Een budget van 800-1000 (all inclusive) is toch niet zo gek duur toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind naar turkije een budget van 800 - 1000 pp gewoon zonde.
Daarvoor zou ik persoonlijk liever een week of 2 naar the usa gaan.
autootje huren en rondkijken. Of naar thailand of dat soort bestemmingen.
Hier zijn wij langs gelopen, een heel mooi complex maar aan het einde van de baai, maar goed, wel heel mooiquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die
Echt super! Als ik nu een vakantie zou moeten boeken, zou ik daarheen gaan
maar nu ga ik al naar Mexico
Je kunt vast goedkoper all inclusive ergens zitten in die landen, maar ligt er ook aan wat voor hotel je uitzoekt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Een budget van 800-1000 (all inclusive) is toch niet zo gek duur toch?
Of zoek ik in de verkeerde brochures?
Overigens; USA en Thailand trekken ons niet echt. Mexico daarentegen![]()
Het is ook erg mooi en het personeel is heel prettig, het zwembad ligt er heerlijk en het eten is er ook goed. het ligt wel aan het eind van de baai, maar je wandelt zo overal heen en de bus naar Bodrum stopt voor de deurquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:11 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Hier zijn wij langs gelopen, een heel mooi complex maar aan het einde van de baai, maar goed, wel heel mooi
Zou ook wel willen, maar ga naar Griekenland (Corfu), misschien dat dat ook iets is?
Ik hou mn hart vastquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef sanger het volgende:
Ik vind de accomodaties in zowel Griekenland als Spanje heel erg tegenvallen. Helemaal als je het vergelijkt met Turkije en Egypte.
Gaat die bus dan ook 's nachts?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook erg mooi en het personeel is heel prettig, het zwembad ligt er heerlijk en het eten is er ook goed. het ligt wel aan het eind van de baai, maar je wandelt zo overal heen en de bus naar Bodrum stopt voor de deur
En aangezien wij de eerste keer samen gaan, en we beiden al een jaar of 8-9 niet echt op vakantie zijn geweest willen we dus best wat meer betalen voor wat luxer. We hebben allebei iets van, dat als je het doet je het dan maar goed moet doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik hou mn hart vast
We gaan voor 590 p/p (incl verzekeringen luchthaven belasting etc) 2 weken naar Corfu en zitten dan in een "eenvoudig" appartement (zonder airco) met zwembad...
Maar goed, gebonden aan het hoogseizoen (juli) en met die prijzen (en ons budget) dus weinig keuze...
Snap t wel, andere situatie, ander budget, als je maar iets moois uitzoekt en laat weten hoe t was, kan ik inspiratie op doen voor als het budget groter is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:26 schreef sanger het volgende:
[..]
En aangezien wij de eerste keer samen gaan, en we beiden al een jaar of 8-9 niet echt op vakantie zijn geweest willen we dus best wat meer betalen voor wat luxer. We hebben allebei iets van, dat als je het doet je het dan maar goed moet doen.
Dit is overigens niet lullig bedoeld naar jullie toe, maar gelukkig beschikken we over het budget (al staat daar een behoorlijk wensenpakket tegenover
Geen idee, ik was met mijn ouders, zusje en schoonzusje en mijn neefje van nog geen 1 jaar, dus ons nachtleven was vrij beperktquote:
Sowiezo zal de uiteindelijke keuze wel effe gespamt worden in dit topic.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:37 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Snap t wel, andere situatie, ander budget, als je maar iets moois uitzoekt en laat weten hoe t was, kan ik inspiratie op doen voor als het budget groter is.
offtopic: ik ga ook naar Mexico!!! over 3 wekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die
Echt super! Als ik nu een vakantie zou moeten boeken, zou ik daarheen gaan
maar nu ga ik al naar Mexico
Mexico (deel 2)quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
offtopic: ik ga ook naar Mexico!!! over 3 weken![]()
Wel als het hotel meerdere restaurants heeft. En buiten dat, all-in betekent niet dat je verplicht alle maaltijden in het hotel moet gebruiken. Van verschillende mensen die in dat hotel zijn geweest hebben we begrepen dat de restaurants meer dan goed zijn en de variatie enorm.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef illusions het volgende:
All-in is dan weer een beetje zonde vind ik.. op vakantie zie ik mezelf echt niet bij het hotel eten.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind naar turkije een budget van 800 - 1000 pp gewoon zonde.
Daarvoor zou ik persoonlijk liever een week of 2 naar the usa gaan.
autootje huren en rondkijken. Of naar thailand of dat soort bestemmingen.
En die andere restaurantjes gaan we ook heus wel zoekenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:26 schreef illusions het volgende:
Het is inderdaad makkelijk ja, en ik snap heus wel dat je niet verplicht bent om daar te eten, maar je bent er wel eerder geneigd toe omdat je toch all-in gaat. En dat lijkt me juist zonde, omdat er vaak heel wat leukere restaurantjes zijn als die in het hotel.
Nogmaals, dat is persoonlijk.quote:
Periode: vertrek 09-09-2006 terug 24-09-2006 (16 dgn)quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Mag ik vragen wat het wel gekost heeft? (las dat het ruim boven budget was). En in welke periode gaan jullie?
Ben een paar jaar geleden in Belek geweest. Was wel een goed hotel maar voor de rest behoorlijk pauperquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef sanger het volgende:
Kent iemand trouwens de plaatsjes Kemer en Belek? Ervaringen?
Budget was hiet niet in de context van een budgetvakantie, maar het totaal door ons te besteden. Misschien was begroting een beter woord geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:23 schreef illusions het volgende:
1278,- pp
En je spreekt van budget? Ik vind dat nogal veel per persoon, ook voor all inclusive. Ik ga nooit all-in, maar vrienden van mij waren vorig jaar in het hoogseizoen voor 850 euro per persoon all-in, en wij betaalden afgelopen 350 per persoon voor een appartement.. in het hoogste van het hoogseizoen.
Inderdaad hebben wij niet gekozen voor een lowbudget vakantie. Temeer omdat we beiden al enkele jaren (zij 8 ik 9) niet op vakantie zijn geweest. Dat is 1 van de redenen dat we gewoon een wat duurdere vakantie wilden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef moon1702 het volgende:
Hij zegt gewoon wat zijn budget is niet. Ik denk niet dat hij het plan had om voor een low budget vakantie te gaan want dan neem je zowiezo al geen All in lijkt me...
Nee maar we hebben dat besloten na een paar overwegingen. En we denken dat het de moeite wel waard is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Sowieso heb je je ook niet bepaald aan je begroting gehouden
wij zijn vorig jaar ook naar Hurghada geweest en dat is ons ook super bevallen! het heeft idd iets!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:09 schreef moon1702 het volgende:
Ik ga ook naar Mexico over een maandje. Wij zitten in hotel El Tukan, enkel logies en ontbijt. Ik voel niet zoveel voor All in en het was me ook te duur. Ik ben wel heel benieuwd naar Playa del Carmen![]()
Vorig jaar naar Hurghada geweest en ik heb me daar ook erg goed geamuseerd, natuurlijk wel heel wat anders maar het had toch wel iets.
Zolang je je ervaringen post vidn het allang best.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wij zijn vorig jaar ook naar Hurghada geweest en dat is ons ook super bevallen! het heeft idd iets!
Nu gaan we over 2 weken naar Mexico, Playa del carmen! ben erg benieuwd! wij zitten wel in AI hotel btw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |