quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:20 schreef Waltero het volgende:
westmoreland is btw al dood, lees de recap op de officiele site maar.. dat die bolle gepakt is vind ik niet erg, die voegt niet echt iets toe, verder vind ik de ontsnapping weer masterlijk! weer leuke dingen van scofield..idd haywhire was zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
je maakt maar een topic voor jezelf met je spoilers
@waltero: nee tuurlijk hoef ik dit niet te lezen... maar dat zeg ik je die spoilers zijn verslavend, je kijkt automatisch![]()
en dit topic is voor een discussie, maar dat doen wij niet, we praten hier alleen over wat er nog moet komen
Facts don't care about your feelings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, gezien je niemand quote neem ik aan dat je het tegen mij hebt. Je snapt niet veel van wat ik zeg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef Miguel het volgende:
Stop your whining, you sound like a baby...
Zonder spoilers zou dit een topic zijn met enkel de reactie 'wow, vette aflevering' en 'deze was toch minder'. Spoilers maken nu eenmaal een groot deel uit van (USA)-topics. Maak maar je eigen spoiler-free topique-reeks als je denkt dat daar interesse voor is, mijn OP stel ik daar iig NIET voor beschikbaar.
Idd. was best wel superdom eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
Ten eerste hadden miguel en ik het over seizoen 2, toen jij kwam met je verhaal over dat je de spoilers automatisch gaat lezenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
Je hebt helemaal gelijk. Maar normaal bij een lift blijven de deuren toch openquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
Tweener heeft speciale krachtenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
Het was sowieso vaag, want ze deden alsof het niet werkte omdat de deuren niet dicht konden. Maar toen dingetje erin ging staan ging het opeens wel.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijn
Haywire is wel gaan klimmen, heb hem niet daadwerkelijk zien oversteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg je echt wel te pakken hoor
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat staat er nou in uit seizoen 1? Het is gwn een interview![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Heb 21 net eindelijk kunnen kijken.. enorm vet zeg, wow. Ben blij dat ik me heb kunnen beheersen en dit topic ook 1,5 dag heb gemeden! Ben benieuwd naar volgende week, ze zijn iig over de muur.. finally
Wel klote voor Nick, zo slecht was ie stiekem helemaal niet.
Er staan toch spoilertags omheen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
al die kut spoilers hier, maak lekker een topic aan met spoilers en zonder spoilers dat je alleen terug blikt op de vorige aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |