hmmm, persoonlijk vind ik platneuskatten minder, maar het zal vast een geweldige kat zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:36 schreef DarkElf het volgende:
en Pollewop, met vieze kinlekker in de ren.
[afbeelding]
net als de kat bij mijn ouders thuis vroeger, een echte allemans vriend, op honden na, want tot volwassen grote honden aan toe (niet van die schoot-modelletjes) moesten ze het allemaal afleggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef DarkElf het volgende:
jahet is een geweldige kat die iedereen zijn vriendje is en met iedereen knuffelt.
zelfs mensen die niet zo van katten houden vinden hem geweldig
Ik moet steeds grinniken als ik die naam zie. Hier heet de een Polle, de ander Wobje. Samen heet het duo Pollewob dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:36 schreef DarkElf het volgende:
en Pollewop, met vieze kinlekker in de ren.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet steeds grinniken als ik die naam zie. Hier heet de een Polle, de ander Wobje. Samen heet het duo Pollewob dus.
quote:
M'n handen vol aan deze puberende darmquote:
Da's gewoon allemaal speelgoed voor Moshi.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Jesus Scanbeeb.....ga die tyfuszooi eens opruimen!
Fotos van Luca doe ik van hut weekend wel even.....Moshi is moooowie!
Preciesquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Da's gewoon allemaal speelgoed voor Moshi.![]()
Lekker ding!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies
Zo lag ze net te zonnen, met haar borsteltje erbij
[afbeelding]
Ik krijg altijd zin om erbij te gaan liggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef inkie1010 het volgende:
Heeerlijk die genietende kattenword je zelf toch ook helemaal vrolijk van!!
hehe als ik zo zie hoe je die foto's hebt gemaakt doe je dat ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om erbij te gaan liggen![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe als ik zo zie hoe je die foto's hebt gemaakt doe je dat ook
ziet er super uit zo![]()
leuk B!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
Leuk Kattenfilmpje wat ik schaamteloos copy/paste van de blog voor de kattenliefhebbers
Die kat die over water rent!
Ah wat liefquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
leuk B!
Heb ook nog filmpje, heel kort en niet zo spectaculairmaar zijn mijn kittens
http://www.youtube.com/watch?v=iDGfvB69tPg
quote:
Ja toch wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja heb er nog best lang over gedaan er een te kopen. Wilde een mooie maar vind ze eigenlijk veels te duur. Wilde geen felle kleuren en eigenlijk het liefst zo eentje met planten erin, die vond ik helemaal geweldig maar een 800 of meer voor een krabpaal is mij toch echt wat overdreven
![]()
Moshiquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:27 schreef Scandalous het volgende:
foto's van Moshi
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
leuk B!
Heb ook nog filmpje, heel kort en niet zo spectaculairmaar zijn mijn kittens
http://www.youtube.com/watch?v=iDGfvB69tPg
hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
Leuk Kattenfilmpje wat ik schaamteloos copy/paste van de blog voor de kattenliefhebbers
Die kat die over water rent!
yep das mama, die beweegt zo min mogelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe die ene erop klimt
*trappel trappel* met achterpootjes
En het contrast tussen de moeder (ik neem aan dat die slaapkop daarvoor de moeder is) en de drukke speelse kleintjes. Erg leuk filmpje hooraltijd schattig om ze te film als ze bezig zijn
ga ik ook even een keer doen als mijn kat in een speelse bui is
Dat doet Raven ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha. Die witte kat op stoel naast baasje: ááándacht, ááándacht!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:27 schreef Scandalous het volgende:
^ post eens meer foto's van luca dan dabuzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
moshi's snuitje weer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aaarghh altijd mn pen jatten![]()
hij wil een handkus volgens mijquote:
Wat is dit voor een soort eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:15 schreef QueenR het volgende:
even mijn lieve nieuwe kleine kerel spammen.. Over 4 weekjes komt ie bij ons het team van Harry en Gijs versterken![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is een ragdollquote:
kijk 'm gaanquote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef motormuis1959 het volgende:
15 weken oude Birmaan en dol op klimmen.....:-)
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef motormuis1959 het volgende:
15 weken oude Birmaan en dol op klimmen.....:-)
[afbeelding]
Kunnen zij daarom lachenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef Jump het volgende:
Onze kat vind het nu blijkbaaar tof om alle lelie bladeren in de buren hun vijver kapot te trekken
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Kunnen zij daarom lachen![]()
Wat een leuke katten allemaal weer, en dan ook nog twee van die kleine pointkatjes, leuk voor je dat je nu toch een tabbypoint ventje hebt, QueenR ! En dat poesje van motormuis is ook een snoepje. Ik dacht even dat ze een sealpointje was, maar ze is een chocje, toch ? Ik ben op je site geweest en zie dat ze van een cattery kom die ik ken ! Als ze net zo'n mooie choc wordt als haar papa dan kan je je borst wel natmaken. Die boom in de tuin is trouwens leuk, maar die tunnel vind ik ook super bedacht !
oooh die eerste is cool! Wil ook zo'n bal!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Katten zijn rond!
[afbeelding]
En ze chillen graag.
[afbeelding]
Ze schamen zich ook nergens voor.
[afbeelding]
Ja heel mooi, zeker als ze dadelijk haar staart weer terug heeft. Maar ze heeft heel veel meegemaakt, en moet echt naar iemand zonder kleine kinderen en die er heel veel tijd voor uit wil trekken. Ze blaast of gromt niet, maar ze is erg bangig helaas.quote:
uhm... hebben?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ow, die koetjesMijn volgende kat wordt vast en zeker een kattenkoe
Ik zou haar best willen adopterenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja heel mooi, zeker als ze dadelijk haar staart weer terug heeft. Maar ze heeft heel veel meegemaakt, en moet echt naar iemand zonder kleine kinderen en die er heel veel tijd voor uit wil trekken. Ze blaast of gromt niet, maar ze is erg bangig helaas.sommige mensen zijn echt zo vreselijk tegen hun beestjes, laten we hopen dat ze niet voor het leven getekend is.
jammer zegquote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou haar best willen adopteren, maar vriendlief gaat helaas niet akkoord
![]()
Dank voor je reaktie....quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Kunnen zij daarom lachen![]()
Wat een leuke katten allemaal weer, en dan ook nog twee van die kleine pointkatjes, leuk voor je dat je nu toch een tabbypoint ventje hebt, QueenR ! En dat poesje van motormuis is ook een snoepje. Ik dacht even dat ze een sealpointje was, maar ze is een chocje, toch ? Ik ben op je site geweest en zie dat ze van een cattery kom die ik ken ! Als ze net zo'n mooie choc wordt als haar papa dan kan je je borst wel natmaken. Die boom in de tuin is trouwens leuk, maar die tunnel vind ik ook super bedacht !
ik dacht al dat ik een beetje gek wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Hee motormuis, da's drie keer de zelfde foto.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik zat ook al op en neer te scrollen om te vergelijken..
Paar vraagjes van deze kantquote:Op maandag 12 juni 2006 23:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
jammer zeghad het wel leuk gevonden als ze zo dichtbij kwam.
En idd, als je heel veel tijd in zo'n katje stopt kan het een heel lief leuk ding woden. ik hoop erop. (maar hier met mijn gillende rennende kids gaat dat niet lukken)
Ze kunnen per heden weg, per stuk 55 eur dat is inclusief enting, chip, 2x ontwormen. Kennismaken mag natuurlijk altijd. en je mag me toevoegen (msn staat hier)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:30 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Paar vraagjes van deze kantBen namelijk serieus geinteresseerd in die 2 kleintjes, vriendlief vond ze ook erg schattig, dus dat zit goed
Vanaf wanneer zijn ze beschikbaar? Zouden we eventueel kunnen komen kennismaken met ze ofzo?
Vraagjes over de moeder ook nog. Ik zou best zo'n gokje willen wagen, maar dat heb ik nog niet met m'n vriend overlegd. Zou het beter zijn als zij alleen in een huis komt, dus zonder katten? (Dan houdt het namelijk wel een beetje op). Hoe uit ze haar angst? Ze gromt en blaast niet, maar plast ze overal en nergens? Of kruipt ze gewoon weg, wil ze het liefst alleen zijn?
En zou ik je mogen toevoegen op MSN, dat gaat wat makkelijker dan via een forum?![]()
Logisch, hij is zelf ook een pluizebolletjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef motormuis1959 het volgende:
Foto van ons Birmaantje toen die 15 weken was.....
Is HELEMAAL gek van pluizebolletjes..... :-)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Logisch, hij is zelf ook een pluizebolletje![]()
ik ken het, doen die van mij ook vaak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:08 schreef Viking84 het volgende:
damnik pak m'n fototoestel en meneer gaat weer normaal liggen. Het moet zó zachtjes hè als je een foto van je slapende, schattig liggende kat wilt maken...
Wheee wat lekker wolligquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef motormuis1959 het volgende:
Ons Birmaantje 8 weken oud.....( het is net een wuppie ) :-)
[afbeelding]
dezelfde lieve witte pootjes als dEUS!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef motormuis1959 het volgende:
Ons Birmaantje 8 weken oud.....( het is net een wuppie ) :-)
[afbeelding]
hoop het ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef _Nienna_ het volgende:
Maandagavond ga ik kennismaken met de kittens die QueenR heeft, ik hoop dat het klikt en ik ze mee naar huis kan nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |