Ja, het was een aflevering van Oprah met Marg Helgenberger en real life CSI's. Best leuk om te zien, want ze lieten ook echte lijken zien en crime scenesquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Dafje33 het volgende:
oeps, helemaal vergeten!
Was de CSI special om 20.00 uur nog wat?
En de buttscan van Margquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het was een aflevering van Oprah met Marg Helgenberger en real life CSI's. Best leuk om te zien, want ze lieten ook echte lijken zien en crime scenes![]()
Oké, bij deze dus...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ga hier even een TVP van maken
duidelijk string..quote:
Ik neem CSI op, en GA kijk ikquote:Op maandag 4 september 2006 18:40 schreef Nuna het volgende:
CSI: Miami start trouwens gelijk met Grey's Anatomy![]()
Die heb ik toch al lang gezien?quote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef boneyard het volgende:
en inderdaad, rtl4 gaat weer netjes verder waar ze gebleven waren met csi.
maandag 4 september 2006, 20:30-21:30, rtl4
s06e14 killer
Een vrouw die eerder was aangehouden door de politie wordt een paar kilometer verderop gevonden. Ze is vermoord. Het duurt niet lang voordat patholoog-anatoom Robbins erachter komt dat de dame in kwestie geen echte dame is.
bron: tvgids.nl
ik wel hihi. maar dit is een nieuwe. volgens mij nog niet op nl-se buis eerder uitgezonden. hijs echt voor onder het eten deze aflevering!quote:
Volgens mij een nieuwe. Tvgids.nl heeft zichzelf al verbeterd en rtl heeft gezegd dat het seizoen nu verder gaat, dus ik zou me geen zorgen makenquote:Op maandag 4 september 2006 19:34 schreef faberic het volgende:
is dit de bekende trafo aflevering of een nieuwe? Heeft iemand duidelijkheid?
Ja, dat vond ik ook al zo raarquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef Koningin het volgende:
De aflevering begon goed, maar het einde
Hij geeft zich gewoon overNiet echt spectaculair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |