AUW !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef jogy het volgende:
*trap*
Nee johquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat hij bij jou wel in de smaak zou vallen?!
Hahai!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Net in 45 minuten van m'n werk naar huis gefiets. Wind mee, ging hard!
en was Gerritje galant en heeft hij alles betaaldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
*terug uit Den Bosch is*
Wand, lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
Hey jij
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was Gerritje galant en heeft hij alles betaald![]()
Joh, een en al spanning! Zondag naar het theater geweest, gister was ik ziek, vandaag had ik een date... hartstikke spannendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wand, lang niet gesprokenHIer is er nisk spannends gebeurd en bij jou? Ik neem aan dat jouw leven 1 en al spanning is nu 29 mei nadert
![]()
Wie gaat dat betalen zoete lieve Gerritjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik krijg ook nog 4 euro terug van ome NS.
Ja, ik snapte hem wel hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie gaat dat betalen zoete lieve Gerritje
Wie zal dat betalen zoete lieve meid
okay dan moest ik maar eens op huis aan gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem wel hoorBen niet blond
Mja, ik moffel het vetrolletje weg onder het shirtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel kunnen trainen in je pakje![]()
Past het nog?
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik moffel het vetrolletje weg onder het shirt
Wel waar!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!
Na je 30e begint het. Vetrolletjes, love handles, dikke pens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach Vlarp kom nou toch eens even jij hebt helemaal geen vetrolletje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |