SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wii heb je dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef tonks het volgende:
Hoi piimels
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:06 schreef tonks het volgende:
Perhaps lost among other announcements and Sony's keynote is a rumor about the Nintendo Wii. Based on the latest issue of Electronics Gaming Monthly (EGM) w/ Zelda on the cover, the Nintendo Wii will launch of $250. This is yet unconfirmed but very interesting.
are you shitting me? sinds de nes geen goede spellen? de SNES is nog steeds de ultieme computer, hopelijk kan wii mij weer spelvreugde geven die ik vanaf de ps1 (waar het altijd draaide om graphics) verlorenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:13 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.
Nou persoonlijk heb ik toch echt het meeste plezier beleefd met de nes. Zoals World Cup waar je de tegenstanders volledig knockout kon trappen een of ander beach volleybal spel met een super smash. De double dragon reeks en met name 3, die heb ik echt ontelbare keren uitgespeeld meesterlijk spel. Uiteraard Duckhunt, maar de mario en zelda spellen hebben mij nooit erg gegrepen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:31 schreef svenakin het volgende:
[..]
are you shitting me? sinds de nes geen goede spellen? de SNES is nog steeds de ultieme computer, hopelijk kan wii mij weer spelvreugde geven die ik vanaf de ps1 (waar het altijd draaide om graphics) verloren
Posten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef tonks het volgende:
Mario vond ik vroeger altijd wel heel leuk, heb heel veel foto's dat ik in slaap ben gevallen met de NES controller in mijn hand (Toen ik 7/8 was)
Ik was zo moe dat ik een middagdutje heb gedaan van 2 uur. En ik moet strax werken tot 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Oef, ik ben nu heeeulemaol officieel moe, dood, kapot.
http://www.gametrailers.com/nintendoconference.php http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150572 en natuurlijk gamespotquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef tonks het volgende:
Geef eens een livefeed linkje
De xbox is krachtigerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja dat die wii () zo goedkoop is dat komt alleen omdat het een veredelde xbox is qua graphics met een andere joystick
Die ga jij halenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef mordradead het volgende:
wii
En die wii danquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef taart het volgende:
[..]
shell-shaded voetbalspel, hopelijk voor weinig
[afbeelding]
W!i !1S mIi Sk4tjUhquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef taart het volgende:
wii is mii skatjuhh
Ow yeah.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben je skatje mordra.
Dat was het tweede geheim jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef ikookhier het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat was nu het groote geheim waarvan ik uit mijn stoel zou moeten vallen ???????????????????????????????? die speaker dat kan toch haast niet![]()
Is prima hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik jat je avatar ff Phillipnorth.
Viel niet echt van mijn bank vanquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het tweede geheim jaIk vind het wel tof hoor
Je hoort het geluid van de controller naar de TV gaan
OHFUCKINGYEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het tweede geheim jaIk vind het wel tof hoor
Je hoort het geluid van de controller naar de TV gaan
Ben jij nog niet verleidt door de Wii danquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]
OHFUCKINGYEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben jij nog niet verleidt door de Wii dan![]()
De Wii is gedesigned door een aantal Apple designers, zij hebben er ook voor gezorgd dat OS het systeem word waarop de Wii gaat draaien.quote:
Ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
De Wii is gedesigned door een aantal Apple designers, zij hebben er ook voor gezorgd dat OS het systeem word waarop de Wii gaat draaien.
daar had ik ook last van,maar het is nog steeds veelbelovendquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef alex4allofyou het volgende:
!
Helaas vond ik de rest van de show wat tegenvallen, heb dr denk ik teveel van verwacht.
Doe eens link.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:22 schreef speknek het volgende:
ZOMFG. Heeft iemand de Warhammer trailer gezien? Niet normaal meer, volgens mij hebben ze het gewoon live action gefilmd en daarna wat computerachtige filters eroverheen gedaan.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef speknek het volgende:
http://media.pc.ign.com/media/773/773711/vids_1.html
je bent toch overtuigt? Je was zoo negatief over de Wii tijdens de presentatiequote:Obsessed with my wii
Man, ik ben al ruim vijftien jaar een ontzettende N-tard. Die console komt er sowieso, daar was geen enkele twijfel over. En ik ben psyched over de wiimote, ik vind dat echt een geweldig concept, naast de prijs zijn dat de hoofdredenen dat ik de Wii hoger aansla dan de rest. Ik was vooral hevig teleurgesteld omdat ik dacht dat Nintendo serieus een kans had de grootste speler te worden, maar ik denk dat een hoop mensen (zij het onbewust) graphicshoer zijn. En ik neem het ze ook niet kwalijk, als je een grote investering pleegt, wil je gewoon dat het kwaliteit uitstraalt. Dus de graphics die getoond werden was ik niet blij mee, het contrast was veel te groot.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
je bent toch overtuigt? Je was zoo negatief over de Wii tijdens de presentatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |