Zozo, de legacy of Co is dat, en dat weet je zelf ook wel. Voor de rest is hij verantwoordelijk voor het vertrek van VdV, De Jong, het akkefietje met Hatem. Het vertrek van Maxwell valt hem ook deels te verwijten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, Koeman deed het slecht bij Ajax. 2 titels, een beker, kwartfinale CL. Hou toch op man!
Hatem kwam DANKZIJ Ronald weer terug, Maxwell is nog altijd lyrisch over Ronald en hij heeft juist Ajax weer opgebouwd na de rotzooi die Co had gemaakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Zozo, de legacy of Co is dat, en dat weet je zelf ook wel. Voor de rest is hij verantwoordelijk voor het vertrek van VdV, De Jong, het akkefietje met Hatem. Het vertrek van Maxwell valt hem ook deels te verwijten.
Koeman = de Nederlandse Vieriquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als speler heeft hij ook al bij de grote drie topclubs gezeten. Echte clubliefde is hem waarschijnlijk wel vreemd.
Nu weet ik zéker dat je niet weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hatem kwam DANKZIJ Ronald weer terug, Maxwell is nog altijd lyrisch over Ronald en hij heeft juist Ajax weer opgebouwd na de rotzooi die Co had gemaakt.
Dat weet je zelf ook wel.
Wat een nichtquote:'Zweed Shala komt op proef bij Ajax' 9 mei 2006
Ajax krijgt een Zweeds talent op proef. Dat meldt de website van Voetbal International. De zeventienjarige Fisnik Shala van Trelleborgs FF komt voor een stage naar Amsterdam, zo leidt de site af uit een bericht in de krant Trelleborgs Allehanda.
In navolging van zijn succesvolle landgenoten Zlatan Ibrahimovic en Markus Rosenberg hoopt Shala een contract te verdienen bij Ajax. De jonge aanvaller speelde nog nauwelijks op het hoogste niveau. Shala speelde totnogtoe één wedstrijd in het eerste elftal van Trelleborgs. Het lijkt er dan ook op dat Ajax de speler op het oog heeft voor het beloftenelftal.
Hou gewoon je mond als je niks weet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Komakie het volgende:
Ok dus als Ten Cate volgend jaar kampioen wordt dan gaan we met z'n allen zeggen dat het de legacy van Blind is????
Koeman heeft het prima gedaan bij Ajax. Alleen wel voornamelijk met spelers die door Adriaanse zijn gehaald ja. Hij heeft idd veel slechte aankopen gedaan. Maar het is wel onzin dat door Koeman Maxwell, VdV en De Jong zijn weggegaan.
Die waren gewoon niet meer te behouden voor Ajax.
Daarnaast heeft hij de spelers wel beter gemaakt. Als je het eerste jaar halverwege komt en dan kampioen wordt dan kan ik me voorstellen dat je dat de legacy of Co noemt.
Maar als je dan nog een keer kampioen wordt, dan heeft dat niet veel meer met de vorige trainer te maken. Dat is gewoon onzin.
Waarom is dat een nicht? Plaats jou foto hier eens.quote:
Kijk in Foboquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Waarom is dat een nicht? Plaats jou foto hier eens.
Van Geel doet goed werk, gaan we nog veel vruchten van plukken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal anti Jaakke en niet anti van Geel? Hij is de man die achter de rug van Danny om een andere trainer heeft gecontracteerd.
Maar hij is wel de man die achter de rug van Danny ten Cate heeft aangetrokken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Van Geel doet goed werk, gaan we nog veel vruchten van plukken.
Ajax held? Die man heeft 1 goed seizoen bij Ajax gevoetbald, en zodra hij hoorde dat ie bij psv meer geld kon verdienen is hij naar eindhoven gegaan. Clubliefde heeft hij totaal niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
PSV heeft gewoon een prima trainer binnen gehaald in Ronald Koeman. Jammer wel dat deze voormalige Ajax-held daar gaat werken.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax held? Die man heeft 1 goed seizoen bij Ajax gevoetbald, en zodra hij hoorde dat ie bij psv meer geld kon verdienen is hij naar eindhoven gegaan. Clubliefde heeft hij totaal niet.
Stop eens met stoken en ga terug naar je eigen topic aub.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar hij is wel de man die achter de rug van Danny ten Cate heeft aangetrokken.
lezen. dat zeg ik helemaal niet. Maar om hem nou een Ajax held te noemen is belachelijk. Als speler heeft hij bij Ajax maar 1 jaar goed gepresteerd, en als trainer maar 1,5 jaar. Dat noem ik geen Ajax held. Daarnaast vind ik idd dat hij geen clubliefde in zich heeft, maar daarmee zeg ik niet meteen dat een trainer daar persé moet voldoen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:57 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Moet een coach clubliefde hebben voor een enkele club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |