quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:14 schreef Scummy het volgende:
Geniaal! een mr. Bungle blouse. Waar is die te verkrijgen?
Dan heb je er niks van begrepen. Het is ook geen kwestie van "mooiheid"quote:
Precies het is meer een lifestylequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef sXe het volgende:
[..]
Dan heb je er niks van begrepen. Het is ook geen kwestie van "mooiheid"
Jij hebt vast niet gezien wat voor weer het nu is!quote:
quote:
En met zonnig weerquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:36 schreef birdydontfly het volgende:
Dit soort shirts zijn alleen cool in Tarantino films
Zoals ik zei onderschat de kracht van de hawaii blouse niet !quote:
Fijn om te horen Wimquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:26 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Dit topic doet mij deugd.
Good riddance!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef birdydontfly het volgende:
Nou als bij mij op mn eerste date met zo'n ding aan zou komen zou ik niet weten hoe snel ik weg moest wezen. En met mij vele van het vrouwelijk geslacht, geloof mij maar.
Mijn vriendin vindt het ook vreselijk.. Wel jammer, ik vind het wel leuk om af en toe te dragenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef birdydontfly het volgende:
Nou als bij mij op mn eerste date met zo'n ding aan zou komen zou ik niet weten hoe snel ik weg moest wezen. En met mij vele van het vrouwelijk geslacht, geloof mij maar.
Een lifestyle die je kunt samenvatten met de woorden 'Opel Manta'?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Precies het is meer een lifestyle
Nee de woorden "hang loose" of "surf's up"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Een lifestyle die je kunt samenvatten met de woorden 'Opel Manta'?
Kwestie van instellingquote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef Smeich het volgende:
Moet zeggen dat ik op Hawai'i weinig mensen heb zien lopen in zo'n blouse...
Dat is bij Denemarken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja geen hawaii shirt wel pats foto
instelling :
[afbeelding]
Kun je wél meteen uittesten of de dame in kwestie een oppervlakkige troela of iemand met enig gevoel voor humor isquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef birdydontfly het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |