abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 13:55:52 #276
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38969734
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:48 schreef Roeji het volgende:
ik gaat niks dom doen. Hij zal waarschijnlijk gaan zeggen dat t einde oefening is. Als hij dat niet zegt, dan blijf ik daar heel dom mn ding doen en ga ondertussen dringend op zoek naar iets anders. De band is toch kapot, mijn vertrouwen is weg.
Of hj zou wel een verdomd goeie reden moeten hebben voor zn gedrag, maar dat betwijfel ik.
Gaat dat zo makkelijk dan? Wat voor een contract heb je dan?
Vampire Romance O+
  zondag 18 juni 2006 @ 14:14:26 #277
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_38970144
uitzendkracht
We hebben een payroll constructie met een uitzendburo, aangezien hij een eenmanszaak heeft en dus nog geen personeelsadministratie. Dat was de makkelijkste en snelste oplossing.
Maar ik zou t sowieso niet zien zitten om dan nog een tijd te moeten uitwerken. Dat werkt misschien als je in een andere beroepsgroep zit, maar als systeembeheerder zonder rechten je werk doen is het ook niet echt geweldig. Dan kun je beter thuiszitten.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 18 juni 2006 @ 14:19:58 #278
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38970282
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef Roeji het volgende:
uitzendkracht
We hebben een payroll constructie met een uitzendburo, aangezien hij een eenmanszaak heeft en dus nog geen personeelsadministratie. Dat was de makkelijkste en snelste oplossing.
Maar ik zou t sowieso niet zien zitten om dan nog een tijd te moeten uitwerken. Dat werkt misschien als je in een andere beroepsgroep zit, maar als systeembeheerder zonder rechten je werk doen is het ook niet echt geweldig. Dan kun je beter thuiszitten.
Je werkt toch bij dat grote belgische bedrijf

Of ben je daar gedetacheerd?
Vampire Romance O+
  zondag 18 juni 2006 @ 14:21:12 #279
63411 Roeji
pi_38970313
ja, daar ben ik gedetacheerd door die eenmanszaak. Om het even ingewikkeld te maken.
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 19 juni 2006 @ 23:19:38 #280
63411 Roeji
pi_39020719
Nou het ging geweldig!!! Niet dus.
Er is weer 'iets' tussen gekomen en dus hebben we niet gepraat. Hij was dit keer ziek. Goed kan gebeuren, maar het is toch wel frappant dat steeds als het om een gesprek tussen ons draait dat er altijd wel iets is of tussenkomt.

Er is van zijn kant uit ook geen voorstel voor een nieuwe datum gekomen. Terwijl hij wel om andere dingen kan vragen en andere collega's meerdere smsjes kan sturen met uitleg en ik pas uren later een sms krijg.
Ik weet t gewoon niet meer, ben zo onstabiel als ik weet niet wat. Ik flipper dus helemaal aan de grond zitten en me de ogen uit mn kop janken en aan de andere kant gewoon ik, maar dan zonder greintje vrolijkheid en lachen. Ik word er gvd niet goed van dat mn werk me nu zo gruwelijk omlaag haalt. Dat is het niet waard. Ik ga morgen denk ik maar eens even met iemand praten hierover, die me hopelijk een goed advies kan geven. Want ik trek dit niet langer, dan lazer ik om.

Als jullie nog ideeen hebben of tips, ze zijn van harte welkom. Mijn fanta is op....

trusten luitjes
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 19 juni 2006 @ 23:33:06 #281
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39021201
Zo blijf je bezig
Vampire Romance O+
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:24:44 #282
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39043749
Ehm misschien moet je ff over gaan schakelen op cola.. En anders moet je hem gewoon bellen Hij kan dan helemaal geen kant meer op en moet hij wel, Jij doet je zegje en je hoort wel wat hij er van vind.. Het gaat erom dat jij het heb gezegd wat je wil zeggen met een Intern telefoontje bijvoorbeeld. Dit is geen leuke situatie voor jou, hier word je niet vrolijk van, Je moet het wel zeggen want dat lucht op. En eventuele ander ge eikel kan je dan ook zeggen..

Ik heb nog wel wat fanta anders......

groetjes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:41:57 #283
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39044282
ow nog een vraagje aan iedereen....

Ik heb al eerder een diagnose gehad bij een particuliere toestand voor adhd, nu werd binnen een uur vastgesteld dat ik ADHD OLE OLE heb en borderline.. wie herkent dit want nu ben ik weer bij een ander geweest de welbekende ggz en die moet het weer opnieuw testen blah blah ellenlange vragen toestanden bah bah.. ik vroeg me af of er meer mensen zijn die het zelfde hebben of althans een gedeelte herkennen..?
http://www.trimbos.nl/default1736.html

hopende op wat antwoorden of een tip van de week misschien..?

groeten
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:30:49 #284
63411 Roeji
pi_39045908
herkenbaar het hele borderline verhaal, alleen niet zo sterk bij mijzelf. Ik ken iemand die het heeft en dan ook heftig. Ik moet zeggen dat ze nu de goeie kant op gaat. Maar een hoop verschijnselen/symptomen of hoe je het noemt blijven toch aanwezig. Ze praat bijvoorbeeld heel monotoon.
Ik zelf herken (net als waarschijnlijk iedereen hier met de diagnose add/adhd, denk ik) een hoop punten erin. Maar zoals onderaan staat : het is lastig om onderscheid te maken. Daarom zal iedereen wel wat herkennen erin.

Ik zou van mn vorig behandelaar een verklaring meenemen naar je nieuwe. Dan hoef je misschien niet weer getest te worden.
Ik kan je helaas niet helpen.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:02:57 #285
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39047173
Roeji, nog geen nieuwe ontwikkelingen vandaag?
Vampire Romance O+
pi_39053416
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef oh_nee_he_1979 het volgende:
ow nog een vraagje aan iedereen....

Ik heb al eerder een diagnose gehad bij een particuliere toestand voor adhd, nu werd binnen een uur vastgesteld dat ik ADHD OLE OLE heb en borderline.. wie herkent dit want nu ben ik weer bij een ander geweest de welbekende ggz en die moet het weer opnieuw testen blah blah ellenlange vragen toestanden bah bah.. ik vroeg me af of er meer mensen zijn die het zelfde hebben of althans een gedeelte herkennen..?
http://www.trimbos.nl/default1736.html

hopende op wat antwoorden of een tip van de week misschien..?

groeten
Binnen een uur????
Hmmm, zou er zo mijn vraagtekens bij zetten. Ze moeten echt wel uitgebreid observeren en testen om die diagnose te mogen stellen hoor! Ik denk dat de meeste ADHD-ers wel veel van die diagnose herkennen, het overlapt een heel eind, maar het is echt een volledig andere aandoening als je de ADHD-ers en Borderliners naast elkaar ziet.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:26:32 #287
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_39053770
oehhhh mijn eerste week relatie met een mede adhder wat een verademing heerlijk eindelijk wat begrip en herkenbaarheid aan de andere kant!!!!

en daarbij tis een super lieve leuke meid !!!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:03:03 #288
63411 Roeji
pi_39055636
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:02 schreef MouseOver het volgende:
Roeji, nog geen nieuwe ontwikkelingen vandaag?
Nope, hij was gisteren ziek en ik ben vandaag niet op het werk geweest. Dagje vrij. Morgen ben ik er wel, hij weer niet. En de rest van de week ben ik er niet. Maar ik moet in het weekend toch langs om mn werkbriefjes te laten tekenen, ik denk dat het er dan wel van gaat komen.
Hij belde overigens vandaag op, ik dacht dat ik ze weer op mn donder ging krijgen. Ik heb gisteren nl alleen daar gezeten (andere collega was ook ziek) en even op mijn manier en tempo gewerkt. Totaal geen stress gehad omdat er niemand in mn nek stond te hijgen. Heb nu ineens mn planning voor de hele week afgemaakt. Terwijl er dus werk voor zeker 2 weken op stond en daarnaast nog de helpdesk bevrouwd in mijn uppie. Oke, ik ben een iemand vergeten te helpen, maar die had dan ook geen mail gestuurd maar me gewoon iets gevraagd. Maar dat kan de beste gebeuren zullen we maar zeggen.
Maar goed hij belde dus om iets te vragen. Dat had hij op mn voicemail ingesproken en het klonk vrij onheilspellend. Dus met knikkende knietjes teruggebeld. Of ik een bepaald iets had gedaan. Ja dat had ik. Waarom? Nou omdat... heel verhaal. Toen was het stil. Ik had dus zoiets van, zal ik gewoon ophangen zodra hij uitflipt. Maar nee, hij flipte niet. Het was geweldig dat ik dat had gedaan en dat ik zo'n vooruitziende blik had gehad en dat ik daarover had nagedacht. En jadajadajada. Ik heb dus nergens over nagedacht, het was gewoon de meest simpelste oplossing die voor mij het minste werk opleverde en in no-time klaar was (ging om wat data wat lokaal op een pc stond, meerdere mensen moesten eraan of dat op andere pc;s gezet kon worden. Ik heb als alternatief aangedragen om de map op die harde schijf te delen. Lekker blond, bijna geen werk, mensjes tevreden en klaar is klara).
Maar ik vond het nogal raar dat hij ineens zo joepie deed. Vertrouw er geen klote van. Ik zie het allemaal wel dit weekend en anders maandag. Ook even kijken hoe en wat, want ik heb geen zin om mijn weekend te verknallen. Dat is al kort genoeg.

Dus voor nu ligt de storm een paar dagen. Ondertussen kan ik mezelf bezinnen over wat ik wil en hoe ik dat wil bereiken. En een beetje voorbereiden zodat ik als de sterkste partij uit de bus kom en alleen maar kan winnen.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:04:23 #289
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39055699
jeeemig 2 mensen met adhd samen....? Ik hoop dat het zo blijft, Ik word af en toe al gek vanmezelf laat staan dat ik er dan nog iemand bij moet hebben die ook zo is... 1 is genoeg hahaha.. maar vind het toppie voor jou.. veel geluk..!!!!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:04:56 #290
63411 Roeji
pi_39055727
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef -chefke- het volgende:
oehhhh mijn eerste week relatie met een mede adhder wat een verademing heerlijk eindelijk wat begrip en herkenbaarheid aan de andere kant!!!!

en daarbij tis een super lieve leuke meid !!!
Goed te horen!! Positief nieuws moet hier vaker komen te staan
Dat houd de moed erin voor de zoekenden en de (bewust) singles onder ons.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:08:38 #291
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39065351
Goeiemorgen,

Een vraagje, ik gebruik nu naast ritalin ook remeron al een tijdje hoor, maar ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met remron, ik slaap namelijk zo vast dat ik s'morgens uit het matras geknipt moet worden ongelofelijk..
wie heb dat nog meer gehad..?

groetjes
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:51:09 #292
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39069037
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef oh_nee_he_1979 het volgende:
dat ik s'morgens uit het matras geknipt moet worden ongelofelijk..
Vampire Romance O+
pi_39069245
Ik niet, ik hoef nergens uitgeknipt te worden, ik aan simpelweg "aan"
Alsof je de lamp aandoet, heel lastig voor mijn huisgenote met ochtendhumeur
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:05:20 #294
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39069483
_0- whhaahha de bouwlamp aan doen smorgens is ook niet grappig.. daar word je ook chagerijnig van, of als ze direct aan je gaan plukken s'morgens bah bah
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:05:54 #295
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39069507
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:06:29 #296
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39069529
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
Dat wil ik ook
Vampire Romance O+
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:07:46 #297
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_39069580
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
leuk is dat he

ik ben als ik goed geslapen heb in zeggen en schrijven 10 seconden klaar voor actie vrolijk en druk dat levert nogal eens een hoop lol op aangezien de rest hier thuis langzaam start

pi_39069626
Ik pluk 's morgens aan mijn vriend
Kan hij soms tegen
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:11:12 #299
150920 oh_nee_he_1979
jeeemig de peeemig
pi_39069697
Hier word nie geplukt s'morgens.... eerst koffie en peukie...! dan mag er vol op geplukt worden
pi_39069926
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef -chefke- het volgende:

[..]

leuk is dat he

ik ben als ik goed geslapen heb in zeggen en schrijven 10 seconden klaar voor actie vrolijk en druk dat levert nogal eens een hoop lol op aangezien de rest hier thuis langzaam start

Juist.
Eigenlijk ook alleen als ik goed geslapen heb Als ik te weinig slaap heb gehad of als het héél koud is in mijn slaapkamer, draai ik me liever nog een keer om, maar snoozen is vrij uniek bij mij
Als de zon in mijn kamer schijnt, kan ik zomaar vrijwillig en fluitend om 7 uur mijn bed uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')