweest, wel ben ik heel enthousiast als ik een leuke kerel heb ontmoet of wat dan ook... maar dat gevoel verdwijndt weer zo gauw ik achterdochtig word... vreemd hoor... maar vind het leuk voor je Freecell, VAN HARTE hoop dat je gelukkig blijft enz enz....!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:13:33 #200
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_38648041
oh en roeij...

toevallig dat jij dat ook leuk vind zo'n ruige hobby hahaha... erg leuk ik ben pas weer begonnen onder het motto.. onder de mensen komen... (sociale contacten )
Moet zeggen dat ik daarin wel rustiger ben geworden sinds ik ritalin neem...
en het bevalt goed een erg leuke schietvereniging.. waarbij je goed geholpen word enz...
bedankt voor je reactie... groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')