Dan kunnen we elkaar zelfmoordattributen ten geschenke gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja we kunnen allemaal een k-do meenemen en dan met elkaar ruilen.
er was geen vorige keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:31 schreef Lathund het volgende:
Komen er eigenlijk nog mensen die de vorige keer ook mee zijn geweest?
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helderquote:
mooi, hoe meer zielen hoe meer doodquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doe mee.
Dan zit net pinkpop erop en ben ik dronken genoeg
Uhhu ja, de lemelerberg nou goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Dafar het volgende:
[..]
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helder![]()
Maargoed.. een mogelijke lokatie -> het limburgse hooggebergte!![]()
Domquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Staphorst?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Ow ja daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?
Je bent nooit in Staphorst geweest hè?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
6 Juni is niet op zondag. Maar ik dacht meer iets aan een echt klein dorp
![]()
Duidelijkquote:
helaas welquote:
nee ik woon in een ander incest dorp Epequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gij woonde dan ook in de buurt
Ken je Dion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |