Blaat... Ik houd niet van paardrijden en ik ga er ook niet naartoe om te vertellen hoe k*t ik het vind. Maar als er om de hoek bij mij een zelfmoordmeeting wordt gehouden ga ik toch wel ff kijken wat ze nou precies aan t doen zijn, en als mij vervolgens wordt verteld dat het allemaal een grap is. Zou ik ze aankijken en ze kei hard, recht in het gezicht uitlachen. Dit was trouwens mn laatste post, je weet...quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alweer het laatste?
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen!
Maar jij vindt paardrijden vast ook niet leuk (om maar iets te noemen) Ga je dan ook naar wedstrijden om te roepen hoe stom je het vindt? Dat dacht ik al!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:41 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Blaat... Ik houd niet van paardrijden en ik ga er ook niet naartoe om te vertellen hoe k*t ik het vind. Maar als er om de hoek bij mij een zelfmoordmeeting wordt gehouden ga ik toch wel ff kijken wat ze nou precies aan t doen zijn, en als mij vervolgens wordt verteld dat het allemaal een grap is. Zou ik ze aankijken en ze kei hard, recht in het gezicht uitlachen. Dit was trouwens mn laatste post, je weet...
Ehm... Ken je mij? Nee dacht het niet. Weet je wat ik voor een opleidings-niveau doe? (Nee... hoger dan dat van jou iigquote:
die laatste posts van jou hebben nogal de neiging niet de laatste te zijn hequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:43 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Ehm... Ken je mij? Nee dacht het niet. Weet je wat ik voor een opleidings-niveau doe? (Nee... hoger dan dat van jou iig) En wat is volgens jou de definitie van dom?
Dom vind ik een zelfmoordmeet-topic opstarten, maar dat was inmiddels wel duidelijk.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:58 schreef longinus het volgende:
Lees ik helemaal over dit topic heen,
Ik wil ook meedoenof moet het nou
zijn.
En een dooie boel ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
natuurlijk het word namelijk 1 dolle boel
![]()
Precies. En iedereen kan zich helemaal lam zuipen want terugrijden hoeft niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:20 schreef Dafar het volgende:
het word wel gezellig met BBQ vooraf en kampvuur naderhand...
![]()
kampvuur achteraf kan ook prima een BBQ zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:20 schreef Dafar het volgende:
het word wel gezellig met BBQ vooraf en kampvuur naderhand...
![]()
quote:zeg maar dat ik die show opvoer in ruil voor 10 scooby snacks
quote:
We gaan niet terugkrabbelen hè?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe langer het duurt hoe meer ik er eigenlijk tegen op zie![]()
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.quote:
En je probleem is..?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeh dat niet, maar wie weet pleeg ik dan op dat moment wel een zelfmoord tegen mijn eigen zin in.
Dat kan ik me voorstellen.. waarom neem je vantevoren geen blij-wordt pilletje? Je kunt het trouwens ook gewoon combineren natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou ik wil wel met een goed gevoel en met plezier een zelfmoord plegen
Lach gas is aanwezigquote:Op maandag 15 mei 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou ik wil wel met een goed gevoel en met plezier een zelfmoord plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |