Dan kunnen we elkaar zelfmoordattributen ten geschenke gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja we kunnen allemaal een k-do meenemen en dan met elkaar ruilen.
er was geen vorige keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:31 schreef Lathund het volgende:
Komen er eigenlijk nog mensen die de vorige keer ook mee zijn geweest?
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helderquote:
mooi, hoe meer zielen hoe meer doodquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doe mee.
Dan zit net pinkpop erop en ben ik dronken genoeg
Uhhu ja, de lemelerberg nou goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Dafar het volgende:
[..]
Is al duidelijk er was al een deel 2 dat ik niet had gezien, helder![]()
Maargoed.. een mogelijke lokatie -> het limburgse hooggebergte!![]()
Domquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Staphorst?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Kunnen we niet gewoon in 1 of ander klein pittoresk dorpje van de kerktoren afspringen![]()
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
Ow ja daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, maar als je met keiveel man bent, dan kunnen we niet allemaal tegelijk das toch ook niet leuk?
Je bent nooit in Staphorst geweest hè?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
6 Juni is niet op zondag. Maar ik dacht meer iets aan een echt klein dorp
![]()
Duidelijkquote:
helaas welquote:
nee ik woon in een ander incest dorp Epequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gij woonde dan ook in de buurt
Ken je Dion?
Rouveen it isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Duidelijk
Maar anders dan doen we vanuit Staphorst 2 stappen naar Rouveen.. Dat is helemaaaaaal niets
Ik zag het daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik woon in een ander incest dorp Epe![]()
Dus je komtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
Stumperts, zelfmoord is voor n00bs...
Toch niet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
Stumperts, zelfmoord is voor n00bs...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet!
Zelfmoordn00bs kunt u herkennen aan het veelvuldig missnijden!
Zie ook 'Gothics'
Is Offsprngr al geweest?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Dafar het volgende:
[..]
![]()
Voor wie gaat dit de 2e zelfmoordpoging worden?? n00b..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet door gaat zetten!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Bange-Frans het volgende:
ik kom ook...
dan valt ie nog wel onder het deeltje moord....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet door gaat zetten!
Weet niet waarom..
quote:Herman Finkers
OMG! Zelfmoord... dat is wel het laatste wat ik zou doen.
Goed idee krijgen we zo'n vage mysterieuse meet met die gothics van TRU, dan kan nog gezellig wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
ik weet een mooie lokatie.. het Solse Gat.. dan kunnen de TRU-ers daarna met jullie geesten communiceren
misschien kan hij vanaf de andere kant nog wat extra tips geven, hij heeft ervaring zat tenslottequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
*live* *live* *live* zelfs. Svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |