met een bepaalde bestemming? of wil je gewoon een stukkie de lucht in?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:39 schreef helikopter-streichq... het volgende:
Ik wil een vliegticket.
Iets over decolletés.quote:
Vietnam lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met een bepaalde bestemming? of wil je gewoon een stukkie de lucht in?
Psst.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:58 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Vietnam lijkt me wel wat.
oh. Da's wel ietwat ver voor een zweefvliegtuig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:58 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Vietnam lijkt me wel wat.
je moeder is onkuisquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef ehqo het volgende:
Decolletés zijn onkuis.
Ik ga toch niet zweefvliegen. Ik ben toch geen homo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh. Da's wel ietwat ver voor een zweefvliegtuig.
Waarom vroeg je me dan de mijne te posten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef ehqo het volgende:
Decolletés zijn onkuis.
ik zie het verband niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:03 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zweefvliegen. Ik ben toch geen homo.
onkuis betekent niet onaantrekkelijk!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom vroeg je me dan de mijne te posten?
Dat zou ik nooit doen, ik ben vroom.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom vroeg je me dan de mijne te posten?
Alle mannen die zittend plassen zijn homo?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:09 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen mannen die zitten plassen zweefvliegen. Zo causaal als de tering.
Dat lijkt me nogal wiedes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alle mannen die zittend plassen zijn homo?
Ik kan bevestigen van niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:12 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes.
JDude vertelde me gisteren dat hij altijd zittend plast. Dat spettert minder.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:12 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes.
Hihi.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
JDude vertelde me gisteren dat hij altijd zittend plast. Dat spettert minder.
de meeste alle mannen die zweefvliegen bij ons pissen gewoon in de sloot achter het veld. tenzij in de lucht, dan moet je ff creatief doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:09 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen mannen die zitten plassen zweefvliegen. Zo causaal als de tering.
Noch hoef je je te concentreren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niet, dat is een 'rare breed'.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kent ook mensen die staand plassen maar tóch homo zijn?
Haha. Op bezoek zou ik gewoon flink sproeien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:28 schreef ehqo het volgende:
Overigens doe ik het alleen thuis of op bezoek. Openbaar is immer staand. Ik vind het gewoon relaxter.
Nuancering: dat geldt alleen thuis, omdat ik die plee zelf moet schoonhouden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Je vinger op de uitgang houden en zo hard mogelijk drukken persen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:30 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Haha. Op bezoek zou ik gewoon flink sproeien.
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je vinger op de uitgang houden en zo hard mogelijk drukken persen?
Ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:39 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Nee.
@ globaal, 'n puike site, dat X-toys.nl. Zal ik deze dan maar bestellen?.
[afbeelding]
Oke doei.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:40 schreef Litso het volgende:
Ik ga een reeks zoeken met echte mannen.
"Ass to ass! Ass to ass!"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:39 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Nee.
@ globaal, 'n puike site, dat X-toys.nl. Zal ik deze dan maar bestellen?.
[afbeelding]
Nerd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Prijs: ¤ 59.95.
Verdulle. Daar kan ik een spelletje voor de NGC van kopen.
Traploos regelbaar.quote:
Magic Flesh vibrating mini Torso met Vibro bullet. Gemaakt van lekker zacht magic flesh materiaal. De diepe Ultra Echte Vagina rekt perfect op om precies de ruimte te bieden die u nodig hebt en keert altijd weer terug naar de originele superstrakke maagdelijke vorm. De extra strakke anus voelt zeer echt aan en rekt ook perfect op om u optimaal te behagen. Voor extra stimulatie is een multispeed vibro bullet met remote control bijgesloten. Lengte 27 cm, doorsnede 19 cm. Traploos regelbaar. Kleur: Huidskleur.
Niet saai. Apart.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Zittend plassende mannen en dubbele dildo's. En ik maar denken dat BeF saai aan het worden was.
ik zie het al voor me... Ch. die sproeiend boven de pleepot hangtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:30 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Haha. Op bezoek zou ik gewoon flink sproeien.
teenage_girl_squirting.aviquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
ik zie het al voor me... Ch. die sproeiend boven de pleepot hangt
meisjes of?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef Litso het volgende:
Of de kinderen uit de buurt hier heitje voor karweitje konden doen
Beide.quote:
lieg niet. je stond daar gewoon gelijk met je broek op de enkels!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Beide.
Ik probeerde ze nog af te wimpelen door te zeggen dat ze er dan toch maar bier en drugs van zouden kopen. Maar ze keken me nogal glazig aan.
Toen heb ik maar gezegd dat ik dakloos ben.
Ze houden zich voor de domme, eigenlijk waren ze gesnapt, en ze wisten het.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Beide.
Ik probeerde ze nog af te wimpelen door te zeggen dat ze er dan toch maar bier en drugs van zouden kopen. Maar ze keken me nogal glazig aan.
Toen heb ik maar gezegd dat ik dakloos ben.
Stel je niet aan. Emancipatie toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ikwilnietwerken.
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik wil werken voor m'n geld en niet wil teren op de zak van een rijke vent hoor.quote:
Dan moeten ze niet aanbellen als ik op de wc zit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lieg niet. je stond daar gewoon gelijk met je broek op de enkels!
*Vooroordeel bevestigd ziet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ikwilnietwerken.
Nee, teer jij maar lekker op een toch al zo arme student.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik wil werken voor m'n geld en niet wil teren op de zak van een rijke vent hoor.
In dat geval vind ik je een arm kind en heb ik medelijden. Vrouwen die emanciperen zijn lelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik wil werken voor m'n geld en niet wil teren op de zak van een rijke vent hoor.
Turkse vrouwen zijn dubbel lui.quote:
Ja. Ben je er al achter hoe duur dat restaurant gaat zijn?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, teer jij maar lekker op een toch al zo arme student.
Mooi.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dit geval vind ik je een arm kind en heb ik medelijden.
En hebben hangtieten.quote:Vrouwen die emanciperen zijn lelijk.
Ik zal vandaag eens even de restaurant checken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Turkse vrouwen zijn dubbel lui.
[..]
Ja. Ben je er al achter hoe duur dat restaurant gaat zijn?.
[..]
Mooi.
[..]
En hebben hangtieten.
over 31 minuten moet ik wegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens even de restaurant checken.
Hoelaat moet je werken?
Welkom.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Hallo.
Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
over 31 minuten moet ik weg. Tot 21.30 uur. Dan ben ik hopelijk 22.05 uur thuis, zodat ik om 22.06 uur kan beginnen met Grey's Anatomy kijken, waarna ik me om 22.55 uur voor de pc vestig.
Ik zal allemaal hartjes tekenen uit verveling met jouw naam erin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.
O wacht, dat doe ik de hele dag al.
Klef.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.
O wacht, dat doe ik de hele dag al.
Er houdt nooit iemand van me.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef Litso het volgende:
ehqo is jaloers.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Thin_Man het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Litso het volgende:
Ik ga me even aftrekken.
ik zie een verband!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Zeker als een sarcast.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar moest ik onwillekeurig toch even om lachen.
Mt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
je doet het zelf?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:51 schreef Thin_Man het volgende:
Ik laat me niet aftrekken.
Lits.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:54 schreef Thin_Man het volgende:
Dag c_c, neuk ze maar weer.
Ze is hoer?quote:
je hebt het overleefd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:56 schreef cerror het volgende:
Zo, mijn weekban zit er ook weer op.
Geil!quote:
Bs!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:56 schreef Thin_Man het volgende:
c!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:09 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Vergeet de hasj niet.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
Hasj is goed.
Hihi.quote:
quote:
CH3.quote:
C21H30O2quote:
Dámn.quote:
Dát weet ik dan weer wel uit m'n hoofd, en voor de rest sta ik onvoldoende voor scheikunde.quote:
Haha. Jij zegt zeker elke avond tegen je homies: "Kóm, laten we C21H30O2 tot ons nemen!"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dát weet ik dan weer wel uit m'n hoofd, en voor de rest sta ik onvoldoende voor scheikunde.
H2Oquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dát weet ik dan weer wel uit m'n hoofd, en voor de rest sta ik onvoldoende voor scheikunde.
leuke tegel/T-shirt spreuk:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha. Jij zegt zeker elke avond tegen je homies: "Kóm, laten we C21H30O2 tot ons nemen!"
Als borduursel op een kussen lijkt het me ook wel wat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
leuke tegel/T-shirt spreuk:
"zeg niet: "C21H30O2", maar zeg: "nederwiet""
Is Fok! in ierland ook zo traag?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:54 schreef Janetje het volgende:
Zo.... moe...
Jup.quote:
Dan staat het 's ochtends in je gezicht. Omgekeerd...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als borduursel op een kussen lijkt het me ook wel wat.
Whehehe, ja dat wist ik niet he. Sorryquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
McD ook niet, vandaar de frustratie.
Arme schat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
McD ook niet, vandaar de frustratie.
De teloorgang van de PI.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:07 schreef Mmm... het volgende:
Ja. Die van mij kunnen wel weer wat gebruiken!
De mijne moet nog z'n best doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb alweder een flinke baard.
Minder ballen = meer baard.quote:
Ik raak toch best benieuwd naar het verhaal achter die telkens zaadvragende billen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef Litso het volgende:
Zaadvragende billen.
Het gaat over een gozer uit mijn klas. Met een lekkere kont.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik raak toch best benieuwd naar het verhaal achter die telkens zaadvragende billen.
Wanneer kan ik hem meeten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het gaat over een gozer uit mijn klas. Met een lekkere kont.
Heaumeau!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
Het gaat over een gozer uit mijn klas. Met een lekkere kont.
Weet je dat ik het serieus nog erger vind dat je homo met eau schrijft dan dat je me er voor uitscheldt?quote:
Och, posts van mij na elf uur moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef Litso het volgende:
Weet je dat ik het serieus nog erger vind dat je homo met eau schrijft dan dat je me er voor uitscheldt?
Je eigen?quote:
quote:
Oh sorry, dat negeerde ik expres.quote:
'navond, madame.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:55 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Oh, nee, dat verandert de zaakquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik verveel me.
Welkom A.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef 4.2Quattro het volgende:
Bij tijd en wijlen.
Alweder?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens vervloek ik bij deze jouw msn.
MSN is immer kansloos.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vervloek ik bij deze jouw msn.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:09 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon één van de 50 BS'en?
Lits.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Litso het volgende:
Mt.
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Misstique het volgende:
Ohja, ik zou op tijd naar bed gaan. Truste.
Onweer is relaxed op zich!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:19 schreef mcDavid het volgende:
nou, waar blijft dat onweer, goftedomme! [afbeelding]
Rust zacht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Misstique het volgende:
Ohja, ik zou op tijd naar bed gaan. Truste.
Wat een proza! Diep respect.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:23 schreef 4.2Quattro het volgende:
"Ik ben kankerhard net als deze liedje."
's nachts mag het onweren. Zeker na zo'n periode met hoge druk, dan is de lucht ten minste weer schoon, en de temperatuur wat aangenamer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:21 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Onweer is relaxed op zich!
Maar ik heb net de hele avond op het terras gezeten dus was ook wel blij met het prachtige weer.
Zoon van Boud de groot.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren, van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren
Omdat ik van je hou
*giechel*
Ik ga altijd uit mijn raam hangen en de bliksem ende donder bewonderenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:37 schreef mcDavid het volgende:
's nachts mag het onweren. Zeker na zo'n periode met hoge druk, dan is de lucht ten minste weer schoon, en de temperatuur wat aangenamer.
Ja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren, van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren
Omdat ik van je hou
*giechel*
quote:
Dat gaat tog heul niet met de gordijnen dicht!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:40 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit mijn raam hangen en de bliksem ende donder bewonderen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
tog
Eerst nuecken, dan donder en bliksem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
Dat gaat toch heul niet met de gordijnen dicht!
wie had het over neuken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:46 schreef Urticaria het volgende:
[..]
.
[..]
Eerst neuken, dan donder en bliksem.
Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
Shaving Gel van de kruidvat is overigens wel puickend!
Jij bent ook een krullebol, je kunt het allicht proberen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
nee, jij wilt ook nooit neuken! [afbeelding]
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuken is overrated.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is géén piepschuim!quote:
control-alt-c Slarioux.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuken is overrated.
Noem het liever "bewegingen maken als zijnde gehuwd".
Verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef Litso het volgende:
Neuken is overrated.
Noem het liever "bewegingen maken als zijnde gehuwd".
Nee goh, je koopt toch ook geen spuitbus slagroom als je het zelf kan kloppen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is géén piepschuim!
in tegenstelling tot "sensitive menshave shaving foam" cheap-ass merkloze crap
goed idee!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Jij bent ook een krullebol, je kunt het allicht proberen.
ik vermoed dat slagroom beter zou scheren dan die cheap-ass scheerschuim!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee goh, je koopt toch ook geen spuitbus slagroom als je het zelf kan kloppen?
Ik prefereer hendig sjieke Gilette.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
ik vermoed dat slagroom beter zou scheren als die cheap-ass scheerschuim!
danquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vermoed dat slagroom beter zou scheren als die cheap-ass scheerschuim!
Ik kan mij anders een bepaald scenario herinneren in de Stairwayquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik Friese Vlag.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:04 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik prefereer hendig sjieke Gilette.
aap => mouwquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan mij anders een bepaald scenario herinneren in de Stairway.
Wanneer is er weer een meet?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan mij anders een bepaald scenario herinneren in de Stairway.
Dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:13 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die kleffe onderonsjes, nee.
In dat geval is het eerstvolgende de BeFteling.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:13 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die kleffe onderonsjes, nee.
Ohja, die.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
In dat geval is het eerstvolgende de BeFteling.
Hoezo? Je had toch al toegezegd?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ohja, die.
Reken niet al te hard op mij.
Mín of méér, ja. Maar ik moet nog even zien of ik er nog steeds zin in heb.quote:
Natuurlijk wel. Het wordt tof.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:19 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Mín of méér, ja. Maar ik moet nog even zien of ik er nog steeds zin in heb.
Goede film. De versie met tijgers en draken dan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Crouching llama, hidden emu.
Ik heb hem ooit gekeken met Indonesische subtitles. Toen volgde ik 'm al helemáál niet meerquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Goede film. De versie met tijgers en draken dan.
Ik heb tijdens die film meer dan de helft van de tijd kotsend op een invalidentoilet doorgebracht. Maar voor de rest vond ik het een kutfilm.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede film. De versie met tijgers en draken dan.
Dat had overigens niets met illegale downloads te maken. Dat kenden we toen nog niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:25 schreef Treinkopper het volgende:
Ik heb hem ooit gekeken met Indonesische subtitles. Toen volgde ik 'm al helemáál niet meer.
Slechtquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb tijdens die film meer dan de helft van de tijd kotsend op een invalidentoilet doorgebracht. Maar voor de rest vond ik het een kutfilm.
Kill Bill.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slecht. Vechtende vrouwen zijn ok.
Sin City heeft geen geweldig verhaal inderdaad, maar is één groot kunstwerkquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Die 2 moet ik nog steeds even zien. Sin City lijkt me een kutverhaal hebben, maar die moet het vooral hebben van de manier van filmen geloof ik.
Ja echt, sommige scenes... alles klopt gewoon. Geweldig filmwerk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
Sin CIty is inderdaad zeer puik.
Vooral doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
*Litso sets mode +hel +verdoemenis to #ice_age_2
Pas op knulquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
*Litso sets mode +hel +verdoemenis to #ice_age_2
Alsof....quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik boos op hem kan worden.
U bent vertrokken van msn?quote:
Jajaquote:Op woensdag 10 mei 2006 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch iemand die het nog waardeert
Trustenquote:Op woensdag 10 mei 2006 03:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, ik ga ook maar slapen. Wie weet bouw ik ooit nog een ritme op.
.
Geen vak geleerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:42 schreef Thin_Man het volgende:
Ja, ik heb wel weer zin om me vandaag keihard uit de naad te werken voor een hongerloon.
4.2 Quattro....quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
4.2 Quattro....
Met dat blok voorin een S4 heb ik gereden... erg fijn![]()
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/106_0623.JPG![]()
Dik geluid ook in die 8 pitters van Audiquote:
Je gaat Audi toch niet met BMW vergelijken hè?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik geluid ook in die 8 pitters van Audi. Ala M5 van BMW (vorige type uiteraard)
Ikzelf niet nee.... Alhoewel dat meer dan terecht is om deze merken met elkaar te vergelijken. In deze vergelijk ik het geluid van een 8 cilinder van audi met die van bmw. De vorige BMW M5 heeft namelijk een extreem dik geluid en het is even schrikken als dat uit je "a4tje" komtquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat Audi toch niet met BMW vergelijken hè?
Eens! Zou ook liever Audi rijden dan BMWquote:
Mn pa reed altijd Audi. Tot hij overstapte opquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Eens! Zou ook liever Audi rijden dan BMW. Ik rij ook regelmatig audi's
![]()
Mt. Zulks een heerlijke dag weer. Zometeen even een half uurtje bespreking met mijn hogeschoolbegeleider van stage, en dan vanmiddag vrijquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:
JD.
Goed geregeld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:31 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Mt. Zulks een heerlijke dag weer. Zometeen even een half uurtje bespreking met mijn hogeschoolbegeleider van stage, en dan vanmiddag vrij.
En weer mooi op tijd terug voor een slotje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:38 schreef Treinkopper het volgende:
Zeker doen!
Awel, ik stap even op mijn fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |