Toen Grissom die ketting vond, wachtte ik eigenlijk op de 'To be continued...'quote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef rena het volgende:
Wel een ziekerige aflevering trouwensMaar ze hadden er wel meer van kunnen maken wat mij betreft.
Ja, je zegt precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen Grissom die ketting vond, wachtte ik eigenlijk op de 'To be continued...'
Maar uiteindelijk werd er toch nog even (in mijn ogen te) snel naar een einde toe gewerkt.
Op zich wel leuk, maar een beetje onwaarschijnlijk dat het die vent niet opgevallen is dat zijn ex zijn hele vloer had geverfd en het aquarium vervangen én verplaatst.quote:Op maandag 11 september 2006 18:20 schreef rena het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren op rtl5 ook wel leuk trouwens. Met dat lijk onder het huis en Nick die bijna een kogel door zijn kop gejaagd kreeg![]()
Juistem, dat was dus ook mijn vraag!quote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef Dafje33 het volgende:
Jaja, en dat verbrande lijk werd helemaal niet gemist in het mortuarium waar die vader het vandaan haalde???
Ik vond het op zich een leuke aflevering, alleen dat gezanik met die reality TV sloeg eigenlijk nergens op.quote:Op maandag 25 september 2006 12:13 schreef boneyard het volgende:
maandag 25 september 2006, 20:30-21:30, rtl4
s06e17 i like to watch
De CSI-teams worden gevolgd door een televisieploeg van een realityserie. Het team doet onderzoek naar een verkrachter die meerdere malen heeft toegeslagen. De laatste keer wist hij een vrouw te overweldigen in haar appartement door zich voor te doen als brandweerman. Warrick draait veel nachtdiensten en dit trekt een wissel op zijn huwelijk met Tina.
bron: tvgids.nl
eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:45 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik vond het op zich een leuke aflevering, alleen dat gezanik met die reality TV sloeg eigenlijk nergens op.
jepz dat vond ik ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het voor de afwisseling wel aardig dat ze een keer niet de dader achter tralies kregen, hoewel ze eigenlijk wel de goede dader hadden.
nou ik hoop het niet.quote:Ik vraag me alleen af wat er met Grissom aan de hand is? Vorige week had hij slechts een bijrol, en nu kwam hij helemaal niet voor. Is hij zich aan het voorbereiden op zijn pensioen of zo?
Hij wilde meer tijd aan z'n priveleven besteden of zo en misschien gaat hij niet eens voor een seizoen 7quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me alleen af wat er met Grissom aan de hand is? Vorige week had hij slechts een bijrol, en nu kwam hij helemaal niet voor. Is hij zich aan het voorbereiden op zijn pensioen of zo?
Ik moet er niet aan denken dat Catherine dan helemaal de leiding krijgt... de bitch!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij wilde meer tijd aan z'n priveleven besteden of zo en misschien gaat hij niet eens voor een seizoen 7![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |