Verstandigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef mighty_myte het volgende:
zullen we een uur eerder afspreken dan we willen beginnen? want iedereen is natuurlijk te laat.
Ik moet op dinsdag gewoon werken, dus voor mij geen optie (m'n vrije dagen gaan een beetje hard, dus vrijnemen gaat niet echt).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Roeji het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Eindhoven.
Ik kan op de volgende zaterdagen: 13 & 20 mei, 3 & 10 juni en in juli elke zaterdag. Ik zie trouwens dat ik in principe vanaf 6 juni ook op elke dinsdag zou kunnen. Ik weet niet of dat nog een reserve optie is? Mocht de zaterdag niet gaan lukken.
Efteling is ook wel leuk! Maar op een terrasje kun je wel beter kletsen enzo. En Efteling is ook wel best duur, dat kan voor veel mensen ook weer een drempel zijn. We krijgen vast geen gehandicaptenkortingquote:Mij lijkt het leuk om een compleet terras te bezetten en onder het genot van wat te drinken gezellig te kleppen en van het zonnetje te genieten. Of een dagje efteling? Kunnen we ons dus even echt compleet laten gaan en als een stel idioten de boel op stelten zetten![]()
Aanhang gaat zeker weten niet mee, ik heb er nl geen![]()
quote:En ik vind wel dat we een soort van entree-bewijs moeten hebben voor onze meet. Ik vind een doosje ritalin (leeg mag uiteraard ook) op zich wel een sprekend entreebewijs.![]()
Alleen al hierom zou ik die dag weer Ritalin gaan slikkenquote:Misschien ook handig dat we die dag proberen onze tijden gelijk te laten lopen. Ik zie ons al op t terras zitten : *piep* (alarm van gsm gaat af). En dan hoppa het hele terras tegelijk hun pillen naar beneden werken.![]()
Tot nu toe: Yoni, Roeji, Mouseover, guitarist.nl, haagse elfje en ik. (6)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:13 schreef Roeji het volgende:
oke 20 mei dan.
Dan heb ik totnutoe: Yoni, Myte, MouseOver en ikzelf.
Het loopt nog niet echt storm![]()
wie o wie gaat er nog meer mee???
die kunnen gewoon met 40% korting treinen of carpoolen met elkaar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:01 schreef Roeji het volgende:
Verder zitten we dan met nog een probleem. De meesten kunnen alleen in het weekend ivm werk. Maar er zijn er ook een paar wat absoluut niet in het weekend kunnen ivm hun ov-kaart.
Hoe lossen we dit op![]()
Daar wil ik eventueel nog wel taxichauffeur voor spelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:55 schreef Yoni het volgende:
Als we in utrecht ofzo gaan meeten kan Roeji niet komen...
Splitsen lijkt mij erg zonde. Zoveel mensen zijn er al nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:55 schreef MouseOver het volgende:
Volgens mij gaan er sowieso mensen afvallen, of het nu in het midden-zuiden, midden, of midden-noorden zal zijn.
Als zuiderling ga ik dus nog steeds voor Eindhoven
Vrijdag 19 of zaterdag 20 is nog steeds goed. Ik heb trouwens de indruk dat het voornamelijk de noorderlingen zijn die graag op vrijdag willen en de zuiderlingen op zaterdag. Is het een idee om de meet te splitsen? Minder leuk maar misschien wel praktischer.
nee niet echt idd, 20e komt mij heel slecht uit, ik moet nl werkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Roeji het volgende:
Het schiet niet echt op met de animo voor de meet![]()
Van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee niet echt idd, 20e komt mij heel slecht uit, ik moet nl werken
gaat eens een ktje goed komen.... kan het niet anders in juni??
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef Yoni het volgende:
Ik vind Eindhoven prima
Lijstje voor 22 juli:
Kan
Yoni
Roeji
MouseOver
Mighty Myte
Misschien
Guitarist.nl
Niet![]()
Zo'n adhd meeting lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:46 schreef Roeji het volgende:
hahaha, ik had zo'n vaag vermoeden dat het ons niet zou gaan lukken. We zijn tenslotte onmogelijk om iets mee af te spreken, laat staan dat we onderling met add/adhd-ers iets gaan afspreken.
Maar ik houd moed. Ooit..... zullen we meeten!!
En wat nou als het niet in utrecht is, en ook niet op een vrijdag avond, ben je dan niet van de partij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Als het in Utrecht is, en op een vrijdag avond, dan ben ik van de partij
Als het in het weekend is niet nee, of ik moet net een financiële meevaller hebben gehad dat ik 't trein kaartje kan betalenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wat nou als het niet in utrecht is, en ook niet op een vrijdag avond, ben je dan niet van de partij?
Tenzij de drukste fotografen nét degenen zijn die geen memorycards in hun camera gestopt hebben, moet dat wel goed komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef Roeji het volgende:
Ik ben helaas niet in staat om te komen, gezondheid laat dit helaas niet toe. Jammer. Dus ik verwacht wel foto's en gespreksverslagen en een complete presentatie van de meet![]()
Veel plezier in elk geval!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Yoni het volgende:
Vrijdag 20 of vrijdag 27 april? Is dat wat?
En ik vergeet nooit mijn memorycardsMijn camera + lenzen + vier memorycards + drie accu's zitten altijd allemaal bij elkaar
Fotograferen is leuk dus daarmee ben ik niet chaotisch zowaar
Ik woon ook in Den Haagquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Utrecht is wel mooi centraal, hoewel ik zelf in Den Haag woon.
En met de lente in aantocht lijkt afspreken me een leuk idee.
goed plan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef Yoni het volgende:
Zullen we deze ff dichtknallen en een nieuw topic aanmaken voor een concreet verhaal op 27 april? Met een mooi lijstje in de OP enzo. En zullen we dan vrijdag 27 april gewoon definitief vastzetten? Terrasje/kroegje in Utrecht, wat eten.. zoiets.
Lijkt me het beste. Als ik het niet vergeet ga ik zodadelijk even aan de slag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef Yoni het volgende:
Zullen we deze ff dichtknallen en een nieuw topic aanmaken voor een concreet verhaal op 27 april? Met een mooi lijstje in de OP enzo. En zullen we dan vrijdag 27 april gewoon definitief vastzetten? Terrasje/kroegje in Utrecht, wat eten.. zoiets.
Meet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
top plan, is er alleen nog een mod online die niet naar een meet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |