Hij heeft twijfels over de komst van Defour... Niet over Defour zelf.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen? Of is 't meer omdat het verleden uit heeft gewezen dat een huwelijk tussen Ajax en Belgen meestal snel eindigt in een scheiding?
Volgens mij had ik gelezen dat de volledige technische staf tijdens die wedstrijden nog wel op de bank zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef Trancelocator het volgende:
Hey trouwens, Blind had het nog over twee oefenwedstrijdjes. Die mocht hij niet meer meepakken?
Anders interpreteer je het FF foutquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen? Of is 't meer omdat het verleden uit heeft gewezen dat een huwelijk tussen Ajax en Belgen meestal snel eindigt in een scheiding?
Ajax heeft poen zat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Anders interpreteer je het FF foutDie voorzitter is de Belgische scheringa, nuff said dus.
Vraag is hoever ze willen gaan voor Defour. Zelfde verhaal als Vlaar een beetje.quote:
20/05/2006 16:00 Hilversum-Ajaxquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gelezen dat de volledige technische staf tijdens die wedstrijden nog wel op de bank zitten.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
20/05/2006 16:00 Hilversum-Ajax
23/05/2006 19:30 VV Hierden-Ajax
Dus Blind is nog als trainer van Ajax te bewonderen?![]()
Sorryquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Blind liet Ajax beter voetballen dan Koeman. Koeman had alleen iets betere resultaten. Maar Koeman blijft een matige coach. Geen slechte, een matige.
Ze verdienen e rdik aan hoor anders hadden ze er een hek neer gezetquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Moeten we wel iets winnen natuurlijk.
lijkt me wel dat z'n contract tot 1 juni loopt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
wat ik me dan wel af vraag.., wil danny blind dat nog wel.., ik bedoel maar hij is ontslagen maar kan ook denken zoek het allemaal lekker uit ik ga op vakantiequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
lijkt me wel dat z'n contract tot 1 juni loopt.
Lijkt mij niet.edit: die twee wedstrijden mag Blind idd nog even doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:40 schreef WEST het volgende:
als ze voor die tijd nog niet rond zijn met Ten Cate gaat Jaakke dan op de bank zitten
Als ik goed geïnformeerd ben is hem dat al gevraagd en heeft hij dat aanbod afgewezen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Blind
Hoop dat hij wel behouden blijft in een andere functie...
Mathijssen, overschatte kerelquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef F4iTH het volgende:
Dit onderwerp zal wel al een paar keer langs zijn gekomen maar dient perfect als een verkapt TeeVeePee:
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat J. Mathijssen ook komt.
Die hebben we niet nodig en zeker niet voor 7 miljoen. We hebben Stam, Vermaelen, Heitinga en Crygera voor volgend seizoen. Wat moeten we met een speler die zich bij een proviniciaal clubje nog niet eens 100% heeft bewezen en al de topclubs van Nederland uitsluit en naar Spanje wil? 7 miljoen!!! en rellen met Dirk
Davids mag uiteraard komen.
quote:Blind en de zijnen maken seizoen af
10-5-2006 Danny Blind, Gerard van der Lem en Ruud Krol maken het seizoen bij Ajax nog wel af. Zij hebben nu een week vakantie, maar daarna staan er nog twee oefenduels op het programma.
Op 20 en 23 mei speelt Ajax tegen respectievelijk de amateurs Hilversum en Hierden. Het drietal zal de ploeg voor deze wedstrijden gewoon nog coachen.
Grygera (met een G) gaat wsl weg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef F4iTH het volgende:
Dit onderwerp zal wel al een paar keer langs zijn gekomen maar dient perfect als een verkapt TeeVeePee:
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat J. Mathijssen ook komt.
Die hebben we niet nodig en zeker niet voor 7 miljoen. We hebben Stam, Vermaelen, Heitinga en Crygera voor volgend seizoen. Wat moeten we met een speler die zich bij een proviniciaal clubje nog niet eens 100% heeft bewezen en al de topclubs van Nederland uitsluit en naar Spanje wil? 7 miljoen!!! en rellen met Dirk
Davids mag uiteraard komen.
En Vermaelen dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grygera (met een G) gaat wsl weg.
Mathijsen (met 1 s) is international en wmb ZEKER meer dan welkom. Johnny kan rechtsback spelen.
Stam en Mathijsen centraal.. Oe, maak me gek..
2 full backs met een schat aan internationale ervaring (Mathijsen na dit WK zeker)quote:
Je denkt dat Mathijsen zich stand houdt tegen Crespo/Saviola/Messi/Drogba/Kezman etc? Hij heeft al moeite met Nevland, dus dat wordt niks vrees ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2 full backs met een schat aan internationale ervaring (Mathijsen na dit WK zeker)
Waarom niet?
Mja, vorig seizoen zagen wat ie wel kan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je denkt dat Mathijsen zich stand houdt tegen Crespo/Saviola/Messi/Drogba/Kezman etc? Hij heeft al moeite met Nevland, dus dat wordt niks vrees ik.
Ik vond 'm dit jaar toch wat kleine slippertjes maken, betis uit bijvoorbeeld. Ik schat vermaelen, qua potentie, hoger in dan mathijsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, vorig seizoen zagen wat ie wel kan..
En Vermaelen geef ik net zo veel (of weinig) kans.
Waarom noem je Saviola en Kezman in een zin met Messi trouwens.
Z'n veters mogen ze nog niet eens strikken man.
Nog zo'n blunder van Danny B.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef S-Two het volgende:
Mathijsen mag van mij best komen, maar niet voor veel geld. Het is wel een goede verdediger (al moet hij de ontwikkeling van Vermaelen niet in de weg staan) en het is natuurlijk leuk om Dirk te pesten.
Escude heeft nu trouwens weinig te doen in de UEFA-Cup finale maar hij doet het wel aardig.
quote:Huntelaar in belangstelling van Inter Milan
Woensdag 10 mei, door SV, Amsterdam, 21.37u GMT+01.00, Skysports
Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar staat volgens Skysports in de belangstelling van Inter Milan. Het liefst zouden de Italianen de spits in de zomer willen inlijven.
Echter Ajax wil Huntelaar onder geen voorwaarde laten vertrekken. Eerder toonde Bayern Munchen al interesse.
Er zijn echter ook wedstrijden geweest waarbij er best redelijk tot goed voetbal werd laten zien. Zeker in de eerste competitiehelft. Er werd toen echter geen bal het doel in getrapt, of Ajax liet het daarna lopen. De eerste helft thuis tegen ADO was prima, Heerenveen thuis had ook een dik verdiende overwinning moeten zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:59 schreef sirallut het volgende:
Ik heb alle wedstrijden gezien dit seizoen, en zoveel SLECHT voetbal gezien bij ajax!
quote:
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt dit weer letterlijk overgenomen van Steef.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
Binnen nu en een maand is het Ajax van 2006/2007 bekend. Martin van Geel wil de selectie namelijk nog vóór het WK rond hebben.
quote:Neef, binnen nu en een maand weet je meer over hoe Ajax 2006/07 eruit zal zien.
quote:Ik zeg niets speciaals hoor. Weet alleen dat MvG voor het WK het gehele plaatje rond wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |