AUW !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef jogy het volgende:
*trap*
Nee johquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat hij bij jou wel in de smaak zou vallen?!
Hahai!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Net in 45 minuten van m'n werk naar huis gefiets. Wind mee, ging hard!
en was Gerritje galant en heeft hij alles betaaldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
*terug uit Den Bosch is*
Wand, lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
Hey jij
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was Gerritje galant en heeft hij alles betaald![]()
Joh, een en al spanning! Zondag naar het theater geweest, gister was ik ziek, vandaag had ik een date... hartstikke spannendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wand, lang niet gesprokenHIer is er nisk spannends gebeurd en bij jou? Ik neem aan dat jouw leven 1 en al spanning is nu 29 mei nadert
![]()
Wie gaat dat betalen zoete lieve Gerritjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik krijg ook nog 4 euro terug van ome NS.
Ja, ik snapte hem wel hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie gaat dat betalen zoete lieve Gerritje
Wie zal dat betalen zoete lieve meid
okay dan moest ik maar eens op huis aan gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem wel hoorBen niet blond
Mja, ik moffel het vetrolletje weg onder het shirtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel kunnen trainen in je pakje![]()
Past het nog?
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik moffel het vetrolletje weg onder het shirt
Wel waar!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!
Na je 30e begint het. Vetrolletjes, love handles, dikke pens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!
En wlke sprankelende kleur is het nu geworden?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
*verfblik open*
Nou.... dan maak ik helemaaaaaaaaalll geen test meer op jeechteleeftijd.nlquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na je 30e begint het. Vetrolletjes, love handles, dikke pens..
De verloedering slaat toe, het lichaam zakt in.
*afwacht*quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Na je 30e begint het. Vetrolletjes, love handles, dikke pens..
De verloedering slaat toe, het lichaam zakt in.
Een soort grijsblauwig met een tikkie paars, 'Fata Morgana' geheten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:43 schreef wonderer het volgende:
En wlke sprankelende kleur is het nu geworden?
Klinkt best als een mooie kleur. Wat zit er in de achterkamer op de muren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een soort grijsblauwig met een tikkie paars, 'Fata Morgana' geheten.
Maar ik smeer 't alleen op de kozijnen in de achterkamer.
In een aflevering is ie halfnaakt en echt, menig 46er mag in zijn handjes wrijven hoor, als die er zo uit zou zien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij jou is dat toch al lang ingezet? Als je eruit ziet als iemand van 46....
Niemand heeft het over jong.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Uitgemergeld is niet hetzelfde als jong..
'k Vind het ook wel een beschaafde kleur blauw.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
Klinkt best als een mooie kleur. Wat zit er in de achterkamer op de muren?
Ooh! Dat wil ik ook...een bibliotheek... *zwijmel*quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het ook wel een beschaafde kleur blauw..
Muren zijn nog wit. 'k Wil boekenplanken/kast maken aan één muur, tot aan 't plafond. Donker gelakt hout, en met een rode muur achtergrond denk ik. Maar dat zijn langere termijn plannen. Hopelijk dit jaar nog.. Gedoe allemaal. Maar 't houdt je van de straat.
Wat let je.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
Ooh! Dat wil ik ook...een bibliotheek... *zwijmel*
en nog belangrijker voor hoelangquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We doen t weer?
quote:
en het is nog wel heel erg rustig hierquote:
Maar het helpt je wel om voor jong aangezien te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Uitgemergeld is niet hetzelfde als jong..
die doet het bij mij ook weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef petre86 het volgende:
frontpage is nog down iig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |