jij nog meerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij moet een heel sterke persoon zijn!![]()
Mwah, ik weet er nog redelijk mee te functioneren. Na de middelbare school was het een kwestie van mijn draai vinden, en nu gaat het goed. Soms gaat het nog wel eens kut, maar ik weet me goed te redden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Big_Ize het volgende:
Met mijn Non Verbale Leerstoornis (NLD). Is ook niet echt makkelijk om mee te leven.
Same here... totdat ik er bij toeval achter kwam dat ik exceem-aanvallen kreeg van het snijden van tomaten dacht toenquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn totaal onvoorspelbaar-telkens-weer-opkomend-eczeem. Een patroon heb ik na 5 jaar nogsteeds niet kunnen ontdekken, middeltjes om het draaglijk te maken wel.
Dat heb ik bij appels, aardappels, tomaat, fruit in het algemeen en al het afwaswaterquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Same here... totdat ik er bij toeval achter kwam dat ik exceem-aanvallen kreeg van het snijden van tomaten dacht toenwtf? kan ze wel gewoon eten, dat is geen enkel probleem maar als ik ze snijdt en daarna mijn handen niet heel erg goed was dan vallen de gaten er in...
Gelukkig vertelt je 2e post mij al genoeg over jouw sneue persoonlijkheid. Geeft niet, kun je niks aan doen, dat lompe asociale gedrag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:03 schreef SpaansBenauwd het volgende:
non verbale leerstoornis....haahhahah....is dat een mooi woord voor zwakzinnig autistje?
Daar moet je ook mee leven om steeds terug in bed te kruipen wanneer 't nog te vroeg is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:42 schreef BloodyLotte het volgende:![]()
![]()
Het is trouwens ook erg vroeg. *terug in bed kruipt*
Heb je die dingen dan ook allemaal of ben je bang dat je het hebt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Astma
Chronische Hyperventilatie
Striae
Thanatofobie
Hypochondrie
Prikkelbare Darm Syndroom (PDS)
En allemaal van die rode bultjes op mijn armen... De dermatoloog heeft het wel gezegd, maar ik ben de naam vergeten..
Ik heb het, en omdat ik Chronische hyperventilatie heb, denk ik weer dat ik longkanker of zo heb bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Heb je die dingen dan ook allemaal of ben je bang dat je het hebt?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik heb het, en omdat ik Chronische hyperventilatie heb, denk ik weer dat ik longkanker of zo heb bijvoorbeeld....
Die angst voor de dood zijn hele kleine aanvalletjes van ongeveer 1 minuut en dat 3 tot 5 keer op een dag. Het is strontvervelend maar het valt mee. Het gebeurt vaak als ik me verveel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om mee te leven, al helemaal als je ook al een irrationele angst voor de dood hebt... sterkte!
ik heb die aanvalletjes ook wel gehad. Alleen waren dat meer aanvallen, en kon ik ze niet echt weerstaan, heeft ong 2 maand geduurd. En was dan ook gigantisch benauwd de hele tijd, ong jaartje ala 1.5 jaar geleden. Alleen ben ik er achter gekomen dat denken dat je wat hebt vaak heel ver weg staat met het feit wat je wel degelijk hebt. En toen ff wat relaxte medicijnen gehad, opgevrolijkt door vrienden en huppa, die shit weer 'zo goed als' vergetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:36 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Die angst voor de dood zijn hele kleine aanvalletjes van ongeveer 1 minuut en dat 3 tot 5 keer op een dag. Het is strontvervelend maar het valt mee. Het gebeurt vaak als ik me verveel.
Dan komt er ineens die gedachte van : Hey ik ben nu 18, stel dat ik 80 wordt dan leef ik nog maar 62 jaar. En daar krijg je dan het gevoel bij alsof je je leven uitzit.
Dat van mijn ouders is soms inderdaad erg handig (de muziek kan harder, de buren klagen niet zo snel wegens lawaai overlastquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:42 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me af en toe juist erg handig![]()
Ben je je continu bewust van je hoofdpijn of 'vergeet' je zoiets op den duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |