Dit klinkt als een liveversie. Iets voor een of andere sessie, of zo. Voor een 'echte' studio-opname is het niet goed genoeg gebalanceerd.quote:
En je komt uit Nijmegen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:35 schreef broer het volgende:
En ik ben niet oud.
Hoogstens wat minder jong.
Ik zal me onthouden van Peter Koelewijn quotes, omdat ik te vrolijk ben om echt te gaan pesten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:35 schreef broer het volgende:
En ik ben niet oud.
Hoogstens wat minder jong.
De gitarist heeft een fantastisch apparaatje waarmee hij live de stem van de zanger kan samplen. (Gebeurt wel vaker, trouwens.) Is erg mooi om te zien. Volgens mij hoor je dat aan het einde. Die gitarist moet gewoon nog even uitfreaken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef troma78 het volgende:
t lijkt wel of er een remix acheraan zit ofzo,,,
Hoewel het verband me ontgaat, heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:39 schreef Thisbe het volgende:
En je komt uit Nijmegen!
Dat was een ander familielid, Lamon.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Ik zal me onthouden van Peter Koelewijn quotes
ja, maar dat zit niet op de versie van kid Aquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
De gitarist heeft een fantastisch apparaatje waarmee hij live de stem van de zanger kan samplen. (Gebeurt wel vaker, trouwens.) Is erg mooi om te zien. Volgens mij hoor je dat aan het einde. Die gitarist moet gewoon nog even uitfreaken.
Ik hoor geen publiek, dan is het een studio sessie ofzo..quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Dit klinkt als een liveversie. Iets voor een of andere sessie, of zo. Voor een 'echte' studio-opname is het niet goed genoeg gebalanceerd.
In de ID3-tag staat trouwens dat het van de soundtrack van Vanilla Sky komt. Ik herinner me niet dat het nummer daar in zat.
Deze reeks is sowieso wat richtingloos.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel het verband me ontgaat, heb je wel gelijk.
Jij komt ook uit Nijmegen. Maar goed, dat heeft ook niets te maken met het voorgaande.
Nee, daarom denk ik ook dat het een live-opname is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:48 schreef troma78 het volgende:
ja, maar dat zit niet op de versie van kid A
Denk ik ook. Een tweemetersessie. Maar dan hopelijk zonder Jan-Douwe.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Ik hoor geen publiek, dan is het een studio sessie ofzo..
Met twee trotse Nijmegenaren moeten we toch in staat zijn het een richting op te krijgen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:48 schreef Thisbe het volgende:
Deze reeks is sowieso wat richtingloos.
Ze verkopen geen in ierland ( waarschijnlijk beter ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mensen nog gewoon bier drinken, terwijl er ook kanonnetjes bestaan?
Maar dit geheel terzijde..
Alhoewel kanonnetjes best te drinken zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:58 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ze verkopen geen in ierland ( waarschijnlijk beter ook)
Nooit in dit topic was dequote:
Das informatie waar ik niet op zat te wachtenquote:
Ik loop weer hopenloos achter.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mensen nog gewoon bier drinken, terwijl er ook kanonnetjes bestaan?
Maar dit geheel terzijde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |