quote:
Nope, hij was gisteren ziek en ik ben vandaag niet op het werk geweest. Dagje vrij. Morgen ben ik er wel, hij weer niet. En de rest van de week ben ik er niet. Maar ik moet in het weekend toch langs om mn werkbriefjes te laten tekenen, ik denk dat het er dan wel van gaat komen.
Hij belde overigens vandaag op, ik dacht dat ik ze weer op mn donder ging krijgen. Ik heb gisteren nl alleen daar gezeten (andere collega was ook ziek) en even op mijn manier en tempo gewerkt. Totaal geen stress gehad omdat er niemand in mn nek stond te hijgen. Heb nu ineens mn planning voor de hele week afgemaakt. Terwijl er dus werk voor zeker 2 weken op stond en daarnaast nog de helpdesk bevrouwd
![]()
in mijn uppie. Oke, ik ben een iemand vergeten te helpen, maar die had dan ook geen mail gestuurd maar me gewoon iets gevraagd. Maar dat kan de beste gebeuren zullen we maar zeggen.
Maar goed hij belde dus om iets te vragen. Dat had hij op mn voicemail ingesproken en het klonk vrij onheilspellend. Dus met knikkende knietjes teruggebeld. Of ik een bepaald iets had gedaan. Ja dat had ik. Waarom? Nou omdat... heel verhaal. Toen was het stil. Ik had dus zoiets van, zal ik gewoon ophangen zodra hij uitflipt. Maar nee, hij flipte niet. Het was geweldig dat ik dat had gedaan en dat ik zo'n vooruitziende blik had gehad en dat ik daarover had nagedacht. En jadajadajada. Ik heb dus nergens over nagedacht, het was gewoon de meest simpelste oplossing die voor mij het minste werk opleverde en in no-time klaar was (ging om wat data wat lokaal op een pc stond, meerdere mensen moesten eraan of dat op andere pc;s gezet kon worden. Ik heb als alternatief aangedragen om de map op die harde schijf te delen. Lekker blond, bijna geen werk, mensjes tevreden en klaar is klara).
Maar ik vond het nogal raar dat hij ineens zo joepie deed. Vertrouw er geen klote van. Ik zie het allemaal wel dit weekend en anders maandag. Ook even kijken hoe en wat, want ik heb geen zin om mijn weekend te verknallen. Dat is al kort genoeg.
Dus voor nu ligt de storm een paar dagen. Ondertussen kan ik mezelf bezinnen over wat ik wil en hoe ik dat wil bereiken. En een beetje voorbereiden zodat ik als de sterkste partij uit de bus kom en alleen maar kan winnen.