En een krappe 4 maanden vanaf de launch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee ze willen 6 miljoen console verschepen voor het einde van maart 2007. dat is dus ook een dikke 10 maanden vanaf nu.
Wat heb je daaraan als de launch nog een half jaar weg is? Maart 2007 is toch echt 5 maanden in mijn boekje vanaf de launch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee ze willen 6 miljoen console verschepen voor het einde van maart 2007. dat is dus ook een dikke 10 maanden vanaf nu.
Ik denk dat MS in japan faalt gewoon omdat ze niet de games hebben die de jappen willen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In Amerika draaien ook al een hele hoop zenders op HD. Heck, ik kijk zelf ook HD-zenders, gewoon hier thuis.
Feit is dat die Japanse gast die een column schrijft in EDGE een maand of 2 terug zei dat Microsoft onder ander faalde door HD zo te benadrukken, veel Japanners houden zich daar niet mee bezig.
Meeste mensen weten het verschil tussen analoge en digitale TV amper...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik denk dat MS in japan faalt gewoon omdat ze niet de games hebben die de jappen willen.
Denk ook niet dat er veel mensen zijn die een ps3 voor HD kopen, de meeste kopen en console voor de games die erop zijn/komen.
En dat de meeste mensen niks van HD weten dat weet ik.. Meeste mensen weten sowieso niet zoveel van tv's, dvd-spelers en dergelijken.
Ik denk dat de begrippen 'analoog' en 'digitaal' an sich al bij veel mensen voor hoofdpijn zorgenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Meeste mensen weten het verschil tussen analoge en digitale TV amper...
hummm.. stond op evilavatar.comquote:My buddy James over at Joystiq got his hands on the PS3 controller following it's unveiling last night at the Sony press conference. He posted up his impressions with it. It seemed kind of a mixed bag.
Quote:
In practice, the sensing system felt tacked on, at least, tacked on to this Warhawk demo. The sensitivity certainly needed tweaking (it was overly sensitive), as did the response time. But those factors can be fixed -- and will be fixed. More awkward was our newfound thumb dilemma. Our thumbs didn't rest well on the analogue sticks and we found ourselves searching for a spot to put them. As seen here, they ended up in the air. (In other words, we are not flashing our 'two thumbs up' approval sign.)
Again. Sidewinder Freestyle Pro with the ability to "shake" it ala House of the Dead 4 style. I like the name Dual Shake already.
With the PS3, you can have next generation game experiences that could previously not be experienced -- things like next generation graphics and various services via the network.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
Ken Kutaragi vindt PlayStation 3 te goedkoop
Hij gaat nu toch wel erg ver ja!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
With the PS3, you can have next generation game experiences that could previously not be experienced -- things like next generation graphics and various services via the network.
Die man leeft echt in z'n eigen wereld he?.
Ach ja die lui van MS en Nintendo zwammen ook maar wat. Ze proberen allemaal hun product af te schilderen als het beste wat er is, wat hun goed recht is. Wat ze allemaal zwammen boeit me niks, ik kijk gewoon naar de games en de console en als wat ik zie me bevalt koop ik hemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
With the PS3, you can have next generation game experiences that could previously not be experienced -- things like next generation graphics and various services via the network.
Die man leeft echt in z'n eigen wereld he?.
Dat begrijp ik wel, maar hij doet net alsof heel XBOX Live niet bestaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ach ja die lui van MS en Nintendo zwammen ook maar wat. Ze proberen allemaal hun product af te schilderen als het beste wat er is, wat hun goed recht is. Wat ze allemaal zwammen boeit me niks, ik kijk gewoon naar de games en de console en als wat ik zie me bevalt koop ik hem
Live? is dat wat nieuws?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar hij doet net alsof heel XBOX Live niet bestaat..
Nintendo fanboys!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wie hier is van mening dat Sony met de motion sensoring (en de schouderknoppen, de rumble functie, de analoge stick...) plagiaat heeft gepleegd op Nintendo?
Haha, fanboy is overdreven gesteld. Ik probeer alleen een discussie uit te lokkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nintendo fanboys!Van alles wat je hier noemt is volgens mij alleen de trilfunctie werkelijk verzonnen door Nintendo.
Volgens mij was je vraag wie hier is van mening dat Sony plagiaat heeft gepleegd op Nintendo. Mijn antwoord was "nintendo fanboys"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Daarnaast geef je geen antwoord op mijn vraag.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij was je vraag wie hier is van mening dat Sony plagiaat heeft gepleegd op Nintendo. Mijn antwoord was "nintendo fanboys"
Ik niet, de tilt functie is gejat van MS. Die had het 5 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wie hier is van mening dat Sony met de motion sensoring (en de schouderknoppen, de rumble functie, de analoge stick...) plagiaat heeft gepleegd op Nintendo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |