abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38911251
Tja mijn buurman kwam ook al aanzetten met een folder, bijna dezelfde keuken voor 3400 euro.....
Maar ja dan heb je geen inductie, geen draaicaroussel enz...
Dus schijn bedriegt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:45:57 #102
50972 Useful_Idiot
quality beef
pi_38916985
Jullie gaan wel erg snel met afwerken. Zijn jullie niet bang van zettingen en scheuren enzo? En moet dat stucwerk niet drogen?
  zondag 18 juni 2006 @ 17:43:04 #103
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_38975810
Ah, gelukkig was er iemand wakkerder dan ik toen ik die link plaatste... haha. Sorry dat ie eerst niet goed was.

Ik vind echt dat je een leuk huis hebt en wat fijn dat jullie al zo lekker opschieten. En die keukenprijs is volgens mij wel oke! Ik ben ook een keukenleek, want onze keuken zat er al in toen wij dit huis kochten. Maar als ik zo hoor wat je allemaal in je nieuwe keuken krijgt, lijkt de prijs me prima!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_38980313
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:45 schreef Useful_Idiot het volgende:
Jullie gaan wel erg snel met afwerken. Zijn jullie niet bang van zettingen en scheuren enzo? En moet dat stucwerk niet drogen?
Het spackwerk moest een dag drogen. Dus dat kan allemaal wel.
Het kan best zijn dat er nog krimpscheurtjes ontstaan de komende tijd maar dat heb je gewoon met nieuwbouw. Dat kun je wel weer repareren.
En we moeten ook wel snel afwerken want onze vakantie zit er bijna op! Dus we willen ook graag over. (zaterdag is de bedoeling)
We gaan morgen weer verder klussen, de puntjes op de i zetten, plinten enz
Zaterdag de trap geverfd.... wat een #$%#$^karwei, ben er 4 uur mee bezig geweest, en nu is het nog niet eens gedekt ook!
Verder hebben we een tuimeldakvenster sinds zaterdag.

Nog wat foto's

De kranen zitten nu ook op het badmeubel, deze is nu bijna af... nog een kastje erbij en afkitten

De slaapkamer.....

De andere slaapkamer

o fijn ik heb nog meer foto's maar tinypic houdt ermee op... die komen dus later!
pi_38981000
oke dan, tinypic heeft weer vriendschap met me gesloten, dus bij deze de rest....

de woonkamer, voorzien van laminaat

En ons nieuwe dakraam op de zolder

Wat een zee van licht heb je dan ineens!!!
  zondag 18 juni 2006 @ 21:49:44 #106
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_38983570
zo he! Wat een mooie wastafel! Jullie hebben wel flitsende kleurtjes gekozen, hoor! Leuk!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_38983905
he,

gaaf zeg allemaal, het badmeubel is ook heel mooi, is dat die van de praxis? mag ik ook vragen welke kleur groen dat is want die vind ik super gaaf

groetjes kleine83
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
  zondag 18 juni 2006 @ 23:28:21 #108
16874 creno
born this way
pi_38987867
Hoe lang heb je over het leggen van het laminaat gedaan ? ik begin er morgen mee !
(ik moet erbij zeggen dat ik een "laminaat-leg-leek" ben, en ik doe het meeste zelf, al zal ik wel een beetje hulp krijgen)
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_39000669
Uhm hoe lang... denk denk...We hebben boven en beneden laminaat liggen, en daar zijn we in totaal 5 dagen mee bezig geweest.... mijn vriend was ook een laminaatlegleek... (mooi scrabblewoord) Hij heeft een stuk met zijn vader gedaan en ook een groot deel zelf. Het meeste werk zit hem in de deurposten enz, veel zaagwerk.
Boven zitten inmiddels de plinten er ook aan, beneden zijn we nu mee bezig. We hebben een heel handige knipper voor de plinten, kun je verstek mee knippen.

En het badmeubel is van de Gamma, badmeubel denso.
De kleur groen is van het staaltje van histor, en de naam ervan is Dille.
Ja die is echt mooi groen geworden, lekker knal!
pi_39083830
vandaag zijn de meubels gekomen, een zwart leren bankstel en massief eiken tafels, ik zal straks even een foto maken! Het bed is inmiddels ook al verhuisd, het matras gaat zaterdag mee (En tot die tijd slapen we op de grond)
De tafels zijn onbehandeld, en dus vanmiddag al bezig geweest met staalwol op te schuren, en daarna met olie erop. Morgen weer verder!
pi_39101910
De beloofde foto's:

Onze meubels!

Bestrating

Slaapkamer

Gordijnen (inbetweens) in de andere slaapkamer
pi_39102186
Ziet er al gezellig uit met de meubels
pi_39102499
Leuke kleuren! groen en rood

karin hoe lang en hoe breed is jullie beneden verdieping?
pi_39116195
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:26 schreef staticdata het volgende:
Leuke kleuren! groen en rood

karin hoe lang en hoe breed is jullie beneden verdieping?
8.10 bij 5.10 dacht ik......
pi_39164590
karin, die tafels kun je beter in de glitsa zetten. Dan krijg je geen kringen in de tafel als er wat op laat vallen.

Ik heb t zelf ook gedaan met mn meubels... (vorige meubels) met glitsa "mat". Dan blijven ze er vrijwel het zelfde uitzien als onbehandeld
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:55:25 #116
16874 creno
born this way
pi_39168500
Ziet er goed uit Karin !

ik ga morgen *vandaag eigenlijk dus* een groot deel verhuizen en mijn eerste nacht doorbrengen in mijn eigen huisje. Vanacht is dus de laatste nacht bij mijn moeder thuis
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_39294711
yes! We wonen op het nieuwe adres!! Sinds zaterdag! Eerste n8 slecht geslapen, even wennen, maar het is nu al helemaal anders! Erg fijn! En het internet doet het zelfs!
We zijn nog met de laatste dingen bezig, voegen en kitten van de tegels in de keuken, dingen ophangen, en heel veel dozen uitpakken.......
pi_39365531
en heb je alles al uitgepakt? en slaap je al wat rustiger.

en misschien nog een paar fotootjes?

groetjes kleine83
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
pi_39396672
hoi! De foto's moet ik nog even maken, morgen gaan ze met de blokhut bezig dus dan knip er wel weer wat. Gister en vandaag de naden van de planken allemaal gelakt, en dan morgen dat ding in elkaar. Lijkt me een moeilijke klus trouwens, de beschrijving is erg summier. En ik heb me toch een stapel planken hier liggen
Ik hoop dat de heren het weten!
Slapen gaat beter hoor nu, tis gewoon even wennen. En ik kan nog niet zo uitslapen als eerder in ons oude huis, vooral doordat ze hier tegenover nog aan het bouwen zijn en soms om 6.00 uur al beginnen.... vande week ook om 7.00 uur 's morgens: WIR SIND DIE HOLLANDER... keihard.... pfff moet dat???? En ook nog te laat ook, we zijn immers al uitgeschakeld
pi_39472830
Het is erg leuk geworden moet ik zeggen....welke wijk in Coevorden is dit...kan het niet helemaal plaatsen?
Btw ik ken ook een Karin in Coevorden, je achternaam begint toch niet toevallig met een O..? (maar goed er zullen wel meerdere karin(s/en?) zijn doarginder
death is just another state of mind
pi_39473595
De wijk heet Ossehaar, een nieuwbouwwijk
Mijn achternaam begint niet met een O... met een M
Idd Karins te kust en te keur....
pi_40933973
Hoe is het ermee Karin, is je huis ingestort of ben je een wereldreis aan het maken?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:04:15 #123
63292 James-Bond
The name is Bond, James Bond.
pi_40936244
Ziet er super strak uit! En die prijs.... Ik word er gewoon jaloers van...
License to kill
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:31:38 #124
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_40937079
Hee die banken heb ik ook
Heel mooi geworden.. maar inderdaad, al lang niks gehoord. Lekker van je nieuwe huis aan het genieten neem ik aan?
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
pi_40962733
haha ik heb eerst de wereld rond gereisd....er zat nog wat geld in het bouwdepot! Nee was het maar waar!!
We genieten echt van ons nieuwe huis! We waren al snel gewend aan de ruimte.
Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren, vandaag wordt stroom in het tuinhuis aangesloten, de radiator boven moet nog steeds worden aangesloten, wandsteun voor tv ophangen boven... dat soort dingen.
Inmiddels kunnen we bezig met de kinderkamer, ik ben nl zwanger! Begin maart zal ons kleintje als alles goed gaat geboren worden. Vandaar dat ik de laatste tijd hier ook niet zo veel ben geweest, vooral erg beroerd geweest! Gaat inmiddels beter gelukkig!
pi_40964565
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...
Jullie hebben in ieder geval ruimte zat voor een kleintje...
pi_40993231
Leuk huis, echt top! Gefeliciteerd met je zwangerschap ook trouwens! Mag ik vragen waar jullie de huiskamermeubels gekocht hebben (salontafel, eettafel en tv-meubel)??
pi_41038065
Salontafel en eettafel bij trendhopper, serie Mase. het tvmeubel bij Karwei!!!
pi_41069501
Dankjewel! Morgen eens even bij de Trendhopper kijken, wist niet dat ze er ook leuke spullen verkochten!
pi_41263545
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef StefanCJ het volgende:
Dankjewel! Morgen eens even bij de Trendhopper kijken, wist niet dat ze er ook leuke spullen verkochten!
Daar hebben ze echt wel leuke dingen.
Vooral ook op accessoire gebied
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:16:30 #131
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_41265159
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha ik heb eerst de wereld rond gereisd....er zat nog wat geld in het bouwdepot! Nee was het maar waar!!
We genieten echt van ons nieuwe huis! We waren al snel gewend aan de ruimte.
Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren, vandaag wordt stroom in het tuinhuis aangesloten, de radiator boven moet nog steeds worden aangesloten, wandsteun voor tv ophangen boven... dat soort dingen.
Inmiddels kunnen we bezig met de kinderkamer, ik ben nl zwanger! Begin maart zal ons kleintje als alles goed gaat geboren worden. Vandaar dat ik de laatste tijd hier ook niet zo veel ben geweest, vooral erg beroerd geweest! Gaat inmiddels beter gelukkig!
gefeliciteerd karin!!! (en natuurlijk jouw wederhelft )
pi_41276752
Mooie keuken hoor....

Tja coevorden, das dan wel weer jammer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')