Geinspireerd op Tom of Finland?quote:
Die schoenen er onder zijn heul wel fraai! Hoe durf je?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof die schoenen eronder wel fraai zijn![]()
ben dus niet zo onder de indruk vna dit plaatje DennisMoore
maar je zult er vast wel een reden voor hebben om het hier te posten![]()
Van mij mag je ze hebben hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die schoenen er onder zijn heul wel fraai! Hoe durf je?
all stars die blijven hipquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van mij mag je ze hebben hoor
als ik ze maar niet aan hoef![]()
afzichtelijke dingen![]()
en hoe ging dan vanochtend dat lint doorknippen ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
all stars die blijven hip
evergreens
ow ja en mama is verliefd
Ik had ze toen al niet omdat ik ze toen ook afzichtelijk vondquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
all stars die blijven hip
evergreens
excuse me?quote:
Tepels, tepels, tepels.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Weemz het volgende:
Leuk jôh, handschoenen verven voor de musical
Knalrood zullen ze worden! (en geel, paars, oranje, blauw, groen...)
Ik zeg zet die smiley achter een raam en een pot geraniums ernaast en het is compleet.quote:
Met mij is het okee, en met jou?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg zet die smiley achter een raam en een pot geraniums ernaast en het is compleet.
Zeg, haai, hoe is het met jou?? Hoe is het met de Peusj en: heb je al dermate veel kilometers gereden dat je alweer een nieuwe uit mag zoeken?
Welkom in de Grote Stad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Tralalalalala....tis UEFA nogwat dinges cup hierzo. Ik kon ieder doelpunt horen als ik op zou letten dan).
Toch heb ik vanmiddag meer leuke spanjaarden dan engelsen gezien hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welkom in de Grote Stad..
(Wel veel schattige Engelsen met bakkebaardjes gezien..)
Engelsenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welkom in de Grote Stad..
(Wel veel schattige Engelsen met bakkebaardjes gezien..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |