SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wii heb je dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef tonks het volgende:
Hoi piimels
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:06 schreef tonks het volgende:
Perhaps lost among other announcements and Sony's keynote is a rumor about the Nintendo Wii. Based on the latest issue of Electronics Gaming Monthly (EGM) w/ Zelda on the cover, the Nintendo Wii will launch of $250. This is yet unconfirmed but very interesting.
are you shitting me? sinds de nes geen goede spellen? de SNES is nog steeds de ultieme computer, hopelijk kan wii mij weer spelvreugde geven die ik vanaf de ps1 (waar het altijd draaide om graphics) verlorenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:13 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.
Nou persoonlijk heb ik toch echt het meeste plezier beleefd met de nes. Zoals World Cup waar je de tegenstanders volledig knockout kon trappen een of ander beach volleybal spel met een super smash. De double dragon reeks en met name 3, die heb ik echt ontelbare keren uitgespeeld meesterlijk spel. Uiteraard Duckhunt, maar de mario en zelda spellen hebben mij nooit erg gegrepen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef svenakin het volgende:
[..]
are you shitting me? sinds de nes geen goede spellen? de SNES is nog steeds de ultieme computer, hopelijk kan wii mij weer spelvreugde geven die ik vanaf de ps1 (waar het altijd draaide om graphics) verloren
Posten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef tonks het volgende:
Mario vond ik vroeger altijd wel heel leuk, heb heel veel foto's dat ik in slaap ben gevallen met de NES controller in mijn hand (Toen ik 7/8 was)
Ik was zo moe dat ik een middagdutje heb gedaan van 2 uur. En ik moet strax werken tot 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Oef, ik ben nu heeeulemaol officieel moe, dood, kapot.
http://www.gametrailers.com/nintendoconference.php http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150572 en natuurlijk gamespotquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef tonks het volgende:
Geef eens een livefeed linkje
De xbox is krachtigerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja dat die wii () zo goedkoop is dat komt alleen omdat het een veredelde xbox is qua graphics met een andere joystick
Die ga jij halenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef mordradead het volgende:
wii
En die wii danquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef taart het volgende:
[..]
shell-shaded voetbalspel, hopelijk voor weinig
[afbeelding]
W!i !1S mIi Sk4tjUhquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef taart het volgende:
wii is mii skatjuhh
Ow yeah.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben je skatje mordra.
Dat was het tweede geheim jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef ikookhier het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat was nu het groote geheim waarvan ik uit mijn stoel zou moeten vallen ???????????????????????????????? die speaker dat kan toch haast niet![]()
Is prima hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik jat je avatar ff Phillipnorth.
Viel niet echt van mijn bank vanquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het tweede geheim jaIk vind het wel tof hoor
Je hoort het geluid van de controller naar de TV gaan
OHFUCKINGYEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het tweede geheim jaIk vind het wel tof hoor
Je hoort het geluid van de controller naar de TV gaan
Ben jij nog niet verleidt door de Wii danquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]
OHFUCKINGYEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben jij nog niet verleidt door de Wii dan![]()
De Wii is gedesigned door een aantal Apple designers, zij hebben er ook voor gezorgd dat OS het systeem word waarop de Wii gaat draaien.quote:
Ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
De Wii is gedesigned door een aantal Apple designers, zij hebben er ook voor gezorgd dat OS het systeem word waarop de Wii gaat draaien.
daar had ik ook last van,maar het is nog steeds veelbelovendquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef alex4allofyou het volgende:
!
Helaas vond ik de rest van de show wat tegenvallen, heb dr denk ik teveel van verwacht.
Doe eens link.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:22 schreef speknek het volgende:
ZOMFG. Heeft iemand de Warhammer trailer gezien? Niet normaal meer, volgens mij hebben ze het gewoon live action gefilmd en daarna wat computerachtige filters eroverheen gedaan.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef speknek het volgende:
http://media.pc.ign.com/media/773/773711/vids_1.html
je bent toch overtuigt? Je was zoo negatief over de Wii tijdens de presentatiequote:Obsessed with my wii
Man, ik ben al ruim vijftien jaar een ontzettende N-tard. Die console komt er sowieso, daar was geen enkele twijfel over. En ik ben psyched over de wiimote, ik vind dat echt een geweldig concept, naast de prijs zijn dat de hoofdredenen dat ik de Wii hoger aansla dan de rest. Ik was vooral hevig teleurgesteld omdat ik dacht dat Nintendo serieus een kans had de grootste speler te worden, maar ik denk dat een hoop mensen (zij het onbewust) graphicshoer zijn. En ik neem het ze ook niet kwalijk, als je een grote investering pleegt, wil je gewoon dat het kwaliteit uitstraalt. Dus de graphics die getoond werden was ik niet blij mee, het contrast was veel te groot.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
je bent toch overtuigt? Je was zoo negatief over de Wii tijdens de presentatie![]()
Gewoonquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh? Mordra, jij 1337 hoi poster! Hoe krijg je in hemelsnaam meerdere keren hetzelfde bericht in één topic?
Gewoonquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh? Mordra, jij 1337 hoi poster! Hoe krijg je in hemelsnaam meerdere keren hetzelfde bericht in één topic?
Eerst een ander bericht neer zetten en dan snel edittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh?
Het is warm vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
onzin, ik post gewoon:
"hoi"
en dat laat ik staan.. ik ga echt niet de moeite doen van het editten
het waren ook beste kutposts gofterdommequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef peristilius het volgende:
Paar posts mordra verwijderd, misschien 1 teveel, maar ja, hij was toch niet nuttig.
Last Updated: Tuesday May 17 2005 17:20 GMTquote:
Xbox 360 minst gewild?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef Chanty87 het volgende:
Which console will come out on top?
Microsoft Xbox 360 - 15.31%
Nintendo Revolution - 48.95%
Sony PlayStation 3 - 35.74%
21966 Votes Cast
10752 BELIEVE!
Ah, die 2e had ik nog niet gezien. Tof hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
Maarrr ik heb 'm zelf geresized en een mooi randje eromheen gebouwdHet zijn er trouwens 2, Roy. Tis namelijk een scriptje en de andere wallpaper zit er ook bij
krentebroodquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
de Wii gaat verkopen als ouwe jongens krentebrood
ga wegquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef De_Postbode het volgende:
Houjesmoeleenskthnx.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:35 schreef Tain het volgende:
ook niet
valt best mee, maar Peach is gewoon een kutwijfquote:
Komt nou niet echt als een verrassing moet ik zeggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Uh oh, op de IGN messageboards beginnen langzaamaan negatieve geluiden te weerklinken over de Wiicontrols.
Red Steel zou erg clunky zijn en in het spel is het nog niet mogelijk om daadwerkelijk een swordfight te hebben zoals je die verwacht; de controller die ALLE moves nabootst ( het zijn meer voorgeprogrammeerde moves die volgen op een draai). Verder zou het spel nog lastiger te bedienen zijn als met een muis.
Over het orchastraspel vertelt men dat het eigenlijk een timingspel is en niet, zoals ik dacht, een spel waarbij de controller alle subtiele bewegingen volgt en omzet in muziek.
Het tennisspel pakt wel alle bewegingen op maar pas NADAT je de draai gedaan hebt, je ziet dus niet het poppetje realtime alles volgen direct. Hopenlijk houdt het niet in dat full responsiveness alleen mogelijk is bij basic games.
Om het nog erger te maken, Zelda en Mario zijn wel geweldig, maar de controller dient eigenlijk als een soort extra knop (je doet een beweging en dan doet mario een move) en is er niet sprake van echte responsiveness.
Al met al niet al te positief moet ik zeggen, ik verwachtte toch wel dat die controller alles oppakte wat je deed aan bewegingen. Kan liggen aan de software natuurlijk. Maar mocht het niet zo zijn dan voorzie ik problemen![]()
(dont shoot the messenger please)
EDIT:
IGN heeft de obstacle game geprobeerd en die had wel ALLES wat we verwachten van de Wii. Kennelijk is het dus gewoon een softwareprobleem die je ziet in het begin van de levenscyclus![]()
Nintendo verkoopt zijn consoles liever niet met verlies. Het is een mooie beginprijs. Als de 360 en PS3 goedkoper worden kan de prijs altijd nog naar 199 en 149. Het gaat om de spellen. Ik ben ziek van die "mooie" games die een dag na aankoop vervelen en dat ik daarna gewoon Chrono Trigger of Advance Wars op mijn xbox zit te spelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
250$ vind ik een beetje overdreven gezien het hardware verschil met de 360, ik ga uit van 200$.
Peach is geil. Als ze een mooie dame verkleden als Peach op E3 zou het echt rellen worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:40 schreef Tain het volgende:
[..]
valt best mee, maar Peach is gewoon een kutwijf
Dan speel je gewoon voor jou de verkeerde gamesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nintendo verkoopt zijn consoles liever niet met verlies. Het is een mooie beginprijs. Als de 360 en PS3 goedkoper worden kan de prijs altijd nog naar 199 en 149. Het gaat om de spellen. Ik ben ziek van die "mooie" games die een dag na aankoop vervelen en dat ik daarna gewoon Chrono Trigger of Advance Wars op mijn xbox zit te spelen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:29 schreef mordradead het volgende:
Als ze een lelijke dame zouden verkleden als peach ook.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon voor jou de verkeerde games
Welke spellen heb je gespeeld waar de gameplay waardeloos van was?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:45 schreef sampoo het volgende:
Volgens mij is zo'n Wii ook goed voor de lijn.
[..]
![]()
De tijd die de developers aan de grafieken besteden, nou ook eens aan de gameplay zouden steken ipv mij enkel meer wachttijden bezorgen was het beter geweest.
Wachttijden wie heeft dat godverdomme bedacht.Ten tijde van de SNES, NES, Atari 2600, niks geen wachttijden. Please wait..Loading omdat het perse wat mooier moest.
![]()
Kan wel zijn maar hoe minder grafisch het er uit hoeft te zijn hoe minder vaak er data opgehaald hoeft te worden. Dit maakt spellen die gewoon goed in elkaar steken gewoon onnodig frustrerend op momenten. Ik heb het dan over KOTOR (vooral deel 2) en Jade Empire en met Oblivion op de Xbox360 wordt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Welke spellen heb je gespeeld waar de gameplay waardeloos van was?
En wachttijden zijn bedacht door de mensen die het goedkoper vonden om de data op een optisch medium te zetten dan in een chip
Het probleem van cd's/dvd's is gewoon dat het langer duurt voordat de data gevonden is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hoe minder grafisch het er uit hoeft te zijn hoe minder vaak er data opgehaald hoeft te worden. Dit maakt spellen die gewoon goed in elkaar steken gewoon onnodig frustrerend op momenten. Ik heb het dan over KOTOR (vooral deel 2) en Jade Empire en met Oblivion op de Xbox360 wordt het alleen maar erger.
Een spel die ik gewoon waardeloos vond was Ninja Gaiden, misschien ook omdat ik net een beter spel had gespeeld in Prince of Persia. Doom 3 kan mij ook gestolen worden.
Maar los daarvan speel ik vaak liever GBA of SNES spellen en niet uit nostalgie overwegingen. Veel spellen zitten gewoon beter in elkaar.
Nee de Wii needs work kwa games, maar iig liet Nintendo gameplay zien ipv Sony die filmpjes liet zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:05 schreef mordradead het volgende:
dus de wii is kut, dat scheelt maar weer
Jij komt denigrerend over door aan te geven dat het aan de spellen moet liggen die ik speel en nog denigrerender door te stellen dat een voorkeur voor GBA/SNES een bepaalde smaak of fetisch moet voorstellen en dat het daar aan ligt dat ik een aantal recente spellen minder vind. Ik stel toch dat ik een aantal recente spellen wel weet te waarderen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Het probleem van cd's/dvd's is gewoon dat het langer duurt voordat de data gevonden is.
En prima toch dat je GBA/SNES spellen leuker vindt, dat is jou smaak gewoon en dan hoef je niet denigrerend met een gaapsmiley aan te komen zetten
Douwequote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:05 schreef mordradead het volgende:
dus de wii is kut, dat scheelt maar weer
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:54 schreef sampoo het volgende:
[..]
Jij komt denigrerend over door aan te geven dat het aan de spellen moet liggen die ik speel en nog denigrerender door te stellen dat een voorkeur voor GBA/SNES een bepaalde smaak of fetisch moet voorstellen en dat het daar aan ligt dat ik een aantal recente spellen minder vind. Ik stel toch dat ik een aantal recente spellen wel weet te waarderen?
De console is gewoon krachtig genoeg, dat haperen gebeurt juist doordat de cd/dvd moet upspinnen of gewoon te traag is om die data direct in te laden, daarom moeten ze ook gebruik maken van de harde schijf als deze erin zit.quote:Zoals ik al gezegd had, cd's/dvd's hebben de data snel genoeg gevonden maar als ze dan ook nog tientallen megabytes moeten ophalen, en het niet in-game kan gebeuren omdat dan het spel door het grafische geweld begint te happeren omdat de console niet krachtig genoeg is, dan moet je maar wachten en dat wordt met elke "generatie" consoles als maar langer lijkt het.
Jade Empire zal in de huidige vorm gewoon haperen op de 360quote:Een Jade Empire met wat betere grafieken zou op de Xbox 360 bijv. zonder pauzes kunnen worden afgespeeld omdat het snel genoeg is om de data van de speler te lezen en tegelijkertijd niet gaan happeren. Wachttijden zijn zo erg nog niet maar als ze steeds maar langer worden, valt het extra plezier dat van de verbeterde grafieken komt in het niet met de ergernis aan de wachttijden. MDK had dat destijds slim aangepakt door te gaan laden in tunnels die een stuk minder CPU-kracht nodig hadden zodat de frustratie weggenomen wordt.
In de gameplay filmpjes van Red Steel zie je gewoon dat de speler met sommige stukken heel erg veel moeite heeft, zolang je alleen maar rechtdoor hoeft te lopen gaat het prima, maar als je veel moet draaien dan wordt het al een stuk minder fijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Douwe
Ik heb de Red Steel handson in de N gamer gelezen, en daar staat in dat het wel degelijk een hele fijne manier van gamen is![]()
De Wii is dus niet kut douwe![]()
NAJA: Playing = Believing
Ach, het duurt nog minstens meer dan een halfjaar voordat dat ding in de schappen ligt.Ze kunnen het allemaal nog veel beter makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
In de gameplay filmpjes van Red Steel zie je gewoon dat de speler met sommige stukken heel erg veel moeite heeft, zolang je alleen maar rechtdoor hoeft te lopen gaat het prima, maar als je veel moet draaien dan wordt het al een stuk minder fijn
Dat zegt iedereen die niet voorbij het eerste chapter kan komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een spel die ik gewoon waardeloos vond was Ninja Gaiden
Wii veroordeel ik nu precies dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Iedereen zijn smaak is anders, dus waarom zou je iemand veroordelen omdat hij andere spellen speelt dan dat jij dat doet. De spellen die jij hebt gespeeld op de Xbox/360 liggen jou dus gewoon niet, dat kan toch gewoon. Dat ligt dan toch gewoon aan de spellen of niet?
Upspinnen duurt alleen lang als hij op zijn hoogste snelheid data moet ophalen. Op een lage snelheid kan er gemakkelijk wat data worden binnen gehaald zonder happeringen. Bij de Xbox is bijv. gebruik gemaakt van een IDE-cdrom dus heeft dat invloed op de algehele prestaties.quote:De console is gewoon krachtig genoeg, dat haperen gebeurt juist doordat de cd/dvd moet upspinnen of gewoon te traag is om die data direct in te laden, daarom moeten ze ook gebruik maken van de harde schijf als deze erin zit.
Hoe bedoel je? Ik heb het niet over het Xbox spel in de 360 gooien. Ik heb het over een Xbox360 versie van Jade Empire.quote:Jade Empire zal in de huidige vorm gewoon haperen op de 360
Ok ik vind je nu al een kutuser, ik ga de rest geeneens lezenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een spel die ik gewoon waardeloos vond was Ninja Gaiden
Joepie ik begin naam te maken. Straks weet iedereen wii ik ben.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok ik vind je nu al een kutuser, ik ga de rest geeneens lezen
Ontopic? kerel het is een Slowchat topic, hier is er geen onderscheid tussen on en off topic aangezien niets offtopic of ontopic is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef sampoo het volgende:
Nee, gaan we nu on topic?
Sjit, dus daar stond SC voor. Ik dacht dat ik in het Wii-topic zat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ontopic? kerel het is een Slowchat topic, hier is er geen onderscheid tussen on en off topic aangezien niets offtopic of ontopic is.
Ookal post ik hier dat ik net mijn band heb geplakt van mijn fiets dan is het nog ontopic.
[Wii 80] Super Mario Galaxy!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Sjit, dus daar stond SC voor. Ik dacht dat ik in het Wii-topic zat.![]()
* sampoo gaat weer verder.
Gelukkig ben jij niet representatief voor de gemiddelde mening die mensen hebben over de Wii.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
Ik moet zeggen dat de Wii me tot nu toe alleen maar teleurgesteld heeft.
Okee, Mario Galaxy was wel grappig, maar ik heb Mario wel zo'n beetje gezien nu.
Dat was ook gezegt in de presentatie van de wii, dat er nog meer wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:37 schreef alex4allofyou het volgende:
WOW, Ign interview met Kaplan gezien en die zegt dat er meer is dan de speaker in de Wiimote.
Dus nog niet alle geheimen zijn verteld op de E3!
Daar gaan we weer, speculeren![]()
Ik zag gisteren een filmpje van duckhunt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
Ik moet zeggen dat de Wii me tot nu toe alleen maar teleurgesteld heeft.
Okee, Mario Galaxy was wel grappig, maar ik heb Mario wel zo'n beetje gezien nu.
Denk t wel hoor, de informatie is erg interessant.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef capibar het volgende:
Er is hier niemand die dat allemaal gaat lezen.
Het nederlandsche wetboek is ook interresant.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Denk t wel hoor, de informatie is erg interessant.
ik ben me vast aan het inlezen voor het Nederlands examen, je weet immers maar nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:18 schreef taart het volgende:
NEE JE MOET LEREN
Vooral dit was stunning:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben me vast aan het inlezen voor het Nederlands examen, je weet immers maar nooit
@ capibar:
interresante materie
Is zeker interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Denk t wel hoor, de informatie is erg interessant.
He wie wat waar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef pkwarts het volgende:
Capibar, ga naar buiten en zoek vriendjes op.
vriend (de ~ (m.), ~en)quote:
Agh, dat soort mensen ken ik, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:09 schreef capibar het volgende:
Serieus, ik ging net zo even met de honden wandelen, komt er een mevrouw van een paar huizen verderop naar me toe "je honden blaffen wel eens, en ik moet om 6:15 op" ik zovan "oh, dat valt wel mee volgens mij, maar als u er problemen mee heeft moet u maar even met mijn ouders praten" zei: "ja, maar jij bent toch bijna volwassen" ik: "bijna ja" zei " nou gedraag je dan ook zo" .
Het ergste is nog dat die mensen 3000 meter verderop wonen, en onze honden bijna nooit blaffen.
Je moet ook zeggen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:09 schreef capibar het volgende:
Serieus, ik ging net zo even met de honden wandelen, komt er een mevrouw van een paar huizen verderop naar me toe "je honden blaffen wel eens, en ik moet om 6:15 op" ik zovan "oh, dat valt wel mee volgens mij, maar als u er problemen mee heeft moet u maar even met mijn ouders praten" zei: "ja, maar jij bent toch bijna volwassen" ik: "bijna ja" zei " nou gedraag je dan ook zo" .
Het ergste is nog dat die mensen 3000 meter verderop wonen, en onze honden bijna nooit blaffen.
Telefoonnummer achterhalen en middenin de nacht bellenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:09 schreef capibar het volgende:
Ik moest lachen ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen:
"Dat zijn m'n honden niet, dat zijn m'n vriendin en ik... een prettige dag nog"
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen:
"Dat zijn m'n honden niet, dat zijn m'n vriendin en ik... een prettige dag nog"
Ja, serieus, ga dan in Australie wonen ofzo, als je niks wil horen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:42 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja zegDan doet dat wijf maar lekker van die oorplugs in ofzo. Wat zijn we weer egoïstisch...
Kangaroos maken ook een hoop lawaai hoor met hun gestuiterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:40 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, serieus, ga dan in Australie wonen ofzo, als je niks wil horen...
Het staat op de site van nintendoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:11 schreef Chanty87 het volgende:
En daar sta je dan... Wachtend om op de Wii te kunnen spelen...
Tja, wat dat betreft is de E3 best klotequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:11 schreef Chanty87 het volgende:
En daar sta je dan... Wachtend om op de Wii te kunnen spelen...
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ze moesten zich schamen, zulks een slechte doorstroming op hedendaagse beursen is toch een grof schandaal!
Blijft smullenquote:
Jij ook hier?quote:
Jazekerquote:
Ik heb al een boze brief gestuurd naar Nintendo, ik stel voor dat jullie dat ook doen!quote:
Niks schandaal. Ze hebben al hun ruimte opgevuld met DSen en Wiis. Kunnen zij er wat aan doen dat Sony crap aflevert en zij een super presentatie neerzetten en iedereen op hun systeem wil spelen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ze moesten zich schamen, zulks een slechte doorstroming op hedendaagse beursen is toch een grof schandaal!
Ik neem mensen per definitie serieus omdat ik nooit onthoudt wie wie is en dus nooit wie de serieuse persoon is en wie niet.quote:
Nintendo is kiddy, Viva Piñata is kiddy, ik wil een Wii en Viva Piñataquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:29 schreef Tomasso het volgende:
Leuk trouwens he, van die mensen die zeiden dat Nintendo kinderachtige games had enzo, diezelfde mensen willen nu heel graag Viva Pinata
quote:
Stimmt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
Oh nee, Mac wordt afgekraakt dus dan is het per definitie niet grappig
quote:
quote:
Het is stiekem een Bic met Bruna opdrukselquote:
Amstelquote:
"Boehoe, mensen pesten me als ik pats met drank en drugs"-postquote:Op zondag 14 mei 2006 03:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Het is stiekem een Bic met Bruna opdruksel![]()
[..]
Amstel
quote:Op zondag 14 mei 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
[..]
"Boehoe, mensen pesten me als ik pats met drank en drugs"-post
Hoi, ik ben Chowi. Aangenaam.quote:
Jij mag hier wel posten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Chowi. Aangenaam.
En ik mag hier niet posten, omdát?
Nee, geen probleem hoor, ik ben al weg..
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Chowi. Aangenaam.
En ik mag hier niet posten, omdát?
Nee, geen probleem hoor, ik ben al weg..
alleen omdat het een vrouw is of niet?quote:
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik zo geboren ben.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alleen omdat het een vrouw is of niet?
Wou het net zeggenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik zo geboren ben.
Jij kan er ook niks aan doen dat de pubertjes hier een stuk aardiger zijn tegen meisjes/vrouwenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
O niet slecht bedoelt hoor, maar als er nieuwe mannelijke users komen dan worden ze gelijk bestookt met : Opbokken n00b, of opzouten en dat soort opmerkingen, alleen bij vrouwen lijkt het andersom te werkenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
True, true. Maar ik ben het gewend, hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat de pubertjes hier een stuk aardiger zijn tegen meisjes/vrouwen
Het werkt ook andersom, en terecht dunkt me.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O niet slecht bedoelt hoor, maar als er nieuwe mannelijke users komen dan worden ze gelijk bestookt met : Opbokken n00b, of opzouten en dat soort opmerkingen, alleen bij vrouwen lijkt het andersom te werken
Naja, ik vind het sowieso een beetje onzin dat newbies gelijk verstoten worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O niet slecht bedoelt hoor, maar als er nieuwe mannelijke users komen dan worden ze gelijk bestookt met : Opbokken n00b, of opzouten en dat soort opmerkingen, alleen bij vrouwen lijkt het andersom te werken
Let maar niet op Tain, hij probeert je te versieren.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
True, true. Maar ik ben het gewend, hoor..
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
True, true. Maar ik ben het gewend, hoor..
Je bent iig een kwaliteits user zie ikquote:Geregistreerd op: dinsdag 20 december 2005 @ 10:25
Laatste bezoek: 18 seconden geleden
Aantal posts: 11576 (gemiddeld 80 per dag)
Pure nonsense.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, ik vind het sowieso een beetje onzin dat newbies gelijk verstoten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |