Denk het ook niet, maar wellicht dat hij wat vermogende vrienden kan bewegen geld in Ajax te steken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
1.8 Miljard.
Maar denk niet dat hij suikeroompje gaat spelen.
Al is het trouwens alleen al omdat hij dat geld zelf fatsoenlijk verdiend heeft ipv zoals Abramovitsj over de rug van de gewone Rus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
Maar denk niet dat hij suikeroompje gaat spelen.
Sinds wanneer is olie "van de gewone Rus".quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Al is het trouwens alleen al omdat hij dat geld zelf fatsoenlijk verdiend heeft ipv zoals Abramovitsj over de rug van de gewone Rus.
edit: dat gebeurt al wel eens een beetje denk ik Montana.
Weet niet of t zo is als bij psv![]()
Nu opeens wil ie wel voor linksbuiten spelen!quote:10/5/2006 - Babel: goede kans om naar WK te mogen
(Gepost door RvN)
Terwijl het allerminst zeker is of Klaas Jan Huntelaar mee mag naar het WK denkt Ryan Babel een redelijk grote kans te maken om een plaatsje in de WK-selectie als linksbuiten, zo liet hij tegenover RTV Noord-Holland weten. "Ik denk dat ik een goeie kans maak, omdat de keuze voor buitenspelers niet heel groot is. Maar ik moet het zelf laten zien." [reageer]
Hoezo uitgerekend vandaag?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:17 schreef -Wolf- het volgende:
bel ik net supporterszaken, krijg ik te horen dat ze uitgerekend vandaag vanaf 14:30 niet meer bereikbaar zijn.niet te geloven...
Ontslag Blind i guessquote:
beats me. ik belde juist vanwege mijn SCC-aanvraag omdat er op m'n mailtje van maandag niet werd gereageerd.quote:
Ben ik ook vergeten, heb ze gemaild en kreeg een auto-reply terug dat men waarschijnlijk niet binnen twee dagen kon reageren., dus vanavond maar even snel overmaken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef PLAE@ het volgende:
Goed dat je t zegt. ik heb die brief nog niet verstuurd voor verlenging van m'n scc![]()
Grapjasquote:John Jaakke zei te hopen dat de verhoudingen met de supporters in de komende tijd hersteld kunnen worden. ,,Daar gaan we pogingen voor doen en met deze uitleg hebben we ook geprobeerd daartoe een eerste aanzet te doen.''
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
beats me. ik belde juist vanwege mijn SCC-aanvraag omdat er op m'n mailtje van maandag niet werd gereageerd.misschien ligt het personeel nu in de Arena van de zon te genieten met het open dak.
Je kan ervan zeggen wat je wil, maar ik denk dat Ajax met drie gegronde redenen is gekomen waarop is besloten Danny Blind te ontslaan. Niet dat ik er blij mee ben, of sta te springen van vreugde, want ergens is het wel een teleurstelling. Maar op zich kun je het bestuur geen ongelijk geven. Het enige wat ik wel enorm spijtig vind is dat er vooralsnog geen bericht is gekomen dat Blind behouden blijft voor de club. In wat voor functie dan ook.quote:
Moet je eerst reageren dan? Best gelopen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef PLAE@ het volgende:
overmaken? ik heb t nog over opsturen![]()
Betalen doe ik bij de eerste wedstrijd van t seizoen wel zo'n beetje![]()
Dat hebben ze Blind aangeboden, en ook Krol ook. Maar die hebben daarvoor bedankt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel enorm spijtig vind is dat er vooralsnog geen bericht is gekomen dat Blind behouden blijft voor de club. In wat voor functie dan ook.
heerlijk, de lucht van vers gemaaid gras, balletje erbij... lijkt me ideaal. kunnen die stoelen van de bank ook op standje 'Cool'?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ipv buiten te gaan zitten, het stadion in en het dak open.
gezien het verloop van het seizoen naja is het terecht dat blind eruit gezet is. maar de manier waarop vind ik ronduitschandalig en nu probeerd jaakke weer zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je kan ervan zeggen wat je wil, maar ik denk dat Ajax met drie gegronde redenen is gekomen waarop is besloten Danny Blind te ontslaan. Niet dat ik er blij mee ben, of sta te springen van vreugde, want ergens is het wel een teleurstelling. Maar op zich kun je het bestuur geen ongelijk geven. Het enige wat ik wel enorm spijtig vind is dat er vooralsnog geen bericht is gekomen dat Blind behouden blijft voor de club. In wat voor functie dan ook.
In de armleuning een houdertje voor je bier, voetenbankje. De grote schermen aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heerlijk, de lucht van vers gemaaid gras, balletje erbij... lijkt me ideaal. kunnen die stoelen van de bank ook op standje 'Cool'?
ik ga solliciteren bij supporterszaken denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de armleuning een houdertje voor je bier, voetenbankje. De grote schermen aan.
als je m nou ff opent kan je mij vertellen voor welke datum je moest reagerenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je eerst reageren dan? Best gelopen.![]()
Enveloppe nog niet geopend, maar dacht dat er een acceptgiro in zou zitten. Valt dus mee.![]()
Die zijn dicht op dit moment, dat wordt even wachten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga solliciteren bij supporterszaken denk ik.
Ik lees het net inderdaad, was ik nog niet tegengekomen. Maar daarom vind ik het nog wel jammer dat de club er niet in is geslaagd om deze twee mensen voor Ajax te behouden. Neemt echter ook weer niet weg dat ik me de weigering van Blind en Krol wel weer voor kan stellen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat hebben ze Blind aangeboden, en ook Krol ook. Maar die hebben daarvoor bedankt.
Jij had liever gezien dat ze Blind eerst doodleuk 'het volste vertrouwen' hadden gegeven?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:31 schreef WEST het volgende:
[..]
gezien het verloop van het seizoen naja is het terecht dat blind eruit gezet is. maar de manier waarop vind ik ronduitschandalig en nu probeerd jaakke weer zieltjes te winnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |