't is een cadeautje van Grolsch van een paar jaar terug, toen ze dachten waarom 5% , als 11,6% veel sneller zijn doel bereikt, zonder dat het ten koste van de smaak gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
Ik loop weer hopenloos achter.Wat zijn kanonnetjes dan?
![]()
Ah ok dan hou ik 't op de standaard versie dan omdat kanonnen me niet goed lijken in een turbo tempo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
't is een cadeautje van Grolsch van een paar jaar terug, toen ze dachten waarom 5% , als 11,6% veel sneller zijn doel bereikt, zonder dat het ten koste van de smaak gaat.
Dank jequote:Op woensdag 10 mei 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
't is een cadeautje van Grolsch van een paar jaar terug, toen ze dachten waarom 5% , als 11,6% veel sneller zijn doel bereikt, zonder dat het ten koste van de smaak gaat.
Verkeerde quotequote:Op woensdag 10 mei 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Kanon is idd een best bier.
Na 2 flesjes was ik gewoon de weg kwijt
Ik kan ook ploppenquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Ik neem altijd beugels vanwege die mooie plop.![]()
Ik vermoed dat dat best meevalt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:28 schreef sig000 het volgende:
Ah ok dan hou ik 't op de standaard versie dan omdat kanonnen me niet goed lijken in een turbo tempo.![]()
De nieuwe hersencellen voel je gewoon weer bijgemaakt worden de volgende ochtend en zowieso heeft er eem mens al teveel. maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat best meevalt.
Er zijn sceptici die beweren dat het niet ideaal is voor je lever, maar ik ben geneigd om dergelijke ongesubstantieeerde opmerkingen te negeren tot het zonder enige twijfel bewezen is.
Er zijn ook doemdenkers die zeggen dat alcohol een negatieve invloed heeft op de onvermijdelijke versterving van je hersencellen, maar ik kan juist uit praktijkervaring vertellen dat ik zelden zo helder ben als wanneer onder invloed.
Geloof niet alles wat je leest, da's mijn motto.
Ook aan de Kanonnen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 03:15 schreef troma78 het volgende:
M'n muis scoillen narmaal, of topic waardig voor DIG?
Hallo .quote:Op woensdag 10 mei 2006 03:22 schreef MissHobje het volgende:
een goede nacht trouwens semi-bikkel gangertjes
Ja tis een beetje behelpen zo in deze nacht..quote:Op woensdag 10 mei 2006 03:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hallo .Helemaal goed is 't niet want ik heb last van een onwillig forum.
![]()
Hoe kan het fobo nou kaduk rakenquote:Op woensdag 10 mei 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja tis een beetje behelpen zo in deze nacht..
Fobo is ook al half kaduuk![]()
Beste maar van maken.
Ik mis weer wat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 03:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe kan het fobo nou kaduk raken![]()
Duvel is in Groningen 2.30/2.40.quote:
Ah ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 03:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is de afkorting hier van FOtoBoek...
Ahh joh no probs.. ( problems, je weet wel problemenquote:Op woensdag 10 mei 2006 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah ok.Die heb ik niet vandaar dat 't me even helemaal niet duidelijk was , wat overigens wel vaker voorkomt maar werk eraan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |