Ach vandaar dat MF er uit ligtquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef kratjuh het volgende:
En het is 'm gelukt hoor ... klik
Edit: En MF is het bezoekersaantal van GeenStijl niet gewend ...![]()
Zo moeilijk is het toch niet bij GS een item te krijgen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef kratjuh het volgende:
En het is 'm gelukt hoor ... klik
Edit: En MF is het bezoekersaantal van GeenStijl niet gewend ...![]()
Goh, wat voel ik me nu aangedaan door jou zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh, en dan tegen mij zeiken als ik zeg dat ik weg ga en vervolgens weer terugkom.....![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was toch weg hier pimber?
Als het verhaal maar sappig en geloofwaardig genoeg is. Liefst voorzien van een (te herkennen) hoofd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet bij GS een item te krijgen?
Nee, maar misschien door jezelf?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, wat voel ik me nu aangedaan door jou zeg.
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef kratjuh het volgende:
GS is altijd wel in voor een relletje ...
Bijvoorbeeld een dader openbaar tonen ...
Nee maar daar staat volgens mij wel van vast dat dat strafbaar is.. Dacht dat er over dat andere volgens mij nog geen uitspraak over gedaan is ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.![]()
Zo'n kale indo is dan ook veel geilerquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.![]()
Tzal wel lekker strak aanvoelen ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo'n kale indo is dan ook veel geiler![]()
![]()
Ze hoeven dat toch zelf niet te hosten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee maar daar staat volgens mij wel van vast dat dat strafbaar is.. Dacht dat er over dat andere volgens mij nog geen uitspraak over gedaan is ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |