Mooie fietsquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:53 schreef AndreB. het volgende:
Zo heb een testrit gemaakt op de R6, rijdt wel lekker, maar minder goed dan de suzuki gsx-r, maar toen ik terugkwam zag ik in de schowroom een mooie CBR 600 F
Deze:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06193/CBR1.jpg]afbeelding][/url]
Meteen een stukje gereden en hij reed echt super!!! Ik denk dat dat m gaat worden, hij is trouwens erg opgepimpt dus dat is ook mooi meegenomen![]()
Dat ziet er veelbelovend uit ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk het gereeedschap![]()
[afbeelding]
![]()
Ja, ik wilquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Had je je mailtje opnieuw verzonden? Heb nog niks binnen
Mercy, bwt, Raus, mail [afbeelding]
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat ziet er veelbelovend uit ...
Waar moeten we zijn ?
Niet echt optimistisch over je eigen bbq-kunsten zie ik
Nah ik hou niet van buurtfeestjes ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgen
[afbeelding]
Je gaat mail terug krijgen - ook al is het niet vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Had je je mailtje opnieuw verzonden? Heb nog niks binnen
Mercy, bwt, Raus, mail [afbeelding]
Ik zie je niet andersquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich eventjes met de BBQ bemoeien![]()
Dus je sloopt de aangekoekte biefstukken eraf met een breekijzer, borsteld ze schoon en plamuurd onregelmatigheden dicht met betonvuller?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk het gereeedschap![]()
[afbeelding]
![]()
geen barbegeknoei hier... net lekker een aantal tosti's naar binnen gewerktquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen barbeknoeien en uitgerekend vandaag zijn mijn ouders weg ...
Best druk, in je eentje ..
Waarom lees ik altijd in eerste instantie iets compleet anders dan dat wat er gewoon staat ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen barbegeknoei hier... net lekker een aantal josti's naar binnen gewerkt![]()
Omdat je niet spoortquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd in eerste instantie iets compleet anders dan dat wat er gewoon staat ...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zie je niet anders![]()
* Fulcrum_X is ook aan het barbeknoeien![]()
Ohja, betonvuller vergetenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus je sloopt de aangekoekte biefstukken eraf met een breekijzer, borsteld ze schoon en plamuurd onregelmatigheden dicht met betonvuller?![]()
Eet smakelijk![]()
Waar is het vrouwtjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen barbeknoeien en uitgerekend vandaag zijn mijn ouders weg ...
Best druk, in je eentje ..
Vrouwtje is thuis ... Ook gewerkt vandaag, kzie d'r morgen weer ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Waar is het vrouwtje![]()
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
1e BBQ is met de housewarming van onze Gringoquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Kratjuh hier las?
ofquote:
En zo kan ik nog ff doorgaan ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |