hallo,
Nou zal een poging doen om het zo duidelijk mogelijk te omschrijven,
Ik heb sinds kort de diagnose ADHD OLE OLE, Heb ritalin gekregen, op dit moment is dat 80 mg per dag, ik weeg 60 kilo, daarnaast krijg ik ook nog REMERON 30 MG
In het begin voelde ik me helemaal toppie met ritalin, ik ging weer dingen doen enz.. maar nu bah bah ik kan mezelf tot niets zetten, en dan nog maar niet te beginnen over het slapen, om 02.00 zit ik nog naar het plafond te staren... maar als ik eenmaal slaap dan word ik niet meer normaal wakker de wekker is dan al 15 x gegaan en ik hoor dat ding pas... (er gaat om de 10 minuten een heel iri geluid af ) Verder ga ik ook niet meer naar een discotheek of kroeg, omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij aan zit te kijken word paranoia, en krijg dan hartkloppingen en dan het gevoel dat ik flauw ga vallen.. en relatie's net als jochem meyjer zegt IS NET ALS MC DONALDS, Begin er dus nie meer aan, want het zal toch wel weer mislukken..En ik las verder nog ergens hier op dit forum, Dat iemand gauwer bij een ander ging werken, dan bij zijn eigen huis dat heb ik ook, Ga bij een ander de boel opruimen, verfen of wat dan ook, terwijl het hier een bende is....soms denk ik wel eens wat heeft het allemaal voor zin nog, zal het ooit beter worden, of moet ik gewoon van de ritalin afblijven.. weet iemand hier een verklaring voor, of tips...
Groetjes... janet...