ja hequote:
het is idd echt een snoesje, maar volgens mij is ze wel een beetje ziekjes, dus maar ff afwachten en hopen dat ik het mis heb.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef coolbabe het volgende:
Het is dat ik nu twe kleine monsters heb anders zou dat snoesje zo bij mij mogen wonen
ja idd, die paar filmpjes zijn mijn kittens. Op ehbo tips link staat een langere film die over ons werk gemaakt is door moi.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn de filmpjes op de Dierenambulance-site nu ook van deze katjes? Want die zijn echt geweldig lief
Wat een vreselijk lekker ding!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja he
Is er vanmiddag ook nog een binnengekomen, een schildpadje
Spelen met Harry
[afbeelding
Dit kitten is dus ook nog "over" en zou eventueel vanaf vrijdag-maandag naar een nieuw baasje mogen.![]()
quote:
nou ze heeft wel wat diarree maar ze eet flink, dus het zal denk ik wel meevallen. gok dat het wel goed komt.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds het idee dat ze ziek is?![]()
mooie actiefoto'squote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
[afbeelding]
Hoppa! Streepsel kijkt zo van 'wat doe je'
wat een schatjes weerquote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja he
Is er vanmiddag ook nog een binnengekomen, een schildpadje
Spelen met Harry
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit kitten is dus ook nog "over" en zou eventueel vanaf vrijdag-maandag naar een nieuw baasje mogen.![]()
Hier hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef Krln het volgende:
dit is onze kat Muts, ze is nu al 2 jaar oud en anderhalf jaar bij ons. Het is echt een schatje, ze is nog erg speels en heel aanhankelijk, loopt overal met je mee, luistert braaf, brengt steeds libelles en muizen mee naar binnen als kadootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze krijgt er een broertje bij, die is nu 8 weken en is bijna klaar om bij ons te komen wonen. Hij gaat Fiep heten. Dit is zijn moeder Fluffy (echt een prachtkat, langharig in alle kleuren)
[afbeelding]
En dit is Fiep, een zwart/aubergine/grijswit op buik langharige doerakje, echt geweldig en helemaal gek op knuffelen en in je schoenen kruipen. Kan echt niet wachten tot ie er is!
[afbeelding][afbeelding]
Zusje zoekt nog een plekje maar komt wel goed!
[afbeelding]
dat was het, sorry voor de spam!
Krln
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef Krln het volgende:
dit is onze kat Muts, ze is nu al 2 jaar oud en anderhalf jaar bij ons. Het is echt een schatje, ze is nog erg speels en heel aanhankelijk, loopt overal met je mee, luistert braaf, brengt steeds libelles en muizen mee naar binnen als kadootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze krijgt er een broertje bij, die is nu 8 weken en is bijna klaar om bij ons te komen wonen. Hij gaat Fiep heten. Dit is zijn moeder Fluffy (echt een prachtkat, langharig in alle kleuren)
[afbeelding]
En dit is Fiep, een zwart/aubergine/grijswit op buik langharige doerakje, echt geweldig en helemaal gek op knuffelen en in je schoenen kruipen. Kan echt niet wachten tot ie er is!
[afbeelding][afbeelding]
Zusje zoekt nog een plekje maar komt wel goed!
[afbeelding]
dat was het, sorry voor de spam!
Krln
dit soort spam willen we hier!!!
enneh wat een scheetjes, dat zusje is ook liiiiiieeef!!![]()
![]()
![]()
geweldig! zou ze zo willen hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef Krln het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 juni 2006 22:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
ach das ook zo een poepie, dat zusje...
[afbeelding]
ze zijn met zn drieen in het nest in totaal, twee rosse en een zwarte
[afbeelding]
en liggen ook graag bij de grotere kat te slapen, lief
[afbeelding]
Wat een moooooierdquote:
katten die tegen fel licht in kijken zien er altijd zo tevreden uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:31 schreef DarkElf het volgende:
wat een mooie foto's weer![]()
hier nog eentje van eva
[afbeelding]
thenksquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
katten die tegen fel licht in kijken zien er altijd zo tevreden uit
mooi dier trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |