Mee eens!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:30 schreef boneyard het volgende:
vond ik alleen maar mooier eigenlijk, een shoot out ofzo had ook niet echt gepast.
Meer van, "neem mij maar, maar laatmijn vrouw en kind met rust."quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef soapie het volgende:
ik vond het een raar eind, zo van de tijd is om dus laten we hem zichzelf maar overgeven....
ja, beetje triest einde.. niet CSI waardigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Meer van, "neem mij maar, maar laatmijn vrouw en kind met rust."
Ik mag het toch echt niet hopen, anders is de lol er behooooooorlijk snel vanaf!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef Dromer het volgende:
Nieuw is wel dat ze eigenlijk vrijwel meteen duidelijk maakten wie de dader is. Blijft dat zo doorgaan of was het een eenmalig experiment?
Je houd niet van verandering?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik mag het toch echt niet hopen, anders is de lol er behooooooorlijk snel vanaf!
Zou opzich wel jammer zijn omdat ik toch altijd het gevoel had dat CSI je mee liet puzzelen. Altijd dan nog een twist ergens vlak voor het einde zodat de kijkers een beetje in de maling werden genomen. Als ze nu iedere aflevering weer in het begin laten zien wie de dader is blijft er voor de kijkers niet veel meer over dan alleen hersenloos naar de tv staren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef Dromer het volgende:
Nieuw is wel dat ze eigenlijk vrijwel meteen duidelijk maakten wie de dader is. Blijft dat zo doorgaan of was het een eenmalig experiment?
Klopt, een Brabants vak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
overdrijven is ook een vak he.
Ja maar daar heb ik m'n tv juist voor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
alleen hersenloos naar de tv staren.
Verandering vind ik geen probleem, maar het hele verhaal rondom CSI is toch om de dader te vinden.. Wat voor nut heeft het dan om de dader al een half uur voor het einde van de aflevering bekend te maken..?quote:
Het antwoord hierop is een spoiler, neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef Dromer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef boneyard het volgende:
http://www.google.com/search?q=lady+heather
is een sm meesteres die twee keer eerder mee gespeeld heeft, was wel wat leuke chemie tussen haar een grisom
Dat was toch die aflevering dat Nick begon te huilen, omdat hij bedreigd werd?quote:Op maandag 11 september 2006 18:20 schreef rena het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren op rtl5 ook wel leuk trouwens. Met dat lijk onder het huis en Nick die bijna een kogel door zijn kop gejaagd kreeg![]()
Ja, hij acteerde het wel heel sterk vond ikquote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat was toch die aflevering dat Nick begon te huilen, omdat hij bedreigd werd?
Van een zaak, een van haar medewerkersters was dood gevonden.quote:Op maandag 11 september 2006 21:31 schreef DaMart het volgende:
Even een vraagje: ik heb de eerste series niet gezien, dus waar kende Grissom die Heather eigenlijk van? Ze kwam mij namelijk niet bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |