Als trainer was hij een Ajax-held!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax held? Die man heeft 1 goed seizoen bij Ajax gevoetbald, en zodra hij hoorde dat ie bij psv meer geld kon verdienen is hij naar eindhoven gegaan. Clubliefde heeft hij totaal niet.
Ajax-held is denk wat overdreven, het was misschien een aardige trainer maar een held kun je hem toch zeker niet noemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als trainer was hij een Ajax-held!
Je vergeet Ronaldinho, die komt aan de hand van Henk mee natuurlijk. Hij wilde Messi ook meenemen, maar die vond Martin niet goed genoeg.quote:
in plaats van messi eto'oquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vergeet Ronaldinho, die komt aan de hand van Henk mee natuurlijk. Hij wilde Messi ook meenemen, maar die vond Martin niet goed genoeg.
Yep.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Welke spelers zijn nog meer vrienden van Henk trouwens? Kluivert toch?
Lijkt me wel slim jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
Binnen nu en een maand is het Ajax van 2006/2007 bekend. Martin van Geel wil de selectie namelijk nog vóór het WK rond hebben.
14e pas, heb het gisteren opgestuurd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:15 schreef Silenus het volgende:
Montana, PLAE....de brief voor verlenging van je SCC moest uiterlijk 10 mei bij supporterszaken binnen zijn..
Dus dat wordt op zich best kort dag.
Hij had na de tweede landstitel moeten stoppen, ben ik wel met je eens. Maar ja, de selectie was vol perspectieven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
Koeman heeft het goed gedaan bij Ajax tot begin 2004. Hij had moeten aanvoelen dat het toen eigenlijk wel genoeg was geweest.
Oh, heb hier een briefje van Fontein voor me...staat toch echt 10 mei op.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
14e pas, heb het gisteren opgestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |