Vrouwtje is thuis ... Ook gewerkt vandaag, kzie d'r morgen weer ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Waar is het vrouwtje![]()
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
1e BBQ is met de housewarming van onze Gringoquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Kratjuh hier las?
ofquote:
En zo kan ik nog ff doorgaan ...quote:
Balen he!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Komende dagen maar rustig aan met de motor, heb net zoveel aan benzine uitgegeven als aan Hypotheek![]()
[..]
Maandag komt er een mannetje langs voor een nieuwe verzekeraarquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat een rare toko, was dit je eerste herinnering ??
Volgens mij staat er ergens in de wet dat ze zoiets pas mogen doen na x herinneringen/weken ofzo .. In ieder geval knap klantonvriendelijk als je in 7 jaar nog nooit te laat bent geweest met betalingen ..![]()
Overstappen dus, zo klaar als een klontje .. Wedden dat jij vast veel langer op je geld zit te wachten als je een claim indient !![]()
Zo te zien blijft er ook geen stukje vlees meer over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nah ik hou niet van buurtfeestjes ..
Edah hoeft van mij ook niet ..
Groot gelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Maandag komt er een mannetje langs voor een nieuwe verzekeraar![]()
heb idd niet echt veel vertrouwen in zo.
klootzakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel douchen en een rondje doen hier.![]()
Ik hoor lees nóg een aanmelding voor de te plannen Fok!MC-BBQ 2006 ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo te zien blijft er ook geen stukje vlees meer over.![]()
![]()
Heb jij nog met Mercy gereden, was mooi om te zien hoe hij over de dijken gleedquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Balen he!Het gaat idd hard met die nieuwe benzineprijzen.
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
We hadden een stout konijn wat altijd rondsprong & een BBQ klaarstaan.
Het stout konijn heb ik vervangen door een lief konijn wat wel stil kon staan.
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
We hadden een stout konijn wat altijd rondsprong & een BBQ klaarstaan.
Het stout konijn heb ik vervangen door een lief konijn wat wel stil kon staan.
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
[..]
Ik heb dezelfde ... Firmware die ik erop zette was een paar maandjes geleden, maar hij doet 't prima .. Klepje openschuiven en showtime ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Iemand verstand van een SE K750i telefoon
Ding 2de hands gehaald, werkte prima nu doet de camera het echter niet meerHEb de laatste firmware erop geflept maar hij doet niets
Zit nog wel een maand garantie op dus als ik hem niet aan de praat krijg gaat hij terug maar ik baal er wel van juist omdat die camera mij deed besluiten die kut telefoon te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |