Vermoord dan gelijk ALLE sites die het uitzenden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik stem voor een nekschot voor de ontwerpers van 1up.com voor het maken van een totaal niet navigeerbare site waar je totaal niet kan vinden wat je zoekt. Ze weten schijnbaar alleen zelf waar hun stream pagina is...
ik was dus niet de enige me dat ideequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:34 schreef PeeJay het volgende:
Ze lopen ons te pesten met die muziek! hij gaat telkens stukkie zachter, dan denk ik telkens dat t gaat beginnen!
Deze loopt heerlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:34 schreef PeeJay het volgende:
Ze lopen ons te pesten met die muziek! hij gaat telkens stukkie zachter, dan denk ik telkens dat t gaat beginnen!
Van Nintendo denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Maisnon het volgende:
welke race game was dat?
Komt dalijk wel apartquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:45 schreef Canisfire het volgende:
wtf waar is Super Smash?
Red Steel was wel aardig, maar Zelda is een gamecube game for crying out loud, en dat zag er het beste uit van allemaal!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Redsteel gemist ? Zelda ?
Owja, de wii controler kan in de cubequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Red Steel was wel aardig, maar Zelda is een gamecube game for crying out loud, en dat zag er het beste uit van allemaal!
Neuh, Red Steel schietscene zag er beter uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Red Steel was wel aardig, maar Zelda is een gamecube game for crying out loud, en dat zag er het beste uit van allemaal!
Jep.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Bromt het geluid bij jullie ook?
Ja, maarjahquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Ja, ach, niet echt hinderlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
kut man wat een dramaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:48 schreef Tuutje het volgende:
de Wii is gewoon een gamecube in een ander jasje en andere controller ja
WTFquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:48 schreef merino het volgende:
matig filmpje...
graphics waren kut en die jappeners had ik al in filmpje van half jaar terug gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTFMATIG? De persconferentie is pas net begonnen
![]()
![]()
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150572quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef Slappy het volgende:
http://www.gametrailers.com/nintendoconference.php ??? is dat de goede?
Lol, ik zeg net op irc, ik voel me verdomme een 23 jarige ninty-fanboy. Op het werk keken ze erg raar toen ik naar huis snelde om "de nintendo persconferentie te kijken"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef tonks het volgende:
Ik voel me nou net een nintendo fanboy. zit ik hier emt mijn mac en ik kijk half naar de feed op mijn broertjes laptop
Goh, wat ik bij Sony's persconferentie dacht was "wat een k*t gameplay, NES kwaliteit ja!"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:50 schreef Tuutje het volgende:
wat een k*t graphics, N64 kwaliteit ja!!!
donder opquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:50 schreef Tuutje het volgende:
Piemol, dat was Mario 64quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:50 schreef Tuutje het volgende:
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Waar blijft Smash Broslaat het alsjeblieft nog zien!
Launchgame Wiiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef EricG het volgende:
Kut wat zeiden ze nou over Zelda? Net gemist!
beide met de WII versie kan je alleen meer met die controler.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef thedude0 het volgende:
ja gvd zelda wil ik op de gamecube
of komt ie op beide consoles
IDD echt tofquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:01 schreef Knucklezz het volgende:
vet die motion sensor in de nunchuck ook
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:04 schreef speknek het volgende:
Metroid Prime 3 ziet er gewoon nog precies hetzelfde uit als de vorige delen.
Disaster, Red Steel, Mario, Zeldaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:06 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry hoor? Maar ik vind de graphics nu niet slecht hoor![]()
Metroid en exitetruck is gewoon gamecube kwaliteit. Eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:06 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry hoor? Maar ik vind de graphics nu niet slecht hoor![]()
Noemde jij Mario 64 een mariogame, toen jij hem voor het eerst zag? REVOLUTION JONGEquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:06 schreef Sjotime het volgende:
MP3 en Zelda... briljant.... de rest incl Mario lijkt me echt niks.......... ik noem dat geen Mario game maar ja !
T ziet er idd niet geweldig uit, maar wel super leuk!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Metroid en exitetruck is gewoon gamecube kwaliteit. Eerlijk is eerlijk
Dat zou cool zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Hoop dat ze ook met een soort nieuwe duckhunt komen
Idd DuckHuntquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Hoop dat ze ook met een soort nieuwe duckhunt komen
Vind jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:11 schreef Sjotime het volgende:
Teeering wat ziet Red Steel er slecht uit zeg![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:11 schreef Sjotime het volgende:
BOeie, ik vind het goed genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:11 schreef Sjotime het volgende:
omdat die dude die dit nu speelt anders verliestquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef merino het volgende:
waarom schiet de AI in red steel telkens mis?
wow ik had er echt precies dezelfde gedachte bijquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:13 schreef speknek het volgende:
Oh Jesus, dat watereffect lijkt zo uit Duke Nukem 3D te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |